Nostoehdotus meni läpi ja kiireinen vuorokausi tulossa kosteusvauriotutkijoiden koulutusta pähkäillessä. Siellä lentelee jo ekat parin sanan v*ttup*rkeleet ja kun olin poistamassa niin tuli ilmoitus:
"Keskustelu on nostettu palvelun etusivulle tai keskustelukategorian etusivulle.
Mikäli poistat keskustelun niin linkki hajoaa."
Mitä toi tarkottaa!?
Apua! Kysymys nostosta! Kiirus!
10
115
Vastaukset
Että jos YLLÄPITO on päättänyt että keskustelu on sopiva etusivulle, niin sinulla ei ole lupaa mennä poistamaan sitä
Niin että se oli sun mielestä poistamiskelponen mutta yp päätti että se nostetaan etusivulle? =D =D
Ei ku *repeää nauruun* haha!! :D
Miten mä oikein asian ilmaisin kiireessä ilmaisin xD Siis ite tota tarjosin nostoksi ja tein referaatin ja kaikki. Mutta kun olin poistamassa muutamaa v*ttu k*rpä aiheista kommenttia niin tuli tuo ilmoitus. En ollut poistamassa aloitusta! Sain tuosta tekstistä käsityksen että jos poistan asiattomia kommentteja niin koko ketju räjähtää! :D
Ei muute räjähtäny ;)Voi puusilmä mua.... Siinähän lukee jos poistat KESKUSTELUN !!! Mut miks sen tekstin pitää tulla joka kerta kun poistaa siihen liittyviä kommentteja....
Whadevvaaaa.... Hälytys ohi. Menkää nukkumaan :) Thänk you guys!miss.007 kirjoitti:
Voi puusilmä mua.... Siinähän lukee jos poistat KESKUSTELUN !!! Mut miks sen tekstin pitää tulla joka kerta kun poistaa siihen liittyviä kommentteja....
Whadevvaaaa.... Hälytys ohi. Menkää nukkumaan :) Thänk you guys!Ehkä sunkin pitäs välillä nukkua =)
Joo jos sieltä keskustelun välistä poistaa asiattomia kommentteja niin ei räjähdä mikään, paitti sen pää jonka kommentin meet poistaan =DGodsmack kirjoitti:
Ehkä sunkin pitäs välillä nukkua =)
Joo jos sieltä keskustelun välistä poistaa asiattomia kommentteja niin ei räjähdä mikään, paitti sen pää jonka kommentin meet poistaan =DJoo mä luulen että sain rakkaan "fanin" taas innostumaan poistamisella. Aamulla varmaan 10 uutta kommenttia.
Todellaki: unta palloon nyt :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12130895
Eli voit rapsia ryönät pois surutta, mutta älä poista aloitusviestiä, vain näitä asiattomia.Nonni. Tommostakaa ketjua huomannu kesken hätätilannetta.
kassaton kirjoitti:
Don't panic!
http://www.youtube.com/watch?v=WB8XDk3sQBcOh, thank you Ix! *korostetulla brittienglannilla*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude13012529Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k21011652Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1599687Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t718970Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h758766Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht167515Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k117132Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk346384Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915895Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus605360