Nostoehdotus meni läpi ja kiireinen vuorokausi tulossa kosteusvauriotutkijoiden koulutusta pähkäillessä. Siellä lentelee jo ekat parin sanan v*ttup*rkeleet ja kun olin poistamassa niin tuli ilmoitus:
"Keskustelu on nostettu palvelun etusivulle tai keskustelukategorian etusivulle.
Mikäli poistat keskustelun niin linkki hajoaa."
Mitä toi tarkottaa!?
Apua! Kysymys nostosta! Kiirus!
10
75
Vastaukset
Että jos YLLÄPITO on päättänyt että keskustelu on sopiva etusivulle, niin sinulla ei ole lupaa mennä poistamaan sitä
Niin että se oli sun mielestä poistamiskelponen mutta yp päätti että se nostetaan etusivulle? =D =D
Ei ku *repeää nauruun* haha!! :D
Miten mä oikein asian ilmaisin kiireessä ilmaisin xD Siis ite tota tarjosin nostoksi ja tein referaatin ja kaikki. Mutta kun olin poistamassa muutamaa v*ttu k*rpä aiheista kommenttia niin tuli tuo ilmoitus. En ollut poistamassa aloitusta! Sain tuosta tekstistä käsityksen että jos poistan asiattomia kommentteja niin koko ketju räjähtää! :D
Ei muute räjähtäny ;)Voi puusilmä mua.... Siinähän lukee jos poistat KESKUSTELUN !!! Mut miks sen tekstin pitää tulla joka kerta kun poistaa siihen liittyviä kommentteja....
Whadevvaaaa.... Hälytys ohi. Menkää nukkumaan :) Thänk you guys!miss.007 kirjoitti:
Voi puusilmä mua.... Siinähän lukee jos poistat KESKUSTELUN !!! Mut miks sen tekstin pitää tulla joka kerta kun poistaa siihen liittyviä kommentteja....
Whadevvaaaa.... Hälytys ohi. Menkää nukkumaan :) Thänk you guys!Ehkä sunkin pitäs välillä nukkua =)
Joo jos sieltä keskustelun välistä poistaa asiattomia kommentteja niin ei räjähdä mikään, paitti sen pää jonka kommentin meet poistaan =DGodsmack kirjoitti:
Ehkä sunkin pitäs välillä nukkua =)
Joo jos sieltä keskustelun välistä poistaa asiattomia kommentteja niin ei räjähdä mikään, paitti sen pää jonka kommentin meet poistaan =DJoo mä luulen että sain rakkaan "fanin" taas innostumaan poistamisella. Aamulla varmaan 10 uutta kommenttia.
Todellaki: unta palloon nyt :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12130895
Eli voit rapsia ryönät pois surutta, mutta älä poista aloitusviestiä, vain näitä asiattomia.Nonni. Tommostakaa ketjua huomannu kesken hätätilannetta.
kassaton kirjoitti:
Don't panic!
http://www.youtube.com/watch?v=WB8XDk3sQBcOh, thank you Ix! *korostetulla brittienglannilla*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622