Linkittäkää hyviä punapiste tähtäimiä (vain proairsoftin)
punapiste tähtäimiä
20
123
Vastaukset
- Autisti Ankka
- ♣pata♧
Kiitos
- Autisti ankka
♣pata♧ kirjoitti:
Kiitos
Todennäkösesti kaikki nosita yli 50e tähtäimisrä on hyviä
- Advisor
Autisti ankka kirjoitti:
Todennäkösesti kaikki nosita yli 50e tähtäimisrä on hyviä
Et itse siis osaa mennä sinne proairsoftin sivulle ja valkata sieltä mieleistä? For real?
- ♣pata♧
Advisor kirjoitti:
Et itse siis osaa mennä sinne proairsoftin sivulle ja valkata sieltä mieleistä? For real?
En tiedä mitkä niistä ovat hyviä.
- Airsoft K18
♣pata♧ kirjoitti:
En tiedä mitkä niistä ovat hyviä.
No vittu kaikki ne on samanlaisia. Ulkonäössä ainoot erot.
- ♣pata♧
Airsoft K18 kirjoitti:
No vittu kaikki ne on samanlaisia. Ulkonäössä ainoot erot.
Vitun homo mistä mä sen voin tietää?
- Advisor
♣pata♧ kirjoitti:
Vitun homo mistä mä sen voin tietää?
Ohhoh, vai että oikein 'vitun homo'
- ♣pata♧
Advisor kirjoitti:
Ohhoh, vai että oikein 'vitun homo'
Problem???
- trooooooooooooolllllllkl
♣pata♧ kirjoitti:
Problem???
Vitu homo hdhkchgdffgfgvjjkopohfg
- Kuin uusi
Kiinnostaisko ostaa tällanen? http://www.milgear.fi/fi/product/king-arms-punapistetahtain-ka-scope-01-/1962
Mulla ois lähes uusi myynnissä, ei ole kertaakaan pelattu ja säilytyksessä tullut vain pieniä naarmuja? Piste terävä ja 7 eri voimakkuutta. Käytännössä sama kuin ostaisit kaupasta uuden Todella hyvä punapiste, muttei ole tarvetta kun sainkin vähän tyyriimmän holon.- ♣pata♧
Paljon pyydät?
- 11+2=12
Oisko 50e sisältäen postit (eli n. 7e) Mihin spostiin voin laittaa viestiä, voin pistää myös kuvia.
- krapulakapula
Pata hei, kiinnostaako tuo tähtäin?
- ♣pata♧
Ei. TIlasin kiinasta saman 20e
- Advisor
soviet.sniper kirjoitti:
20€ ei saa hyvää mistään :D
Jep..
ktd - ♣pata♧
Mietin vielä. Jonkun mielestä oli todella hauskaa käyttää nimimerkkiäni
- 17+11=27
Jees, tosiaan tuolla hinnalla et parempaa saa. Ollut yksi tuollainen 40e:n punapiste ja oli niin kuraa että huh huh!
- softerikopteri
Eka sen piti olla proairsoftist :D sit oot ostamas joltai toiselt D: rikoit omia sääntöjäs :D hardcore guy is here! Take cover
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42625
- 49589
- 25573