punapiste tähtäimiä

♣pata♧

Linkittäkää hyviä punapiste tähtäimiä (vain proairsoftin)

20

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autisti Ankka
      • ♣pata♧

        Kiitos


      • Autisti ankka
        ♣pata♧ kirjoitti:

        Kiitos

        Todennäkösesti kaikki nosita yli 50e tähtäimisrä on hyviä


      • Advisor
        Autisti ankka kirjoitti:

        Todennäkösesti kaikki nosita yli 50e tähtäimisrä on hyviä

        Et itse siis osaa mennä sinne proairsoftin sivulle ja valkata sieltä mieleistä? For real?


      • ♣pata♧
        Advisor kirjoitti:

        Et itse siis osaa mennä sinne proairsoftin sivulle ja valkata sieltä mieleistä? For real?

        En tiedä mitkä niistä ovat hyviä.


      • Airsoft K18
        ♣pata♧ kirjoitti:

        En tiedä mitkä niistä ovat hyviä.

        No vittu kaikki ne on samanlaisia. Ulkonäössä ainoot erot.


      • ♣pata♧
        Airsoft K18 kirjoitti:

        No vittu kaikki ne on samanlaisia. Ulkonäössä ainoot erot.

        Vitun homo mistä mä sen voin tietää?


      • Advisor
        ♣pata♧ kirjoitti:

        Vitun homo mistä mä sen voin tietää?

        Ohhoh, vai että oikein 'vitun homo'


      • ♣pata♧
        Advisor kirjoitti:

        Ohhoh, vai että oikein 'vitun homo'

        Problem???


      • trooooooooooooolllllllkl
        ♣pata♧ kirjoitti:

        Problem???

        Vitu homo hdhkchgdffgfgvjjkopohfg


    • Kuin uusi

      Kiinnostaisko ostaa tällanen? http://www.milgear.fi/fi/product/king-arms-punapistetahtain-ka-scope-01-/1962
      Mulla ois lähes uusi myynnissä, ei ole kertaakaan pelattu ja säilytyksessä tullut vain pieniä naarmuja? Piste terävä ja 7 eri voimakkuutta. Käytännössä sama kuin ostaisit kaupasta uuden Todella hyvä punapiste, muttei ole tarvetta kun sainkin vähän tyyriimmän holon.

      • ♣pata♧

        Paljon pyydät?


    • 11+2=12

      Oisko 50e sisältäen postit (eli n. 7e) Mihin spostiin voin laittaa viestiä, voin pistää myös kuvia.

    • krapulakapula

      Pata hei, kiinnostaako tuo tähtäin?

    • ♣pata♧

      Ei. TIlasin kiinasta saman 20e

      • 20€ ei saa hyvää mistään :D


      • Advisor
        soviet.sniper kirjoitti:

        20€ ei saa hyvää mistään :D

        Jep..
        ktd


      • ♣pata♧

        Mietin vielä. Jonkun mielestä oli todella hauskaa käyttää nimimerkkiäni


    • 17+11=27

      Jees, tosiaan tuolla hinnalla et parempaa saa. Ollut yksi tuollainen 40e:n punapiste ja oli niin kuraa että huh huh!

      • softerikopteri

        Eka sen piti olla proairsoftist :D sit oot ostamas joltai toiselt D: rikoit omia sääntöjäs :D hardcore guy is here! Take cover


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe