olen saanut panna äitiä jo monta vuotta. nyt äiti jättänyt ehkäisyn pois ja silti siemenet sisään.
äiti
7
1457
Vastaukset
- Mummusi
Tuo oli ihan normimeininkiä noin 5000 vuotta sitten, olet aika vintage-mies =)
- Ohoh ohoh
Ihan vitun sairasta :D
Minkäs ikänen oot???
Onko ees kuuma mutsi??? - Mamiiiiii
Mitäs hänen miehensä tästä ajattelee?
(Mikäli on miestä) - Nooa
Ihan normaalia, ajattele vaikka Nooaa ja sen arkkua. Muija, lapset ja eläimet- Jumala hukutti kaikki muut ihmiset.
Olemmeko aatamista vai Nooasta?- nautinn.suvunjatkaja
molemmista oon kuullut ja ihmettelen sitä miksi ihmiset elää edelleen kuten tniihin aikoihin , välittämättä mitään tuomiopäivästä, nauravata niille jotka vielä asioista muistuttaa. sitten kun päivä koittaa ihmetellään miksi kukaan eri kertonut.
- raskaaksi
seksi on mahtavaa ja tikku ei ole vielä näyttänyt väärää väriä. tämä on mahtava juttu meidän rakastavaisten suhteen. mutta koskaan ei tiedä väristä. monelle tämä on tabu mutta meidän mielestä tässä on vain mies ja nainen jotka rakastavat toisisiaan hyvin paljon.
ensikontakti tuli minun puolelta ei äidin.- lötjö
Just. Kyllä minäkin anoppia ja tätejä mutta en äitiä. Kaikilla meillä omat halut. Mikäs teidän iät on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106