Pystynkö ajamaan?

onnistuukohan

Olen tyttö joka käyttää usein hametta ja korkkareita, pystynkö ajamaan mopolla, derbiä olen miettinyt. Lähinnä tuo vaihteiden vaihtaminen korkokengät jalassa ihmetyttää että onnistuuko vai pitääkö ostaa suoraan skootteri?

26

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko...

      Pystyt mutta, jalan asento tulee olee hirvee tai riippuu tietenki koron määrästä ja hame ei ole mukavin smotol/enskal

    • asd1

      Oikeesti, kuka ajais nyt mopolla/skobal korkkarit jalassa ja hame pääl, ei jumalauta oikeesti.

      • aloittaja123456789011

        Jokainen saa pitää päällään mitä haluaa, itselläni on aina korkkarit ja hame päällä. Kysymys oli että pystynkö ajamaan derbillä?

        Ja korkkareissani mitä yleensä pidän on 9 cm korko pystyskö ajaa sillee et pitäs korkoo jalkatapin takana ja keskijalkaa tapinpäällä niin vois kärjellä vaihtaa vaihdetta????


      • asd1
        aloittaja123456789011 kirjoitti:

        Jokainen saa pitää päällään mitä haluaa, itselläni on aina korkkarit ja hame päällä. Kysymys oli että pystynkö ajamaan derbillä?

        Ja korkkareissani mitä yleensä pidän on 9 cm korko pystyskö ajaa sillee et pitäs korkoo jalkatapin takana ja keskijalkaa tapinpäällä niin vois kärjellä vaihtaa vaihdetta????

        MItä jos vaan pitäisit kunnon kenkiä ja laittaisit esim. farkut jalkaan. Sillon ainakin voit ajaa.


      • aloittaja123456789011 kirjoitti:

        Jokainen saa pitää päällään mitä haluaa, itselläni on aina korkkarit ja hame päällä. Kysymys oli että pystynkö ajamaan derbillä?

        Ja korkkareissani mitä yleensä pidän on 9 cm korko pystyskö ajaa sillee et pitäs korkoo jalkatapin takana ja keskijalkaa tapinpäällä niin vois kärjellä vaihtaa vaihdetta????

        Opettelu puolen hommia.


      • Tööökstöks..
        aloittaja123456789011 kirjoitti:

        Jokainen saa pitää päällään mitä haluaa, itselläni on aina korkkarit ja hame päällä. Kysymys oli että pystynkö ajamaan derbillä?

        Ja korkkareissani mitä yleensä pidän on 9 cm korko pystyskö ajaa sillee et pitäs korkoo jalkatapin takana ja keskijalkaa tapinpäällä niin vois kärjellä vaihtaa vaihdetta????

        Usko nyt vajakki jo, että liikenteessä jokainen EI saa pitää päällään mitä haluaa, koska epäsopiva asu vaarantaa liikenneturvallisuuden. Vuoteessasi saat pitää päälläsi mitä tai ketä ikinä haluat, eikä se kuulu edes katumuspillerii antavalle lekurille.


      • HHUHHUH
        aloittaja123456789011 kirjoitti:

        Jokainen saa pitää päällään mitä haluaa, itselläni on aina korkkarit ja hame päällä. Kysymys oli että pystynkö ajamaan derbillä?

        Ja korkkareissani mitä yleensä pidän on 9 cm korko pystyskö ajaa sillee et pitäs korkoo jalkatapin takana ja keskijalkaa tapinpäällä niin vois kärjellä vaihtaa vaihdetta????

        Olet 15 vuotias, juuri mopokortin saanut LAPSI. Lapsi hyvä, eivätkö vanhempasi ole kertoneet sinulle TURVALLISUUDESTA??? No, ajele sinä vaikka alasti, oikein toivon että vetelet pitkin pientareita ja sen jälkeen ei tarvitse pitää korkkareita eikä minihameita sortseista puhumattakaan. Keskustele vanhempiesi tai viisaampien kanssa. Eikö tänä päivänä siellä mopokoulussa näytetä niitä valokuviakin, kuinka käy jos ei ole asian mukaisesti varustautunut. Ilmeisesti et aio käyttää kypärääkään, koska hiukset menee lättänäksi? Voi voi. Toivottavasti näet vielä auton ajokortti-iän, koska asenteesi on pahasti pielessä ja sinun kulkuneuvoksi sopisi ainoastaan ja vain lastenvaunut, jonkun muun lykkimänä


    • sähköskootterimies

      Osta skootteri ja sähkösellainen ei vaivaa käryt, eikä tarvitse vaihteita vaihtaa.
      Töpseli seinään illalla ja aamulla taas liikenteeseen täysillä akuilla ajaja sekä kulkupeli.

      • aloittaja 638495081727

        Korkkareita ja hametta en vaihda pois. Pystynkö ajamaan derbillä vai pitääkö ostaa skootteri?

        Ja kengät mitä käytän on suunnilleen tällaiset https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYhHrxWSIpjzg6z6YESYfgAfEYKS2Zg0fH-0J7i7oOs8JUmlwYOQ


      • jokutytyvaaan
        aloittaja 638495081727 kirjoitti:

        Korkkareita ja hametta en vaihda pois. Pystynkö ajamaan derbillä vai pitääkö ostaa skootteri?

        Ja kengät mitä käytän on suunnilleen tällaiset https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYhHrxWSIpjzg6z6YESYfgAfEYKS2Zg0fH-0J7i7oOs8JUmlwYOQ

        No korkoa noissa on kyl vähintää 18cm ja en usko että kunnolla pystyt käynnistämää/vaihteita vaihtamaa. Oletan että et tahdo kaikkien kaupungilla näkevän perseesi kun ajat ohi niin että mekon helmat liehuu? :'D
        Suosittelen skootteria. Ihan vaa että siinä pystyy pitämää jalat yhessä joka on luultavasti 99% parempi jos hameita ja mekkoja käytät! :)



    • NYT VITTU TROLLITT:D

      Jaaha, trollihan sieltä paljastu :D

    • silakkakauppias

      Tussu vaan vilkku ku meet derbillä hameessa :) mut ehkä se tarkoituskin.. ja vaihtaminen varmaan onnistuu mut korkkarit on pian entiset kyllä.

    • 16+6=19

      Aja ihmeessä, pystyt kyllä.

    • roiskeläppä

      On muuten hiton seksіkästä, kun nuoret tytöt ajelee mopoilla lyhyissä hameissa. Siellä saa aromipesä raikasta ilmaa, tosin se hame toimii myös hyttysansana. Hyttyset siellä pörrää pää pyörällä pіmppimehun tuoksusta.

    • HHUHHUH

      Voi noita tyttösten murheita.. Aja vaikka haarniskassa, ketä kiinnostaa jonkun tyhjäpään ajelut

    • turvallisuuskysymys

      Kaksipyöräisellä (vaikka "vain" mopolla/skootterilla) liikuttaessa on syytä kiinnittää huomiota ajovarustukseen, joka käsittää kunnollisen kypärän lisäksi myös vaatetuksen. Oman ja myös muiden liikenteessä toimivien turvallisuuden vuoksi kannattaa käyttää kenkiä, jotka ovat ajaessa mukavat, ja joilla ajoneuvon hallinta onnistuu vaivatta. Myös hame ajaessa ei ole kovin hyvä, sillä mikäli sattuu törmäys tai kaatuminen, antavat pitkät housut yllättävän paljon suojaa iholle.

      Liikenteessä turvallisuus tulee ennen ulkonäköä! Voit ottaa vaihtokengät ja -vaatteet mukaan laukkuun.

    • nähnyt

      kyllä välimeren kaupungeissa ajellaan korkokengissä,ja hamepäällä,eikä haittaa menemistä

      • jfkdlsök

        Vaihtokenkiä minäkin suosittelen, jos kengät vähääkään haittaavat ajamista. Kai niillä VOI ajaa, mutta uskon että se alkaa ennen pitkää ärsyttää kun aina ajaessa pitää ottaa vaatetus huomioon... eli ehkä skootteri kuitenkin on huolettomampi?


    • nuoruus ja hulluus

      Mistä näitä tyhjäpäitä oikein tulee? Onko korkokengät tärkeämpää, kuin turvallisuus?

    • moottoristi

      kiva jos käytät hametta ja korkkareita, mutta älä käytä niitä ajaessa! Kyllä oma turvallisuus pitäisi olla tärkeämpää! Hameessa ja korkkareissa ajaessasi et näytä nätiltä, vaan täysin itsestään piittaamattomalta ja osaamattomalta idiootilta. Aja kerran kolari, niin saatat huomata miten paljas iho ja asfaltti reagoi keskenään.

    • Jude'sLaw

      Jo tieliikenneasetus kieltää ajoon sopimattoman vaatetuksen. Korkokengät eivät ole sopiva vaatetus ajoneuvon hallintaan, eli ei sua kukaan sure, jos rotkoon ajat tapin ja rungon väliin kiilautuneen kengänkoron vuoksi, mutta kun mummo on vaarassa, koska jopa ylinopeudella riennät bilettämään näin mummon terveyden vaarantaen suojatien ylityksessä... toisaalta eihän se mummo suojatietä ylitä, sehän kävelee sitä pitkin, mutta giltsi kaahaa korkkarit jalassa suojatietä näkemättä, kuitenkin ylittäen sen... toisaalta, jos suojatie on alikulkukäytävän kohdilla, silloin suojatie voidaan jopa alittaa.. :)

    • Hanska-Hannes.

      Toivottavasti ajelet meilläkinpäin hameessa ja korkkareissa. Jos olet jo 16v niin voit vaikka pysähtyäkin. Eihän haittaa että olen 58v? Enskamopon tyyliin käy paremmin buutsit ja pinkeät farkut. Korkkarit ja hame sopii scootterin kanssa. Käytätkö stringejä vai ajeletko ilman mitään?

      • ghhddd

        Sairasta porukkaa täälläki. Hyi


    • rieju on paras :D

      Mieti näin: ku sulla on hame eikä farkkuja, nii mieti ny että mite helvetisti se sattuu ku jossaki mutkas jotai irtosoraa ja renkaat lähtee alta
      Kokemusta on ku ajoin kesällä sortsit jalkas ja kaaduin noi nii oli kyllä jalat iha veressä ku vielä jäi jalka sinne mopon ja tien välii
      siit lähtie pitäny aina farkkuja

    • Anonyymi

      :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe