Onko hyvä sniper alaikäiselle lapselle?

AirsoftGG

10

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AirsoftGG

      Sen nimi on black eagle m6
      Jos ei toimi linkki

      • Advisor

        Unohda.


    • ei näin

      ET SAA ALLE 600 euroa KUNNON tarkkaria.

    • 14+13=26

      Ja paskanvitut tarvii 600e, mut joo kyllä se yli 60e tarvii...

      Jos tiedät mitä krumeluureja pitää tehdä niin saat parilla sadalla jo ihan pelattavan, joka kuitenkin voittaa tuollaisen FULL PDI pyssyn tarkkuudessa ja kantamassa mikäli ei ole tiettyjä modeja tehty. Se on ne tee-se-itse asiat millä ne nätit tulokset saadaan. Samalla tavalla ne PDI:n ja AirsoftPron o-renkaat tiivistää, varmaan sama OEM anyways... Tai jossei tiivistä niin sitten ne pistetään tiivistämään.

    • Eipä tuasta kiväärisä hyvää saa ikinä. Halvin ja suoraan paketista pelikelpoinen kivääri on ARES MSR mutta sekin on 300€. Eli normaalisti hyvä ja tarkka tarkkis maksaa sen 400-700€.

    • 16+1=16

      Pitää tehä vesurista budjetti pyssy ja kattoa kaikkien osien hinnat ja postata tänne joskus kun saa valmiiksi. Eipä pitäs olla hinnankiroissa mutta odottelen aika kiitettävää lopputulosta. Mut joo 300e huitteilla menee nui hyvät pultit ja siitä ylöspäin.
      Mutta vakiona ei oikeastaan ole hyviä pultteja, muistakaa se.

      • Kalle -97

        Tähän budjetti tarkkari juttuun vedoten, miksi airsoftpro on aliarvostettu merkki? Hinnan takiakko? Samalla tavallahan ne pdin ja action armyn osat toimii mutta varsinkin pdi on tupla tai tripla hinnalla varustettu


    • voivitunjonnet

      "Onko hyvä snaipperi lapselle" "linkki proairsoftiin" Huooooooh....

    • 8+9=16

      Siis se PDI ja Laylax maksaa koska ne kestää kauemmin ja kovemmat virit. Mutta itse en ainakaan mene yli m150 tason joten airsoftpron osat riittää helposti ja yli 100m kantama aika helppoo. Ei niitä tehoja tarvita niin vtusti

      • En muista nimim.

        Kaverin M150 airsoftpro vsr ampuu 2.9J hieman kuolettuneella jousella että ei ne mitään epätiiviitä ole niinku vältetää. Ja lupaavathan nuo liipaisinkoneistollekkin M200 kestävyyttä ja sylinterikin on terästä, ja latauskahvan pää kuulema hitsattu kiinni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe