Auton vuokraus

Ibiscus

Tsekkailin netistä noita autojen hintoja ja minusta ne on aika korkeita jos vertaa mitä olen joskus netistä lukenut. Tarkoituksena olisi vuokrata jokin Yaris automaatti tai vastaava, mutta noille näyttäisi tulevan hintaa semmoiset 100e/päivä ja jopa ylikin.

Noita vuokraamoja näyttäisi olevan pilvin pimein kun olen katsellut Rodoksen kaupunkia google mapsilla. Voisiko joku suositella vuokraamoa Rodoksen kaupungin alueelta?

5

5618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepallica

www.rhodosinfo.com

• j.a1

Juuri tullena ja auton vuokranneena suosittelen margaritista. Auto maksoi 40€/vrk ja 300€ omavastuu,sisältää kaiken ,alustan ja renkaat,mitä ei aina kaikki korvaa. Autona oli vw polo.

• Margaritis on ihan hyvä. Demiksen Suomalaista baaria vastapäätä ja siellä on Petros, joka palvelee suomenkielellä. Itse olen myös suosinut Tassosta. Als hotellin juuressa vuokrailee pikkuautoja. Siinä palmuaukiolla. Parikymppiä pyysi viimeksi autonvuokrasta. Hintaan sisältyy täysvakuutus. Vaikka vuokra koskee mainittua päivää, voi auton palauttaa vaikka seuraavana aamuna. Näissä pikkufirmoissa ei olla niin turhantarkkoja.

• MythosZorbas

Vuoden 2014 toukokuussa vuokrasin auton viikoksi. Odotti lentokentällä mennessä ja sinne sen lähtiessä luovutin. Maksoi 128€, ei muita maksuja paitsi bensat. Yhtään taksi- tai bussimatkaa ei tarvinnut maksaa. Edullista, sanoisin. Ainoa miinus parkkipaikan haku kaupungissa; ei tahdo löytyä edes sesongin ulkopuolella. Auto oli Huyndai Getz-riittää kyllä kolmelle joista yksi on lapsi. Ylivoimaisesti paras tapa tutustua saareen!
      Vuokraamo oli Imperial Car Rental.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      250
      4828
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      93
      2387
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1520
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      321
      930
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      72
      894
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      849
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      115
      802
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      767
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      726
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67