Koulut alkavat

koulunpenkkikutsuu

Muutamassa Suomen koulussa on aloitettu lukuvuosi jo tänään, mutta suurin osa kouluista aloittanee lukuvuoden huomenna.

Millaisia ajatuksia koulun alku herättää? Onko mukavaa palata koulun penkille vai tekisikö mieli jatkaa lomaa?

PS. Toivon, ettei tähän vastailla enää kello 22:n jälkeen, sillä koululaisten ja opiskelijoiden on nukuttava kunnon yöunet.

18

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuteen oppilaitokseen menen, mitäs tässä. Onkai se ihan mukavaa, mutta loma tuntuu loppuvan ihan liian yhtäkkiä.

• Miehä vastaa vaikka 2.00

KOulu alkaa vasta 11pv, amikse eka jeiii....-.-

• närkästynyt

Ai? Pk-seudulla koulut alkavat tiistaina... Kiitos että muistit meitäkin

• Minulla alkaa koulu vasta maanantaina, hah. Valvon kyllä silloinkin puoli yhteentoista, koska jos menen nukkumaan kymmeneltä, herään ennen kuutta.

• Mukavaa, kun on päivän pidempi loma. >:DD

• Ciras

Onneks koulut alkaa jo huomenna, eipähän ole niin tylsöö kuin lomalla. Ja pääsee tienaamaan numeroilla :33

• sinisiipinen

Tiistaina meilläkin alkaa.. eipä huvittais yhtään mennä sinne.. aivan liikaa ihmisiä...

• -Raeppari

Koulu.. se on paikka johon Trotskikin viädään.MUtta entäpä jos tuo sairas poika on PERSKUNNIEMENESUTIKOULUSSA?

• Kouluni alkaa maanantaina... Ei kiva juttu. En halua sinne idioottien joukkoon. :(
      Mutta on siinä yksi hauskakin piirre. Sunnuntaina nimittäin ilmestyy eräs musiikkivideo... Mikäkö siinä on niin hauskaa? Kyseinen biisi on Apuksen Vihaiset linnut...
      Kuunnelkaa, niin ymmärrätte. XD

• kotkolasta päivää!

Vihaiset linnut??? Eihän kyseessä ole kotko?

• kotkolasta päivää! kirjoitti:

Vihaiset linnut??? Eihän kyseessä ole kotko?

Ei Kotko ole vihainen, vain vähän peppukipeä.

• Hah mulla alkaa vasta 1.9. lälläslää!

No ei oikeesti potuttaa kun työ ootte kaikki hiljaa öisin ja päivisin ja buumi tulee iltapäiville, jolloin mieluiten pelaan jos laitteet kestää kuumuuden, mä vaan yksin täällä päivittelen ja toteen ettei oo taaskaan mitään uutta. Mur.

PS. Anarkiaa! Kommentoin kymmenen jälkeen.

• För helvete, ei reilua! D: XD

• Alko just lukio ja asenne koulun suhteen pitäisi muuttua ihan täysin :D Ja rikoin sääntöä, koska huomenna on kymppi aamu.

• Sinisiipinen.

Minulla ei ole oikeastaan mitään sanottavaa, mutta koska klo kymmenen jälkeen kommentoiminen kiellettiin, niin on pakko tehdä.

• 1.9 mullakin :D

Mut yks mun parhaimmista ystävistä näyttää olevan tosi hmmm, vittuuntunut tästä nimenomaisesta asiasta koska hänellä alkaa huomenna koulu enkä näköjään saisi mainita asiasta hänelle ollenkaan (tai no, olen ollut pari kertaa silleen: "lällällää, minullapa jatkuu loma", mutta en nyt koko aikaa). Tänäänkin toivotin hänelle päivänpäätteeksi hyvää koulupäivää huomiselle (ihan ilman vittuilua!), mutta se kai otti sen sellaisena...

• mr.näätä

Viel 3pvä lomaa huehue x) Sitte amikseen asentaa windows kaseja

Sad

• Alkoi tänään, lukion toinen vuosi. Vielä ei tullut läksyä, biologian tunnillakin vain katseltiin soluja mikroskoopilla, koska kenelläkään ei ollut kirjaa tai muistiinpanovälineitä, mutta jo huomenna alkaa kunnon opiskelu eli, kuten olen joskus sanonut, "armoton pänttäys". Olisihan se ollut mukavaa, jos olisi vielä saanut kesälomaa jatkaa, mutta opinnotkin on suoritettava. Itse asiassa lähdin kouluun ihan iloisin mielin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      136
      3185
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      272
      2794
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1738
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      215
      1737
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      60
      1638
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      48
      1330
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1269
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1242
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      316
      1120
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1042
    Aihe