Mitä Valokuvauspalsta tekee nykyään Tiede ja teknologia alla?

????!

Ei valokuvaus mitään tiedettä tai teknologiaa mielestäni ole.

22

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina väitän

      Naiivia siirrellä niitä jatkuvasti paikasta toiseen. Tieteessä tekniikassa oli välillä historia ja astrologiakin. Milloin valokuvaus ja seksi yhdistetään? Mitä sanoo työeläkeläinen?

      • Valokuvaus ja seksi on ollut yhdistettynä jo ainakin jostain -50 luvun tienoilta asti joskin silloin siveämmässä muodossa kuin nykyään kun kaikki levitetään näkyville.

        Valokuvaus on aina ollut teknologiaa ja sen osuus on vain lisääntynyt kemian väistyessä.


      • asti joskin
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Valokuvaus ja seksi on ollut yhdistettynä jo ainakin jostain -50 luvun tienoilta asti joskin silloin siveämmässä muodossa kuin nykyään kun kaikki levitetään näkyville.

        Valokuvaus on aina ollut teknologiaa ja sen osuus on vain lisääntynyt kemian väistyessä.

        Valokuvaus ei ole koskaan ollut teknologiaa, mutta valokuvausvälineiden valmistus on.
        Kaikki levitetään näkyville hieman diagonaalissa vaakakuvassa?


      • Työeläkeläinen kirjoitti:

        Valokuvaus ja seksi on ollut yhdistettynä jo ainakin jostain -50 luvun tienoilta asti joskin silloin siveämmässä muodossa kuin nykyään kun kaikki levitetään näkyville.

        Valokuvaus on aina ollut teknologiaa ja sen osuus on vain lisääntynyt kemian väistyessä.

        Tarkoitatko 1850-lukua? Eikä ne mitöäöän kesyjä ennen olleet.


    • Siirtämisen ilosta

      Jos viitataan laitteisiin, niin yhtä hyvin voisi vaikka Hifi olla "Tiede ja teknologia" alla. Paljon löytyy elektroniikkaa sekä vahvistimista ja soittimista että kameroista.

    • khgjhsgjh

      No, valokuvaus on nykyään niin tieteellistä, ettei sitä kukaan kuitenkaan ymmärrä.

    • no...

      Tekniikastahan täällä enimmäkseen kinastellaan, ja kun nyt näkyy olevan oikein ammattilaisiakin paikalla, niin siirto pois harrastuspuolelta lienee perusteltua.

    • ii,ooi

      Elokuvaus makaa kulttuurissa?

      • kyldyyri

        Jos kuvaa videota valokuvakameralla niin onko sekin kulttuuria?


      • kyldyyri kirjoitti:

        Jos kuvaa videota valokuvakameralla niin onko sekin kulttuuria?

        Videokuvaus on teknologiassa, alla. Siellä samassa sitten on mm. DVD ja kotiteatterit, mutta ei televisioita. Olisi syytä panna tämä kerralla kuntoon ja luoda kodintekniikkaosio, jossa olisi sitten viihde-elektroniikka. tietotekniikka, puhelimet, kuvaus ja videokuvaus sekä kodinkoneet.


    • Mitä tekee??

      Eihän täällä mistään valokuvauksesta keskustella. Otsikoksiin riittäisi pelkkä "kamerat".

    • Minusta kuvaus on

      Taidetta parhaimmillaan.
      Mutta myös ikuistamista.
      Tapahtuneen tallentamista.
      Historiaa..
      Mainosta ..mitä vaan..
      Ja hauskaa katseltavaa.

    • ljckasjfhjhw

      Kamerat on tietokoneisiin verrattavia teknisiä laitteita nykyään.
      Silloin kun puhutaan kameroista on se tekniikkaa ja tiede nyt sattuu olemaan saman otsikon alla.
      Optiikka on myös tieteen ala, mutta jos puhuttaisiin pelkästään valokuvista olisi se lähinnä taidetta. Kuitenkaan täältä ei löydy mitään itse kuvista kertovaa, eikä niitä täällä voi suoraan edes näyttää, tai katsella, eikä arvostella.
      Jäljelle jää siis pelkkä tekniikka ja leluista tappeleminen.

      • ....

        "Jäljelle jää siis pelkkä tekniikka ja leluista tappeleminen."

        Ja sehän tällä palstalla osataan. Minulla on isompi kun sinulla ;-)


    • Hmmm....

      Tässä lista mitä löytyy tällä hetkellä "Tiede ja teknologia" kategorian alta:

      Internet
      Kodintekniikka
      Tiede
      Tietotekniikka
      Valokuvaus

      Moni muukin asia on kyllä noiden lisäksi sitten tiedettä tai teknologiaa.

    • tekee se

      Mitä Valokuvauspalsta tekee nykyään Tiede ja teknologia alla?

      No se tekee ihan sitä samaa kuin aina ennenkin eli vanhukset ja keskenkasvuiset kilpailevat typeryydessä.

    • No kun se vain

      ON.

      • mitä/mikä se on?

        ON mitä/mikä/kuka/missä?


    • s24 mokailee

      Kyllä tämä palsta S24:ssä kuuluisi ehdottomasti otsakkeen Harrastukset alle. Tällä palstalla valokuvauksesta kuitenkin ensisijaisesti keskustelevat ja neuvoja kyselevät harrastelijat...ja pitkälti niihin vastaavatkin harrastelijat. Jos olisi oltava teknologia palstalla, olkoon sen otsikko valokuvausvälineet. Tiedepalstalle aihe kuuluu yhtäpaljon kuin autot tai ralli.

      • tfbvagwf

        Aina eniten itkua turhasta!


      • ISOtiede( o ) ( o )

        ". Jos olisi oltava teknologia palstalla, olkoon sen otsikko valokuvausvälineet. "

        Aattele, sä saat nyt olla tiedemies :-)


    • Mun mielestä tää saa olla vaikka uskovaiset suomenruotsalaiset -osassa.

      Samaa uskomuslääketiedetuubaa kuitenki 90% tarinasta, kun raamattua lukisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe