Ko mie oon kerran ruvennu silleen hysteerisesti haukkoon henkee ja nauraa hulluna ja tuntu epätodelliselta, mitä se on?
Hei mie tarttisin ny apua....
112
164
Vastaukset
Hysteriaako, ehkä? En tiedä.
Haukoit siis henkeä, kun nauroit? Aloit nauramaan hengen haukkomisen yhteydessä? Oliko väsymystä? Käytitkö aineita? Missä yhteydessä? Kuulostaa jännältä... XD
johny_derp kirjoitti:
Haukoit siis henkeä, kun nauroit? Aloit nauramaan hengen haukkomisen yhteydessä? Oliko väsymystä? Käytitkö aineita? Missä yhteydessä? Kuulostaa jännältä... XD
Yhtäkkiä aloin vaa nauraa henkeä haukkoen, enemmänki hysteerisesti, ei mitää normi nauruu. Sit vaa haukoin henkee. Olin vaa iha normisti, olin niihi aikoihi stressaantunu ja vähä masentunnu.
Emt!!!!!!!!
icepicked kirjoitti:
Minä kehittelen täällä suuruudenhullua ja epärealistista hankettani.
Mikä se on?
ocetherunq kirjoitti:
Mikä se on?
Duaali suomen kieleen; voidaan ilmaista, onko esineitä tai asioita nimenomaisesti kaksi.
icepicked kirjoitti:
Duaali suomen kieleen; voidaan ilmaista, onko esineitä tai asioita nimenomaisesti kaksi.
Ahaaa........
Joku tunteen purkaus? Olitko väsynyt?
Minä alan joskus hihittämään ihan hulluna jollekin helvietin oudolle asialle. Tänään:
"Voiko tätä lautasta laittaa mikroon?"
"Mitä lautasta?"
"No tätä, jossa on tämän vitun tirpan kuva!"
Ja sain tuosta naurukohtauksen...Jotain itkemisen ja nauramisen sekoitusta? En nyt tarkoita nauramisella mitään iloista naurua, vaan juurikin hysteeristä...? En minä tiedä.
ocetherunq kirjoitti:
hysteeristä....tuntu et pää leijjuis jossai
Kuulostaa kyllä aika mielenkiintoiselta... Sinulle tuli jokin hysteria kohtaus ja meinasit pyörtyä?
kurpizza kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika mielenkiintoiselta... Sinulle tuli jokin hysteria kohtaus ja meinasit pyörtyä?
En meinannu pyörtyy, kai.
- Piece.
kurpizza kirjoitti:
No hyi mullekki on käyny noi :0 Aloin ilman syytä vaan hysteerisesti nauramaan, kähisin ja raakkuen yritin saa'a henkee... Oisko joku matala verenpaine, uupumus, huono verensokeri yms.?
Ja toi «pään leijuminen» on mun jokapäivästä laiffia... Tunnen pyörtyväni, pää leijailee jossakin ja maa katoaa alta vaikken oo ees aineissa -.-'' Mua pelottaa tää koska kukaan ei oo löytäny syytä tälle.. Mut ei kai kovin harvinaista jos meillä on samoja tuntemuksii? En kyl tiiä, scaryy D:
Kirjautumaton piece Piece. kirjoitti:
No hyi mullekki on käyny noi :0 Aloin ilman syytä vaan hysteerisesti nauramaan, kähisin ja raakkuen yritin saa'a henkee... Oisko joku matala verenpaine, uupumus, huono verensokeri yms.?
Ja toi «pään leijuminen» on mun jokapäivästä laiffia... Tunnen pyörtyväni, pää leijailee jossakin ja maa katoaa alta vaikken oo ees aineissa -.-'' Mua pelottaa tää koska kukaan ei oo löytäny syytä tälle.. Mut ei kai kovin harvinaista jos meillä on samoja tuntemuksii? En kyl tiiä, scaryy D:
Kirjautumaton pieceHmmm, mun pitäs kyl varmaa käyä jutskaan jolleki psykiatrille tms. Vittu. Mien jaksa tämmöstä... ois kiva jos ois viel tunteet tallel normaalisti.
Piece. kirjoitti:
Kirjautumaton piecePystyisin luomaan tulpan hetkessä, jos oikein keskittysin! Se on jo sairasta!
raeppavika_offical kirjoitti:
Pystyisin luomaan tulpan hetkessä, jos oikein keskittysin! Se on jo sairasta!
Yeps. Varsinkin kun Tulpaan tarvitsee noin 100 tuntia teko aikaa. Oletko varma, että se on aito tulpa, eikä mielikuvituskaveri?
Pystyisin luomaan tulpan hetkessä, jos oikein keskittysin! Se on jo sairasta!
Minäkin pystyn luomaan tulpan
selluloosasta
ja työntämään sen perseeseeni.kurpizza kirjoitti:
Yeps. Varsinkin kun Tulpaan tarvitsee noin 100 tuntia teko aikaa. Oletko varma, että se on aito tulpa, eikä mielikuvituskaveri?
Joskus unissa päiten valovälkkeistä (valovälke, näen niitä kokoajan jos en halua!) Sairasta.. no skitsofreniaahan tämä kai on? En ole antanut sen vaikuttaa elämääni.. mutta joskus valovälkkeestä saa aikaan jotain, jos oikein kunnolla väsyynenä keskittyy. Siis kun suljen silmäni en näe ikinnä mustaa vaan, samaa valovälkettä,mitä näen joskus irl. Tämä on pelottavaa ja outoa.
icepicked kirjoitti:
Minäkin pystyn luomaan tulpan
selluloosasta
ja työntämään sen perseeseeni.Kiva kuulla harrastuksistasi.
Joskus unissa päiten valovälkkeistä (valovälke, näen niitä kokoajan jos en halua!) Sairasta.. no skitsofreniaahan tämä kai on? En ole antanut sen vaikuttaa elämääni.. mutta joskus valovälkkeestä saa aikaan jotain, jos oikein kunnolla väsyynenä keskittyy. Siis kun suljen silmäni en näe ikinnä mustaa vaan, samaa valovälkettä,mitä näen joskus irl. Tämä on pelottavaa ja outoa.
Ai kun silmiä räpyttää ja yleensä silloin, kun olet katsonut valoon päin? Se on kyllä ihan normaalia...
Tulpa....sais mut sekoon...... nyt jo niin sekava
- Piece.
En ees lottovoitosta lähtis yrittään luoda mitään Tulpaa. Oon nimittäin 110% varma että jos lähtisin semmosills mielenterveysjutuilla pelleilemään nii en sais ikinä paluulippua terveiden kirjoihin... D: Oon sen verran henkisessä hiprakassa näinä aikoina että oon varma, että kaikki tommonen tuhoais mun raiteet täysin. "Tulpan" luominen on leikkiä mielensä kanssa, ei mikään mielihyvä jostaki tulpaseurasta oo sen arvosta että sekoaa.... o____O
Kirjautumaton piece (Piece muuten näyttää paremmalta kuin piece. Olkaa kilttejä ja käyttäkää isolla alkukirjaimella, pleas >:D) Piece. kirjoitti:
En ees lottovoitosta lähtis yrittään luoda mitään Tulpaa. Oon nimittäin 110% varma että jos lähtisin semmosills mielenterveysjutuilla pelleilemään nii en sais ikinä paluulippua terveiden kirjoihin... D: Oon sen verran henkisessä hiprakassa näinä aikoina että oon varma, että kaikki tommonen tuhoais mun raiteet täysin. "Tulpan" luominen on leikkiä mielensä kanssa, ei mikään mielihyvä jostaki tulpaseurasta oo sen arvosta että sekoaa.... o____O
Kirjautumaton piece (Piece muuten näyttää paremmalta kuin piece. Olkaa kilttejä ja käyttäkää isolla alkukirjaimella, pleas >:D)En minäkään tulpaa loisi missään nimessä.
Piece. kirjoitti:
Kirjautumaton piece (Piece muuten näyttää paremmalta kuin piece. Olkaa kilttejä ja käyttäkää isolla alkukirjaimella, pleas >:D)En minäkään tulppaaloisi (edes panotarkoitukseen) voisihan olla jännää saada orgasmeja mielensairauden kanssa, mutta ei kiitos.
En minäkään tulppaaloisi (edes panotarkoitukseen) voisihan olla jännää saada orgasmeja mielensairauden kanssa, mutta ei kiitos.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9570663
Tuolla oli pari suomenkielistä "tieto"tekstiä tulpasta sekä jokin linkki johokin creepypastan tyyliseen. Väittivät kyllä tositarinaksi. Eli jos sinnikkäästi jaksat katsoa niitten trollien seasta, niin kyllä sielläkin asiaa on... Sitten siellä on pari minun viestiä, mutta niistä ei kannata välittää...kurpizza kirjoitti:
Tuolla oli pari suomenkielistä "tieto"tekstiä tulpasta sekä jokin linkki johokin creepypastan tyyliseen. Väittivät kyllä tositarinaksi. Eli jos sinnikkäästi jaksat katsoa niitten trollien seasta, niin kyllä sielläkin asiaa on... Sitten siellä on pari minun viestiä, mutta niistä ei kannata välittää...Tulpaa en ryhdy edes tekemään sen jälkeen, kun tajusin sen olevan vaarallista puuhaa.
Tulpaa en ryhdy edes tekemään sen jälkeen, kun tajusin sen olevan vaarallista puuhaa.
Luitko sinäkin tämän tarinan?
http://fuckyeahspookyshit.tumblr.com/post/21365015060/last-year-i-spent-six-months-participating-in
Tarina se taitaa vain olla, mutta jooh.kurpizza kirjoitti:
Luitko sinäkin tämän tarinan?
http://fuckyeahspookyshit.tumblr.com/post/21365015060/last-year-i-spent-six-months-participating-in
Tarina se taitaa vain olla, mutta jooh.En jaksaisi nyt lukea.. muutenkin englantia niin lukemisessa tulee todennäköisesti olemaan ongelmia.
Minä en muuten tiedä, olisinko joutunut jonnekin osastolle, jos olisin maininnut yhdestä jutusta... Ainakin olisin joutunut käymään kallonkutistajalla enemmän ja puhumaan jostain muustakin kuin riidoista ja koulun käynnistä...
Trotski// Sinun suusi pitäisi tulpata ja sormet sitoa jesarilla.
Lisää tulpa-shaissea.... Ja se yksi kommentti... Tuota noin... Jäinkö nyt jostain kiinni?icepicked kirjoitti:
Minkä jutun?
Ehkäpä pitäisin siitäkin...Ai se, minkä olen jättänyt kertomatta? Sori, en kerro edes suolistolaisille.
" Jos tuplatulpan tuplaa tulee tulppakvartetti "
" Tulpan luonti onnistuu lapiolla. "
XD Hihhii. Tuolla ei osata sitten ottaa mitään tosissaan. Mutta joos. Tein sen klassisen virheen tuolla korvatulppien kanssa... Loki-keskustelu oli vielä jossain.kurpizza kirjoitti:
Ai se, minkä olen jättänyt kertomatta? Sori, en kerro edes suolistolaisille.
" Jos tuplatulpan tuplaa tulee tulppakvartetti "
" Tulpan luonti onnistuu lapiolla. "
XD Hihhii. Tuolla ei osata sitten ottaa mitään tosissaan. Mutta joos. Tein sen klassisen virheen tuolla korvatulppien kanssa... Loki-keskustelu oli vielä jossain.Mikä helvata on tulpa? Minä olen myyntimies en psykiatri. Ei merkonomi osaa näin jänniä juttuja! Minun tavoite on pystyä myymään hiekkaa saharaan ja jäätä eskimoille eikä luoda itselleni mielensairaita oireita.
- ooce
emptyoficiale._ kirjoitti:
Mikä helvata on tulpa? Minä olen myyntimies en psykiatri. Ei merkonomi osaa näin jänniä juttuja! Minun tavoite on pystyä myymään hiekkaa saharaan ja jäätä eskimoille eikä luoda itselleni mielensairaita oireita.
Joku iha höpö homma.
ocetherunq joka joutui raivaamaan tila a petiinsä iha urakalla -.- yrittää uskotella ittelleen ja muille et on herkempi mitä on vaikka oikiasti on piin kova pärjääjä ooce kirjoitti:
Joku iha höpö homma.
ocetherunq joka joutui raivaamaan tila a petiinsä iha urakalla -.- yrittää uskotella ittelleen ja muille et on herkempi mitä on vaikka oikiasti on piin kova pärjääjäHöpöä? Ooooooohhhhhh....
Niin ja aseita sveitsiin
- Siiliö
"Tulpaa en ryhdy edes tekemään sen jälkeen, kun tajusin sen olevan vaarallista puuhaa. "
Vaarallista? Ei ole vaarallista, ellei mielenterveys ole valmiiksi jo hyvin alhainen.
Ja siitä Tulpa-creepypastasta voin sanoa seen verran, että se on valhetta. Tyyppi menee töihin tutkijoille koekaniiniksi ja hänen käsketään luomaan tulpa, kun hänen aivoaaltojaan tutkitaan. Tulpa on aluksi kiva juttu ja jopa tuottoisa työ. Tyyppi syrjäytyy tulpansa takia ja lopulta jopa lyö yhtä närkästynyttä kaveriaan. Tyyppi päättää hävittää tulpan. Tulpa katoaa, mutta tutkijat huomaavat sen, vangitsevat hänet labraan ja pakottavat tyypin ottamaan jotain ainetta ja jatkamaan tulpaansa. Tässä vaiheessa kaikki on hyvinkin uskottavaa. Tulpa palautuu ja alkaa pahoinpidellä luojaansa. En tiedä, mutta normaalisti tulpa ei voi vahingoittaa ketään. Tyypille oli kuitenkin laitettu jotain ainetta, joka saattoi olla jonkinlaista huumetta, joka aiheuttaa aistiharhoja. Tyyppi päästetään pitkän ajan kuluttua vapaaksi. Edelleen uskottavaa. Tyypin tulpa alkaa tappaa ihmisiä.
Tulpa on henkisellä tasolla oleva olio. Se ei voi todellakaan lähteä yksinään haahuilemaan ja tappamaan ihmisiä.
Itselläni on hieman keskeneräinen tulpa. Se on toisaalta tosiaankin keskeneräinen.Kuka edes uskoo noihin kauhutarinoihin? Jotkut väittelivät, onko Russia sleep experimen totta, ja minun teki mieli mennä sanomaan, että no vittu mieti.
- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Kuka edes uskoo noihin kauhutarinoihin? Jotkut väittelivät, onko Russia sleep experimen totta, ja minun teki mieli mennä sanomaan, että no vittu mieti.
Jotkut niistä ovat totta. (
Siiliö kirjoitti:
Njah. Minä luokittelisin tuon enenmmän creepypastaksi... En kylläkään ole lukenut creepypastoja... En jaksa.
Trotski// Tiede ei missään vaiheessa ole pystynyt todistamaan, ettei mitään yliluonnollisia juttuja olisi...kurpizza kirjoitti:
Njah. Minä luokittelisin tuon enenmmän creepypastaksi... En kylläkään ole lukenut creepypastoja... En jaksa.
Trotski// Tiede ei missään vaiheessa ole pystynyt todistamaan, ettei mitään yliluonnollisia juttuja olisi..."Tiede ei missään vaiheessa ole pystynyt todistamaan, ettei mitään yliluonnollisia juttuja olisi."
Russelin teekannu!!!!- Siiliö
jokutyyppi19 kirjoitti:
"Tiede ei missään vaiheessa ole pystynyt todistamaan, ettei mitään yliluonnollisia juttuja olisi."
Russelin teekannu!!!!Kurpizza: Minkä sinä luokittelisit creepypastaksi?
jokutyyppi19 kirjoitti:
"Tiede ei missään vaiheessa ole pystynyt todistamaan, ettei mitään yliluonnollisia juttuja olisi."
Russelin teekannu!!!!Tarkoitin kyllä enemmänkin... Yliluonnollista yleensä. Vaikkapa kummitukset. Tai voivathan ne kaikki olla jotain harhaa, suurin osa ihmiskunnasta melko varmasti ovatkin harhaisia... Hankalaa. Mutta tietääkseni kaikkea ei voida täysin selittää, joten joskus kai on sattunut hirveästi sattumuksia yhdelle kertaa... Mutta aina jää se Mitä jos. Mitä jos siellä oikeasti on teekannu?
Noh, kuitenkin asia, joka ei vaikuta elämääni kovinkaan paljoa. En minä mitään Bloody Marya usko todelliseksi tai muitakaan legendahaamuja tai vastaavia... Tai ehken sittenkään usko mihinkään ja ne jotka ovat nähneet haamun, ovat vain kuvitelleet kaiken tai nähneet harhoja. Ehkä déjà-vukin johtuu tosiaan epilepsia kohtauksista. Joskus vain olen sitä mieltä, että olen nähnyt paikasta unta...
Aiva sama! Nettikummitus kuitenkin on totta.Siiliö kirjoitti:
Kurpizza: Minkä sinä luokittelisit creepypastaksi?
Ottaen huomioon, etten ole koskaan lukenut yhtään creepypastaa ja enkä edes tiedä mitä ne on... Öööh? Käsittääkseni ne ovat joku kummitus/jännitystarina ja lopussa asia jää jotenkin auki....
- Siiliö
kurpizza kirjoitti:
Tarkoitin kyllä enemmänkin... Yliluonnollista yleensä. Vaikkapa kummitukset. Tai voivathan ne kaikki olla jotain harhaa, suurin osa ihmiskunnasta melko varmasti ovatkin harhaisia... Hankalaa. Mutta tietääkseni kaikkea ei voida täysin selittää, joten joskus kai on sattunut hirveästi sattumuksia yhdelle kertaa... Mutta aina jää se Mitä jos. Mitä jos siellä oikeasti on teekannu?
Noh, kuitenkin asia, joka ei vaikuta elämääni kovinkaan paljoa. En minä mitään Bloody Marya usko todelliseksi tai muitakaan legendahaamuja tai vastaavia... Tai ehken sittenkään usko mihinkään ja ne jotka ovat nähneet haamun, ovat vain kuvitelleet kaiken tai nähneet harhoja. Ehkä déjà-vukin johtuu tosiaan epilepsia kohtauksista. Joskus vain olen sitä mieltä, että olen nähnyt paikasta unta...
Aiva sama! Nettikummitus kuitenkin on totta.Minulle tapahtuu déjá-vu aika useinkin. Minä en muuten ole täysin perillä Nettikummituksesta vieläkään. (Ei tarvitse selittää.)
Muuta en tuosta ymmärtänytkään. - Siiliö
Siiliö kirjoitti:
Minulle tapahtuu déjá-vu aika useinkin. Minä en muuten ole täysin perillä Nettikummituksesta vieläkään. (Ei tarvitse selittää.)
Muuta en tuosta ymmärtänytkään.Ja haluaisin nähdä, mitä toveri Trotskilainen pitää siitä, kun solvasin häntä ahdasmieliseksi. Lisäksi haluaisin nähdä, kun edes joku yrittää rikkoa nuo hyvät perusteluni.
Siiliö kirjoitti:
Minulle tapahtuu déjá-vu aika useinkin. Minä en muuten ole täysin perillä Nettikummituksesta vieläkään. (Ei tarvitse selittää.)
Muuta en tuosta ymmärtänytkään.Minun aivopieruista nyt ei tarvitse mitään ymmärtääkään. Se todistaa, että sinulla on aivotoimintaa jäljellä. Ole ylpeä siitä. Kuluta hetki sen ihailuun ja huomaa, ettei se kaikilla toimi... (Mitä vittua minä selitän???)
Nettikummituksesta ei tarvitsekaan olla perillä. Muuten se voi alkaa vainota sinuakin. Se tuhosi kuulokkeeni... :( Musiikin kuuntelu on hankalaa, vaikka kyllä nämä jotenkin toimivat... En uskonut sen olevan noin julma...- Siiliö
kurpizza kirjoitti:
Ottaen huomioon, etten ole koskaan lukenut yhtään creepypastaa ja enkä edes tiedä mitä ne on... Öööh? Käsittääkseni ne ovat joku kummitus/jännitystarina ja lopussa asia jää jotenkin auki....
Mutta vastaa nyt silti kysymykseeni! Minkä sinä luokittelisit creepypastaksi?!
Siiliö kirjoitti:
Mutta vastaa nyt silti kysymykseeni! Minkä sinä luokittelisit creepypastaksi?!
Minkä? Minkä? En ole lukenut mitään sen tapaistakaan! Tai no jostain luin jonkun linkkaaman Jeff the Killer -tarinan, muttei se ei ollut mitenkään "creeppaava"... No vaikka tuo tarina..?
En muuten enää ole yhtä idiootti kuin seiskalla.Siiliö kirjoitti:
"100% totta," mutta missä ovat todisteet?
Useimmat nk. creepypastat olisivat voineet olla hyviä, mutta tekijät vetivät yli ja pahasti. Ei sisäelinten ulosrepiminen ole enää karmivaa, se on vain... teennäistä, liikaa toisinsanoen. Samankaltaista koetta yritettiin rotilla, eivätkä ne seonneet. Ne vain kuolivat.- Siiliö
kurpizza kirjoitti:
Minkä? Minkä? En ole lukenut mitään sen tapaistakaan! Tai no jostain luin jonkun linkkaaman Jeff the Killer -tarinan, muttei se ei ollut mitenkään "creeppaava"... No vaikka tuo tarina..?
En muuten enää ole yhtä idiootti kuin seiskalla.""Njah. Minä luokittelisin tuon enenmmän creepypastaksi... En kylläkään ole lukenut creepypastoja... En jaksa. "
PERKELE!!! MISTÄ SINÄ PUHUIT? SAATANA!!! icepicked kirjoitti:
Useimmat nk. creepypastat olisivat voineet olla hyviä, mutta tekijät vetivät yli ja pahasti. Ei sisäelinten ulosrepiminen ole enää karmivaa, se on vain... teennäistä, liikaa toisinsanoen. Samankaltaista koetta yritettiin rotilla, eivätkä ne seonneet. Ne vain kuolivat.Tottakai siinä kuolee, kun sisuskalut revitään ulos... Höh.
kurpizza kirjoitti:
Tottakai siinä kuolee, kun sisuskalut revitään ulos... Höh.
Niin, mutta siinä pitäisi kuolla nopeammin. Epärealistista kökköä, kruununaan lienee lopun mantra "we are you."
Siiliö kirjoitti:
""Njah. Minä luokittelisin tuon enenmmän creepypastaksi... En kylläkään ole lukenut creepypastoja... En jaksa. "
PERKELE!!! MISTÄ SINÄ PUHUIT? SAATANA!!!Täh?
Eikö nyt tajusin! Olisit heti sanonut, pölijä. Se tulpa-tarina. XD Pitäisikö vaihtaa artistia, kun aivot ei toimi...Siiliö kirjoitti:
Ja haluaisin nähdä, mitä toveri Trotskilainen pitää siitä, kun solvasin häntä ahdasmieliseksi. Lisäksi haluaisin nähdä, kun edes joku yrittää rikkoa nuo hyvät perusteluni.
Sano vielä toisen kerran perustelusi, voitko? Minulta meni tässä horroksessa ohi.
Höpöjuttuihin uskomattomuus ei tee minusta ahdasmielistä. :)
Enkä usko jumaliinkaan vain, koska se on "jännää."icepicked kirjoitti:
Niin, mutta siinä pitäisi kuolla nopeammin. Epärealistista kökköä, kruununaan lienee lopun mantra "we are you."
No jos ihmiseltä leikkaa (mikä vittu se oli??) jonkun kaulasta auki, hän on tajuissaan, mutta ei pysty liikkumaan ja kuolee aika nopeasti... Oliko se kaulavaltimo...
En ole lukenut kyseistä tarinaa, mutta todennäköisesti verta lensi sen 15 litraa ja ihminen oli hengissä ylipitkän aikaa.kurpizza kirjoitti:
No jos ihmiseltä leikkaa (mikä vittu se oli??) jonkun kaulasta auki, hän on tajuissaan, mutta ei pysty liikkumaan ja kuolee aika nopeasti... Oliko se kaulavaltimo...
En ole lukenut kyseistä tarinaa, mutta todennäköisesti verta lensi sen 15 litraa ja ihminen oli hengissä ylipitkän aikaa.Juuri näin. Yhdeltä oli revitty suunnilleen kaikki paskat maksaa, sydäntä ja suolistoa myöten pihalle, ja jätkä oli hengissä vielä seuraavana päivänä...
icepicked kirjoitti:
Juuri näin. Yhdeltä oli revitty suunnilleen kaikki paskat maksaa, sydäntä ja suolistoa myöten pihalle, ja jätkä oli hengissä vielä seuraavana päivänä...
Kaikkea sinäkin luet. Jätkänyrskystystä (HOX Trotski ja Siiliö! Ei valitusta hulluista fanitytöistä, kanta on selvillä...) ja tuollaisia outoja tarinoita... Lue ennemmin jotain hyödytontä paskaa Wiki/Hikipediasta kuten minä.
- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Useimmat nk. creepypastat olisivat voineet olla hyviä, mutta tekijät vetivät yli ja pahasti. Ei sisäelinten ulosrepiminen ole enää karmivaa, se on vain... teennäistä, liikaa toisinsanoen. Samankaltaista koetta yritettiin rotilla, eivätkä ne seonneet. Ne vain kuolivat.Kun puhuin creeypastoista, jotka ovat täysin totta, oikeastaan johdin arvoisia lukijoita harhaan. Esim. Creepypasta nimeltään "MARIO" on täyttä totta. Se kuitenkin sattuu olemaan hackeroitu peli-creepypasta, jossa tyyppi löytää netistä MARIO-nimisen pelin, joka osoittautuu jonkinlaiseksi hackeroiduksi versioksi jostain Super Mario-pelistä.
Useat creepypastat on vedetty tosiaan yli ja melkein mikään ei oikeastaan ole pelottava, mutta ne ovat usein hyvin kiehtovia. Valtaosa MK-Gamerrin creepypastaa suomeksi-videoista on syystä tai toisesta hyviä. Jos ei muuten, niin MK saattaa keskellä tarinaa tai arvostellessaan sanoa joitain huvittavia kommentteja. (Joskus myös menee kaikki viimeinenkin tunnelma joistain. Eyeless Jack on Silmätön Jaakko, jolla on munuaisfetissi.) Etenkin jotkut tietyt kannattaa kuunnella. (Alussa melkein kaikki oli tavalla tai toisella hyvin hauskaa.) En jaksa luetella läheskään kaikkia kiintoisia creepypastoja. - Siiliö
icepicked kirjoitti:
Sano vielä toisen kerran perustelusi, voitko? Minulta meni tässä horroksessa ohi.
Höpöjuttuihin uskomattomuus ei tee minusta ahdasmielistä. :)
Enkä usko jumaliinkaan vain, koska se on "jännää."Täh? Ne on siellä luettavissa.
Jotkut niistä ovat totta. ( - Siiliö
kurpizza kirjoitti:
Täh?
Eikö nyt tajusin! Olisit heti sanonut, pölijä. Se tulpa-tarina. XD Pitäisikö vaihtaa artistia, kun aivot ei toimi...Minä olen siis pölijä, koska en tullut ajatelleeksi, että sinä et tajuakaan, että kysyn jotain jostain syystä. OK.
Se Tulpa-tarina olikin creepypastaa. Tiivistelmä Tulpa-nimisestä creepypastasta. Pölijä. kurpizza kirjoitti:
Kaikkea sinäkin luet. Jätkänyrskystystä (HOX Trotski ja Siiliö! Ei valitusta hulluista fanitytöistä, kanta on selvillä...) ja tuollaisia outoja tarinoita... Lue ennemmin jotain hyödytontä paskaa Wiki/Hikipediasta kuten minä.
Näj, sait minutkin kuuntelemaan pari Klamydian biisiä, (nimi rikkoo vokaamiharmoniaa!!) joten minä pitäydyn jätkänyrskytystarinoissani.
Siiliö kirjoitti:
Täh? Ne on siellä luettavissa.
Jotkut niistä ovat totta. (Noh, ensinnäkin minäpä voisin väittää olevani Kim Jong Un täältä Pohjois-Koreasta, ja jollet usko, olet ahdasmielinen, koska hei, et voi todistaa, etten olisi Kim Jong Un.
Väitteen esittäjän on todistettava väitteen todenperäisyys eikä toisinpäin.
Mitkä niistä ovat totta ja millä perusteilla? Lähdekritiikki on hyvä asia; kuten en usko Magneettimedian juttuja rokotusten ja autismin yhteydestä todisteiden puuttumisen takia, en myöskään usko huonolla englannilla kirjoitettua, "ghoststories" (tmv, huomaa STORIES) -nimisellä sivustolla julkaistua sepustusta.icepicked kirjoitti:
Näj, sait minutkin kuuntelemaan pari Klamydian biisiä, (nimi rikkoo vokaamiharmoniaa!!) joten minä pitäydyn jätkänyrskytystarinoissani.
Sinä siis oikeasti tykkäät lukea niitä!
Ja sinun takiasi olen haaskannut elämääni muutaman kommunismilaulun kuuntelemiseen. Ottaen vielä huomioon, että Klamydian kappaleet ovat kestäneet 2-3 minuuttia ja sinun Punikin postilaatikkosi kesti kymmenen minuuttia ja plussattuna sen karjuvan akan kappaleet... Älä valita!kurpizza kirjoitti:
Sinä siis oikeasti tykkäät lukea niitä!
Ja sinun takiasi olen haaskannut elämääni muutaman kommunismilaulun kuuntelemiseen. Ottaen vielä huomioon, että Klamydian kappaleet ovat kestäneet 2-3 minuuttia ja sinun Punikin postilaatikkosi kesti kymmenen minuuttia ja plussattuna sen karjuvan akan kappaleet... Älä valita!E-en... en tunnusta.
Hei, KOM-teatterin naiset ovat upeita laulajia, eivät karjuvia akkoja!icepicked kirjoitti:
E-en... en tunnusta.
Hei, KOM-teatterin naiset ovat upeita laulajia, eivät karjuvia akkoja!Tunnustit jo.
Karjuva akka. Odotappas. Mietin, mitä pakottaisin sinut seuraavaksi kuuntelemaan...kurpizza kirjoitti:
Tunnustit jo.
Karjuva akka. Odotappas. Mietin, mitä pakottaisin sinut seuraavaksi kuuntelemaan...Enhän... En minä pidä niistä, ainakaan SILLÄ tavalla..!
http://m.youtube.com/watch?v=7V21y_G8EQU&list=PL1689F58E025090BB Karjuva akkako? Hä?- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Noh, ensinnäkin minäpä voisin väittää olevani Kim Jong Un täältä Pohjois-Koreasta, ja jollet usko, olet ahdasmielinen, koska hei, et voi todistaa, etten olisi Kim Jong Un.
Väitteen esittäjän on todistettava väitteen todenperäisyys eikä toisinpäin.
Mitkä niistä ovat totta ja millä perusteilla? Lähdekritiikki on hyvä asia; kuten en usko Magneettimedian juttuja rokotusten ja autismin yhteydestä todisteiden puuttumisen takia, en myöskään usko huonolla englannilla kirjoitettua, "ghoststories" (tmv, huomaa STORIES) -nimisellä sivustolla julkaistua sepustusta.Oho. Anteeksi. Sanoin väärin. Syvimmät pahoitteluni. Niin siis. Se, ettei usko ei vielä ole ahdasmielisyyttä, mutta... Miten tämän selittäisin? Eli hyviä ahdasmielisyyden esimerkkejä ovat useat uskontoihin kuuluneet henkilöt, jotka pitivät omaa mielipidettään absoluuttisena totuutena ja muiden mielipiteitä väärinä ja mahdottomina. Onko eri asia sitten pitää omaa mielipidettään creepypastoista absoluuttisena totuutena ja muiden mielipidettä automaattisesti valheena? Ei mielestäni. Voi tietysti olla, ettet ajattele tällä tavalla, mutta annat täyden käsityksen viesteissäsi, että olet sitä mieltä, että mielipiteesi niistä on täysi totuus ja muiden on valhe. Mieti nyt. Kuinka tyhmä pitää olla uskoakseen sellaiseen? Tuo lause suorastaan hehkuu ahdasmielisyyttä. Kun taas jos tuo, minkä kuvailin ei ole ahdasmielisyyttä, niin mikä helvetti muka sitten on? Eihän kukaan silloin olisi ahdasmielinen.
Jos ahdasmielisyyttä on vain olla uskomatta todistettaviin faktoihin, miksi joku on vaivautunut koko sanaa keksimään?
Kuten alempana sanoin: Puhuessani täysin totta olevista creepypastoista, johdin yleisöä harhaan.
Sinä muuten voisit olla ihan hyvin P-Korealainen Kim Jong Un. En oikeastaan näe mitään syytä, mikset olisi. Paitsi hyvä suomenkielen osaamisesi. Eikä sekään tee siitä mahdotonta, Siiliö kirjoitti:
Oho. Anteeksi. Sanoin väärin. Syvimmät pahoitteluni. Niin siis. Se, ettei usko ei vielä ole ahdasmielisyyttä, mutta... Miten tämän selittäisin? Eli hyviä ahdasmielisyyden esimerkkejä ovat useat uskontoihin kuuluneet henkilöt, jotka pitivät omaa mielipidettään absoluuttisena totuutena ja muiden mielipiteitä väärinä ja mahdottomina. Onko eri asia sitten pitää omaa mielipidettään creepypastoista absoluuttisena totuutena ja muiden mielipidettä automaattisesti valheena? Ei mielestäni. Voi tietysti olla, ettet ajattele tällä tavalla, mutta annat täyden käsityksen viesteissäsi, että olet sitä mieltä, että mielipiteesi niistä on täysi totuus ja muiden on valhe. Mieti nyt. Kuinka tyhmä pitää olla uskoakseen sellaiseen? Tuo lause suorastaan hehkuu ahdasmielisyyttä. Kun taas jos tuo, minkä kuvailin ei ole ahdasmielisyyttä, niin mikä helvetti muka sitten on? Eihän kukaan silloin olisi ahdasmielinen.
Jos ahdasmielisyyttä on vain olla uskomatta todistettaviin faktoihin, miksi joku on vaivautunut koko sanaa keksimään?
Kuten alempana sanoin: Puhuessani täysin totta olevista creepypastoista, johdin yleisöä harhaan.
Sinä muuten voisit olla ihan hyvin P-Korealainen Kim Jong Un. En oikeastaan näe mitään syytä, mikset olisi. Paitsi hyvä suomenkielen osaamisesi. Eikä sekään tee siitä mahdotonta,"Ahdasmielisyys:
suvaitsemattomuus, ennakkoluuloisuus, tuomitsevuus, ahdashenkisyys, ahdaskatseisuus, ahdas" -Wikisanakirja
Uskontoihin uskominen on mielestäni _hieman_ eri tason juttu kuin mitä tiettävimmin jonkun yksittäisen henkilön kirjoittamiin ja nettiin lähettämiin epärealistisiin tarinoihin uskominen.
Kim Jong Un on saanut koulutuksensa länsimaissa, joten ihan hyvin häi voi osata suomea. Tästä lähin olen sinulle "Suuri Johtaja."icepicked kirjoitti:
"Ahdasmielisyys:
suvaitsemattomuus, ennakkoluuloisuus, tuomitsevuus, ahdashenkisyys, ahdaskatseisuus, ahdas" -Wikisanakirja
Uskontoihin uskominen on mielestäni _hieman_ eri tason juttu kuin mitä tiettävimmin jonkun yksittäisen henkilön kirjoittamiin ja nettiin lähettämiin epärealistisiin tarinoihin uskominen.
Kim Jong Un on saanut koulutuksensa länsimaissa, joten ihan hyvin häi voi osata suomea. Tästä lähin olen sinulle "Suuri Johtaja."Kim Jong Unilla ei tiettävästi ole silmälaseja. Lisäksi hän on varmaankin hetero..
icepicked kirjoitti:
Enhän... En minä pidä niistä, ainakaan SILLÄ tavalla..!
http://m.youtube.com/watch?v=7V21y_G8EQU&list=PL1689F58E025090BB Karjuva akkako? Hä?Se kuulostaa huutavan. Ensimmäinen versio yhdestä Dingon kappaleesta. En kuunnellut tuota kokonaan. Lause riitti.
kurpizza kirjoitti:
Se kuulostaa huutavan. Ensimmäinen versio yhdestä Dingon kappaleesta. En kuunnellut tuota kokonaan. Lause riitti.
No, ehkäpä minä pidän huutavista naisista..!
kurpizza kirjoitti:
Kim Jong Unilla ei tiettävästi ole silmälaseja. Lisäksi hän on varmaankin hetero..
Niinhän ne haluavat sinun ajattelevan...
icepicked kirjoitti:
Ei, vaan casanova.
Väität nyt siis olevasi poika. Casanova-nimitystä käytetään tietääkseni miespuolisista...
Mutta jooh. Etsin sinulle yhden vitsin tähän väliin:
http://www.vitsit.org/ranskalainen-saksalainen-ja-suomalainen/
Tuolla tyylillä ainakin. XDkurpizza kirjoitti:
Väität nyt siis olevasi poika. Casanova-nimitystä käytetään tietääkseni miespuolisista...
Mutta jooh. Etsin sinulle yhden vitsin tähän väliin:
http://www.vitsit.org/ranskalainen-saksalainen-ja-suomalainen/
Tuolla tyylillä ainakin. XDJa Tukija on näemmä saksalainen... XD
Menen syömään, näemme kohta.icepicked kirjoitti:
Ja Tukija on näemmä saksalainen... XD
Menen syömään, näemme kohta.Ei, vaan suomenruotsalainen...
Emmekä näe. Peitän läppärini kameran nyt varmuuden vuoksi.- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Niinhän ne haluavat sinun ajattelevan...
Mutta lauseessasi ilmaisit, ettet uskoisi niihinkään, jotka eivät ole täyrin epärealistisia. Lisäksi se on ahdasmielisyyttä, kun toisin ajatteleva henkilö on mielestäsi typerä ja väärässä. Uskonnot eivät mielestäni eroa enää kovinkaan paljoa creepypastoista. Useammat uskovat Slendermaniin, kuin jumalaan. Siis uskovat oikeasti. Se, että on kristitty ei takaa, että uskoo jumalaan. Lisäksi ahdasmielisyys on ahdasmielisyyttä oli kyse kuinka pienestä asiasta tahansa.
Ja minä en tiedä oikeastaan mitään Korealaisesta Kim Pam Pimpeli Pomista.
Ja ole kuka olet, kutsun sinua, miksi itse haluan kutsua sinua. Pohjois-Korean ydinpommit eivät yllä Suomeen asti, joten minä voin vittuilla sinulle kuinka paljon vaan, etkä sinä voi rangaista minua. :P
Hyvää yötä Pieni Johtaja Trotskilainen. Hyvää yötä Kurpizza. Hyvää yötä kuka vaan, joka tätä nyt lukeekaan. kurpizza kirjoitti:
Ei, vaan suomenruotsalainen...
Emmekä näe. Peitän läppärini kameran nyt varmuuden vuoksi.Nyrskyttävätkö nekin kaksi tuntia ja laittavat huutamaan sen ajan?
Olen kännykällä... ikkunasi takana.Siiliö kirjoitti:
Mutta lauseessasi ilmaisit, ettet uskoisi niihinkään, jotka eivät ole täyrin epärealistisia. Lisäksi se on ahdasmielisyyttä, kun toisin ajatteleva henkilö on mielestäsi typerä ja väärässä. Uskonnot eivät mielestäni eroa enää kovinkaan paljoa creepypastoista. Useammat uskovat Slendermaniin, kuin jumalaan. Siis uskovat oikeasti. Se, että on kristitty ei takaa, että uskoo jumalaan. Lisäksi ahdasmielisyys on ahdasmielisyyttä oli kyse kuinka pienestä asiasta tahansa.
Ja minä en tiedä oikeastaan mitään Korealaisesta Kim Pam Pimpeli Pomista.
Ja ole kuka olet, kutsun sinua, miksi itse haluan kutsua sinua. Pohjois-Korean ydinpommit eivät yllä Suomeen asti, joten minä voin vittuilla sinulle kuinka paljon vaan, etkä sinä voi rangaista minua. :P
Hyvää yötä Pieni Johtaja Trotskilainen. Hyvää yötä Kurpizza. Hyvää yötä kuka vaan, joka tätä nyt lukeekaan.Hyvää yötä, typerä fenno, YÖTÄ! Ohjukseni yltävät ihan sinun taloosi asti, joten HYVÄÄ YÖTÄ! Hahahahahaa!
Suoraan sanottuna kyllä, mielestäni on paljon typerämpää uskoa abstraktiin jumalaan taikka jumaluuteen kuin netissä keksittyyn hahmoon, joka MITÄ LUULTAVIMMIN on pelkkää paskaa.icepicked kirjoitti:
Nyrskyttävätkö nekin kaksi tuntia ja laittavat huutamaan sen ajan?
Olen kännykällä... ikkunasi takana.Sitä sinun pitää kysyä IT:ltä.
Olen toisessa kerroksessa... ja kaihtimet ovat kiinni.kurpizza kirjoitti:
Sitä sinun pitää kysyä IT:ltä.
Olen toisessa kerroksessa... ja kaihtimet ovat kiinni.Kysyisinkin, mutta häi ei ole paikalla sapattinsa takia!
Kiipesin tikkaille ja vakoilen sinua kaihdinten raoista...icepicked kirjoitti:
Kysyisinkin, mutta häi ei ole paikalla sapattinsa takia!
Kiipesin tikkaille ja vakoilen sinua kaihdinten raoista...Ei ole tikkaita ja miksi vitussa olet siellä ikkunan takana... Usutan siskoni sinun kimppuusi.
Sisko: Sano sille, ettei se tiiä missä me asutaan.kurpizza kirjoitti:
Ei ole tikkaita ja miksi vitussa olet siellä ikkunan takana... Usutan siskoni sinun kimppuusi.
Sisko: Sano sille, ettei se tiiä missä me asutaan.Minä toin omat tikkaat. Hiplatakseni hiuksiasi.
Lol, tiedän. Olen vakoillut teitä pohjoiskorealaisella satelliitillani.icepicked kirjoitti:
Minä toin omat tikkaat. Hiplatakseni hiuksiasi.
Lol, tiedän. Olen vakoillut teitä pohjoiskorealaisella satelliitillani.Painu hiplaamaan IT:n hiuksia.
Sisko: Kysy siltä, mikä meidän osoite on.kurpizza kirjoitti:
Painu hiplaamaan IT:n hiuksia.
Sisko: Kysy siltä, mikä meidän osoite on.Äään, sinun ovat hienommat!
Nahkahuosuntie 15. Sellainen osoite on oikeasti olemassa.icepicked kirjoitti:
Äään, sinun ovat hienommat!
Nahkahuosuntie 15. Sellainen osoite on oikeasti olemassa.Yh. IT:n takia pitää nukkua makuupussissa ja sinun takiasi hiukset kiinni ja pipon alla suojassa... :(
Sisko: Ei oo.kurpizza kirjoitti:
Yh. IT:n takia pitää nukkua makuupussissa ja sinun takiasi hiukset kiinni ja pipon alla suojassa... :(
Sisko: Ei oo.Miks' häin takia pitäisi makuupussissa nukkua?
Kyl on. Hymynaama. :)icepicked kirjoitti:
Miks' häin takia pitäisi makuupussissa nukkua?
Kyl on. Hymynaama. :)Muistaakseni mainitsin siitä jossain vakkariklubissa...
Sisko: Sienet ovat herkkuAMME, AMME, AMME...kurpizza kirjoitti:
Muistaakseni mainitsin siitä jossain vakkariklubissa...
Sisko: Sienet ovat herkkuAMME, AMME, AMME...En muista, kerro toki. Nukuitteko samassa makuupussissa?
Nyt on penskojen nukkumaanmenoaika.icepicked kirjoitti:
En muista, kerro toki. Nukuitteko samassa makuupussissa?
Nyt on penskojen nukkumaanmenoaika.Nyt on penikoiden runqaika!
- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Hyvää yötä, typerä fenno, YÖTÄ! Ohjukseni yltävät ihan sinun taloosi asti, joten HYVÄÄ YÖTÄ! Hahahahahaa!
Suoraan sanottuna kyllä, mielestäni on paljon typerämpää uskoa abstraktiin jumalaan taikka jumaluuteen kuin netissä keksittyyn hahmoon, joka MITÄ LUULTAVIMMIN on pelkkää paskaa.Kyllä. Nukkumiseni on mitä on.
En puhunut mitään siitä, kumpaan on järkevämpää uskoa. Sanoin vaan, että useammat uskovat nykyään Slendermaniin, kuin jumalaan. Omasta mielestäni uskottavimmat creepypastat ovat huomattavasti uskottavampia, kuin se, että jossain on joku kaikkivoipa tekopyhä paska. Siispä on sama asia, sulkeeko jonkun uskonnon mahdottomaksi vai sulkeeko jonkun uskottavan creepypastan mahdottomaksi. Itse pyrin pitämään aina mieleni avoimena, joka on helppoa kaltaiselleni paranoidille. Tietenkään en taida itsekään kyetä olemaan olematta missään asiassa ahdasmielinen, mutta aika hyvin olen mielestäni onnistunut.
Ja nyt jos Pieni Johtaja Kim Pom Pimpeli Pom Trotskilainen sallii, ja muutenkin, menen oikeasti nukkumaan. Siiliö kirjoitti:
Kyllä. Nukkumiseni on mitä on.
En puhunut mitään siitä, kumpaan on järkevämpää uskoa. Sanoin vaan, että useammat uskovat nykyään Slendermaniin, kuin jumalaan. Omasta mielestäni uskottavimmat creepypastat ovat huomattavasti uskottavampia, kuin se, että jossain on joku kaikkivoipa tekopyhä paska. Siispä on sama asia, sulkeeko jonkun uskonnon mahdottomaksi vai sulkeeko jonkun uskottavan creepypastan mahdottomaksi. Itse pyrin pitämään aina mieleni avoimena, joka on helppoa kaltaiselleni paranoidille. Tietenkään en taida itsekään kyetä olemaan olematta missään asiassa ahdasmielinen, mutta aika hyvin olen mielestäni onnistunut.
Ja nyt jos Pieni Johtaja Kim Pom Pimpeli Pom Trotskilainen sallii, ja muutenkin, menen oikeasti nukkumaan.Mielestäni mikä tahansa lähteetön minne tahansa kirjoitettu yliluonnollisuuksia sisältävä on liian epäuskottava ollakseen totta.
Yöt, fasisti-fenno.- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Mielestäni mikä tahansa lähteetön minne tahansa kirjoitettu yliluonnollisuuksia sisältävä on liian epäuskottava ollakseen totta.
Yöt, fasisti-fenno.Ja koska itse et usko siihen, se on täysi mahdottomuus ja kaikki toisin uskovat ovat typeryksiä ja väärässä. Olemmeko nyt samaa mieltä?
- Siiliö
Siiliö kirjoitti:
Ja koska itse et usko siihen, se on täysi mahdottomuus ja kaikki toisin uskovat ovat typeryksiä ja väärässä. Olemmeko nyt samaa mieltä?
Lisäksi on turhaa yrittää solvata sanomalla minua fasistiksi, koska kyseisen sanan kohdalla on sivistyksessäni tyhjä aukko. Enkä varmaan muutenkaan piittaisi siitä, vaikka tietäisinkin, koska en yleensä piittaa haukkumanimistä.
Siiliö kirjoitti:
Ja koska itse et usko siihen, se on täysi mahdottomuus ja kaikki toisin uskovat ovat typeryksiä ja väärässä. Olemmeko nyt samaa mieltä?
Ei se välttämättä mahdottomuus ole, mutta siihen uskominen on silti typerää todisteiden puutteen tähden.
Fasisti on Kim Jong Uniin liittyvä vitsi.- Siiliö
icepicked kirjoitti:
Ei se välttämättä mahdottomuus ole, mutta siihen uskominen on silti typerää todisteiden puutteen tähden.
Fasisti on Kim Jong Uniin liittyvä vitsi.Miten vaan. En jaksa hokea enää pidempään jo sanomiani asioita.
Vitsi, jota en voi tajuta, koska en ensinnäkään tiedä herra Pimpeli Pomista mitään enkä toisekseen tiedä yhäkään, mikä on fasisti. Siiliö kirjoitti:
Miten vaan. En jaksa hokea enää pidempään jo sanomiani asioita.
Vitsi, jota en voi tajuta, koska en ensinnäkään tiedä herra Pimpeli Pomista mitään enkä toisekseen tiedä yhäkään, mikä on fasisti.Sivistyksessäsi on aukko. Fasismi on aatesuunta, jonka kannattaja uskoo, että demokratia on vielä huonompi kuin onkaan, ja että valtio tarvitsee yhden diktaattorin johtoonsa.
Siiliö kirjoitti:
Minä olen siis pölijä, koska en tullut ajatelleeksi, että sinä et tajuakaan, että kysyn jotain jostain syystä. OK.
Se Tulpa-tarina olikin creepypastaa. Tiivistelmä Tulpa-nimisestä creepypastasta. Pölijä.Kyllä! Tämä on tätä kuuluista naisten logiikkaa... XD
Ai sekö oli vielä tiivistelmäkin? Miksi minä olen nyt pölijä?? Minähän arvasin sen olevan creepypasta...
Miten tämä keskustelu oikein siirtyi tulpiin...? Oma mielenterveyteni ei ainakaan tuhoutunut, vaikka sellaisen loinkin.
johny_derp kirjoitti:
Onko sinulla enää tulpaa? Millainen? Kauan kesti sen tekemiseen? :D
"Onko sinulla enää tulpaa?"
On. Miksi olisin tappanut hänet?
"Millainen?"
Jonkinlainen ihmisen ja eläimen välimuoto.
"Kauan kesti sen tekemiseen?"
Jokseenkin tietoinen hän oli välittömästi sen jälkeen, kun päätin luoda hänet. Täysin valmis hän ei tosin ole vieläkään, koska en aisti häntä yhtä vahvasti, kuin "todellisia" asioita.- Siiliö
jokutyyppi19 kirjoitti:
"Millainen?"
Jokseenkin tietoinen hän oli välittömästi sen jälkeen, kun päätin luoda hänet. Täysin valmis hän ei tosin ole vieläkään, koska en aisti häntä yhtä vahvasti, kuin "todellisia" asioita.Tiibetiläiset munkit tappoivat tulpansa aina. Ei olisi siis täysin uusi asia tappaa tulpia. Tiibetiläiset munkit olivat julmia.
jokutyyppi19 kirjoitti:
"Millainen?"
Jokseenkin tietoinen hän oli välittömästi sen jälkeen, kun päätin luoda hänet. Täysin valmis hän ei tosin ole vieläkään, koska en aisti häntä yhtä vahvasti, kuin "todellisia" asioita.Ihmisen ja eläime välimuoto? Furry?
Ihmisen ja eläime välimuoto? Furry?
Millä tasolla 1-5? Anthro voi myös vastata sitä.
Millä tasolla 1-5? Anthro voi myös vastata sitä.
"Millä tasolla 1-5?"
Mistä tasoista puhut?jokutyyppi19 kirjoitti:
"Millä tasolla 1-5?"
Mistä tasoista puhut?Anthro tasoa.
1 Täysin eläin.
5.Melkein täysin ihminen.raeppavika_offical kirjoitti:
Anthro tasoa.
1 Täysin eläin.
5.Melkein täysin ihminen.Suunnilleen 3.
Lukekaa suolistosontani!
- alice_dolly_phone
tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatuplatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa tulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatilpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpatulpa
Ettikää tuolta tupla, kopioikaa tähän toi juttu ja laittakaa tupla sulkuihin todisteeksi.- mr.näätä
Kusetusta ei siellä oo tuplaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042