Se liittyy, jotenkin murhaamiseen/tappamiseen/kiduttamiseen. Voi vittu.. onko joku oikeasti noin sairas, että ei parempaa puheenaihetta ole? Ja kuvittelee olevansa joku jeff the killer, joka ei jää koskaan kiinni? Pyh ja pah!
Aina kun Siiliö tai Jokutyyppi puhuvat täällä jotain
14
<50
Vastaukset
- Rapen vihaaja
Aina kun Rape puhuu täällä jostain:
Se liittyy, jotenkin homosorsiin tai Putiniin. Voi vittu... Onko joku oikeasti noin sairas, että ei parempaa puheenaihetta ole? Ja kuvittelee olevansa hauska mestaritrolli, joka täyttää palstan paskoilla jutuillaan. Pyh ja pah!Äskönkin aloitin roolipelin! För helvete, paskapuhetta! Ja mikä moraali kommentissasi oli. Se oli suora, muokattu kopio minun lauseestani! Etkö itse keksi omia lauseitasi!
- Rape-kriitikko
raeppavika_offical kirjoitti:
Äskönkin aloitin roolipelin! För helvete, paskapuhetta! Ja mikä moraali kommentissasi oli. Se oli suora, muokattu kopio minun lauseestani! Etkö itse keksi omia lauseitasi!
Lainaamisen tarkoitus oli näyttää millaista paskaa kommenttisi yleisesti ottaen ovat;
1. Niitä on liikaa (puolet palstan viesteistä)!
2. Niistä useimmissa (lue; yhdessäkään) ei ole ideaa vaan se on pelkkää spämmiä!
3. Ne ovat useimmiten lyhyitä "mielipiteitä", jotka pitäisi sisällyttää muihin ketjuihin, eikä perustaa jokaiselle omaa; esim. leijonakuningas (leijonaseksi) aloituksiasi taisi olla samasta aiheesta kolme eri ketjua. Rape-kriitikko kirjoitti:
Lainaamisen tarkoitus oli näyttää millaista paskaa kommenttisi yleisesti ottaen ovat;
1. Niitä on liikaa (puolet palstan viesteistä)!
2. Niistä useimmissa (lue; yhdessäkään) ei ole ideaa vaan se on pelkkää spämmiä!
3. Ne ovat useimmiten lyhyitä "mielipiteitä", jotka pitäisi sisällyttää muihin ketjuihin, eikä perustaa jokaiselle omaa; esim. leijonakuningas (leijonaseksi) aloituksiasi taisi olla samasta aiheesta kolme eri ketjua.1. Rajoitetusti!
2. Ne ovat hasukoja!
3.Suoliston perinnettä!- Rape-kriitikko
raeppavika_offical kirjoitti:
1. Rajoitetusti!
2. Ne ovat hasukoja!
3.Suoliston perinnettä!1. Paitsi silloin kun Rape loukkaantuu ja spämmii palstan täyteen.
2. Niin varmaan, esim. tämä nussautus;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12415346
Ja lukuisat yhden sanan mittaiset homosorsien maailmanvalloitusviestit... Rape ne eivät ole niin hauskoja kuin luulet.
3. Sinun perinnettäsi, ei suoliston; kaikki muut kirjoittavat viestinsä yhteiseen ketjuun eivätkä tee seitsemää uutta jokaikiselle sanalle joka pitää pakosti lausua. Rape-kriitikko kirjoitti:
1. Paitsi silloin kun Rape loukkaantuu ja spämmii palstan täyteen.
2. Niin varmaan, esim. tämä nussautus;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12415346
Ja lukuisat yhden sanan mittaiset homosorsien maailmanvalloitusviestit... Rape ne eivät ole niin hauskoja kuin luulet.
3. Sinun perinnettäsi, ei suoliston; kaikki muut kirjoittavat viestinsä yhteiseen ketjuun eivätkä tee seitsemää uutta jokaikiselle sanalle joka pitää pakosti lausua.1. Se opettaa ja kehittää luotseja!¨
2. Tuo oli pikaisesti repäisty nussaisu trolli.
3. Mainitsinko kenen perinnettä?raeppavika_offical kirjoitti:
1. Se opettaa ja kehittää luotseja!¨
2. Tuo oli pikaisesti repäisty nussaisu trolli.
3. Mainitsinko kenen perinnettä?Eiköhän lukio ja yp hoida tarvittavat opetukset...
kurpizza kirjoitti:
Eiköhän lukio ja yp hoida tarvittavat opetukset...
Onneksi Pikku-Rapellakin alkaa koulu pian, joten ei ole aikaa roikkua Suolessa.
Tapellaanpas täällä. XD Onko muuten tuo Rape-kriitikko Siiliö yms.? Kyllähän täällä varmaan saa kirjoittaa sitä, mikä kiinnostaa? ;) Kaikki, mitä täällä on, on vähintäänkin Suoliston historiaa, Korppiseni kuitenkin jatkaa näitä perinteitä, sitten on tietysti myös nyrskytykset, Suolisto-tarinat ja kaikkea muuta jännää! :DD
"AS-henkilöillä on yleensä yksi tai useampi harrastus tai erityiskiinnostuksen kohde, jolle he pyrkivät omistamaan aikaansa. Tähän erityisharrastukseen liittyy tyypillisesti laajaa tiedonhankintaa kiinnostavaksi tai tärkeäksi koetusta aiheesta tai aihepiiristä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspergerin_oireyhtymä
Minun kinnostukseni sattuu keskittymään synkkiin, sairaisiin, pelottaviin, ahdistaviin ja muihin sellaisiin asioihin...- Siiliö
"Tapellaanpas täällä. XD Onko muuten tuo Rape-kriitikko Siiliö yms.?"
Ei. Minulla on kyllä pokkaa nimitellä Rapea omallakin nimelläni. Kirjoitin suunnilleen koko iltapäivän suolistotarinaani. Siis sen ajan päivästä, kun koneeni toimi.
Aloitus on muutenkin valetta. Puhun useista muistakin asioista. Ropetan, puhun (aina kun mahdollista) hyvistä videopeleistä, jauhan siileistä ja sekoilen muiden kanssa. Lisäksi olen nytkin harkinnut aloittavani keskustelun eräästä aiheesta, joka tuli mieleeni.
Ja olen tiedoksesi vaan kuvitellut useitakin tilanteita, joissa jään kiinni. - Siiliö
"Assburger! "
Sinähän sanoit vihaavasi suvaitsemattomuutta Rape. Vai oliko se sittenkin vain tekopyhyyttä?Hän inhoaa myös niitä, jotka haukkuvat ja väittävät tietävänsä toisen henkilön painon, vaikeivat ole nähneetkään tätä. Ja ai niin, hän sanoi minun painavan 400 kg, emmekä tietääkseni ole tavanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072