Tarkkuuskiväärien vertailua

Atteri

Olen harkinnut ASG Dragunov SVD kiikaritähtäin kisko renkaat 199E ostamista nyt Kesätarjouksesta proAirsoftista. Onko mielipiteitä kyseisestä aseesta ja käyttäjien kokemuksia. Olisiko joku muu saman hintaluokan tarkkuuskivääri parempi. Onko hinta mielestänne kohdillaan?

Kiitos kommenteista!

13

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softerikopteri

      Iha hyvä snipu tolle hinnalle, toki ny tulee kuuluisia "ei kunno snipuu saa alle 500€" kommentteja
      kaveril on ja iha hyvä ja hiljanen se on

      • Kajskiisiis

        No ehkä mieluummin warru ja sitten pikkuhiljaa virejä.


    • Aikas turha hankinta.... Latauskahva pirun lyhyt eli max m150 virit. Heiluu ja natisee.

    • softerikopteri

      mikä siinä heiluu? ja mikään ei natise oman kokemuksen pohjalta. ja eikös se tehojousi tule mukaan mikä on m150. ja nopeempi ladata. no jos aiot virittää joskus paremmaksi niin silloin ei tuota mutta muuten suosittelen. ja aidossakin versiossa on abs runko ihan tiedoksi teille muovinvalittajille. ja tuossa kaikki sisuskalut o metallii, että se kestää tehojousen. lähtee hyvi ja ainoo miinus minun mielestä on se että se on painava. seisaalteen kun tähtää niin ei kauaa pysty pitämään ihan paikallaan.

      • Ghjjf

        "aidossakin versiossa on abs runko ihan tiedoksi teille muovinvalittajille"
        ^ Mitä ihmettä mä just luin...


      • Advisor
        Ghjjf kirjoitti:

        "aidossakin versiossa on abs runko ihan tiedoksi teille muovinvalittajille"
        ^ Mitä ihmettä mä just luin...

        Taas tää sama jonne puolustelemassa tota SVDtä. Ei tota kannata kuunnella. Ja vai että abs-runko real steelissä..


      • kaoson
        Advisor kirjoitti:

        Taas tää sama jonne puolustelemassa tota SVDtä. Ei tota kannata kuunnella. Ja vai että abs-runko real steelissä..

        Ahahahhahahahh vittu aidossa svdssä mitään vitun abs runkoa ole xDD aika harvassa riildiil pyssyssä on muovi runko


      • Noissa airsoft jousi SVD kaikki on huonoo oli valmistaja mikä tahansa. Virittää sitä ei voi kun se tekee vaikeen ladattavan. Sitten toi halppis kiina muovi ei kestä mitään. ASG kivääri on sama kuin A&K eli ihan surkea. Aidossa SVD on metalli runko puukahvalla ja tukilla ja puinen kädepidike (kokemuksia on aidosta SVD).


    • 16+20=35

      Tää softikopteri on joku ihan pelle mikä ei selvästikään tiedä mitään, trollailee vain...Ja muka hiljainen, ainakin oma A&K svd oli pirun äänekäs suoraan laatikosta. Ja nopea ladata m150 jousella. Jees, kannattaa ignorata ihan kokonaan tää naski.

      • softerikopteri

        Jaha joku tullu käyttää mun rekisteröimätöntä nimeäni tänne... en oo itse mitään tänne sanonut koskaan enkä tämän enempää sanokkaan.


      • Advisor
        softerikopteri kirjoitti:

        Jaha joku tullu käyttää mun rekisteröimätöntä nimeäni tänne... en oo itse mitään tänne sanonut koskaan enkä tämän enempää sanokkaan.

        Juu uskotaan hei :D


      • softerikopteri kirjoitti:

        Jaha joku tullu käyttää mun rekisteröimätöntä nimeäni tänne... en oo itse mitään tänne sanonut koskaan enkä tämän enempää sanokkaan.

        Kannattasiko sitä sitten rekisteröityä? :)


      • 12+8=19
        soviet.sniper kirjoitti:

        Kannattasiko sitä sitten rekisteröityä? :)

        No ei?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe