Tietääkö kukaan kuinka kauan tässä aseessa kestää toi ratashaka?
Cypergun Famas sähköase
22
108
Vastaukset
- Softaaja :)
Ei ole minkäänlaista tietoa siitä.
oletko siis hankkimassa tuota asetta vai mitä?
kun famas ei ole mikään paras ase tuolle hinnalle (ellet halua lipasta taakse)
esim ak tactical on vain 10€ kalliimpi ja paljon parempi omasta mielestäni. cybergunin sekin. - softn
ase on hankittu ja kiinnostas paljoko sen käyttöikä on ?
- öööööö
Aaa ok no riippuu varmaa et kui usei käytät ja hakkaatko aina kiveen sitä asetta et hajoo nopeesti :D
- kskiie
Pitkä, josset ihan rupee vasaralla sitä hakkaamaan. Vaikka natisee niin on pirun kestävä
- Advisor
Kuka näitä nyt ei tiedä
Sanotaanko nyt näin että normaali käytöllä ja perushuollolla ja putsauksella se kestää sen 1-5v kesä käytössä. Ympärivuotisessa 6kk-3v. Aseen käyttöikää on vaikee märitellä..... Se rippuu aina niin kyseisen sarjan materiaali seoksesta.
- softn 345
Mutta tässä famaksessahan on rataslaatikko v1 onko se hyvä vai huono?
- Famas on kiva, V1 ei
Huono, koska varaosat ovat vähissä, joitain löytyy mutta kun joku vähänkin erikoisempi osa sanoo kräks niin se on meilkeimpä sitten siinä.
Ver.1 se on molempia. Hvä puoli on se että kestää aikas hyvin mutta huonoa tua osien saatavuus. Viritysosia ei oikeen löydä enää mistään.
- 6+16
soviet.sniper kirjoitti:
Ver.1 se on molempia. Hvä puoli on se että kestää aikas hyvin mutta huonoa tua osien saatavuus. Viritysosia ei oikeen löydä enää mistään.
Jos joku saa rikottua v1 panssarivaunu rataslaatikon niin ihmettelen kovasti
- Softn 345
Kauankos akkua kannattaisi ladata ekalla kerralla?
- 16+14=29
10h ihan jees.
- softaaja :)
No näissä kiina akuisha sillo täynnä kun on kuuma? :D et sit vaa irti laturist ku o kuuma mutta kannattaa toho 10h varautuu
älä vaa lataa liia kaua, hajoo helposti
- 11+18=28
ja riippuu ihan akusta ja laturista. Kunhan lataat täyteen, koska muisti.
- softaaja :)
Varmin olisi ostaa uusi laturi (automaatti) ja uusi akku ja thats it. ei tartte miettii et millos onkaa täynnä.
ja toimii paremmin kuin kiina akku - softn. 345
Käykö tällänen nikko auton laturi tuohon? akkuhan on siis 8.4v ...joku...
- softn.. 345
Se akku on se joka tulee siis ton aseen mukana
- softaaja :)
Ja laturi mukana myös
- softn345..
Niin mutta toimiiko tälläinen nikko auton laturi paremmin kuin se joka tulee mukana?
- softn345+
Mutta saakos tota sen akkua käyttää tohon famasii se akku on nikko 9.6v-650mAh?
- softaaja :)
No jos 9,6V akku ja sama liitin
- 4+6=9
Noni, eihän sulta tullu ku vaa 5 peräkkäistä postausta...?
Ja yleinen järjenkäyttö suositeltavaa. Jossei vieläkään leikkaa, niin kysyppä vaikka isältäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525