Cypergun Famas sähköase

softn345

Tietääkö kukaan kuinka kauan tässä aseessa kestää toi ratashaka?

22

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Softaaja :)

      Ei ole minkäänlaista tietoa siitä.
      oletko siis hankkimassa tuota asetta vai mitä?
      kun famas ei ole mikään paras ase tuolle hinnalle (ellet halua lipasta taakse)
      esim ak tactical on vain 10€ kalliimpi ja paljon parempi omasta mielestäni. cybergunin sekin.

    • softn

      ase on hankittu ja kiinnostas paljoko sen käyttöikä on ?

      • öööööö

        Aaa ok no riippuu varmaa et kui usei käytät ja hakkaatko aina kiveen sitä asetta et hajoo nopeesti :D


    • kskiie

      Pitkä, josset ihan rupee vasaralla sitä hakkaamaan. Vaikka natisee niin on pirun kestävä

      • Advisor

        Kuka näitä nyt ei tiedä


    • Sanotaanko nyt näin että normaali käytöllä ja perushuollolla ja putsauksella se kestää sen 1-5v kesä käytössä. Ympärivuotisessa 6kk-3v. Aseen käyttöikää on vaikee märitellä..... Se rippuu aina niin kyseisen sarjan materiaali seoksesta.

    • softn 345

      Mutta tässä famaksessahan on rataslaatikko v1 onko se hyvä vai huono?

      • Famas on kiva, V1 ei

        Huono, koska varaosat ovat vähissä, joitain löytyy mutta kun joku vähänkin erikoisempi osa sanoo kräks niin se on meilkeimpä sitten siinä.


      • Ver.1 se on molempia. Hvä puoli on se että kestää aikas hyvin mutta huonoa tua osien saatavuus. Viritysosia ei oikeen löydä enää mistään.


      • 6+16
        soviet.sniper kirjoitti:

        Ver.1 se on molempia. Hvä puoli on se että kestää aikas hyvin mutta huonoa tua osien saatavuus. Viritysosia ei oikeen löydä enää mistään.

        Jos joku saa rikottua v1 panssarivaunu rataslaatikon niin ihmettelen kovasti


    • Softn 345

      Kauankos akkua kannattaisi ladata ekalla kerralla?

    • 16+14=29

      10h ihan jees.

      • softaaja :)

        No näissä kiina akuisha sillo täynnä kun on kuuma? :D et sit vaa irti laturist ku o kuuma mutta kannattaa toho 10h varautuu

        älä vaa lataa liia kaua, hajoo helposti


    • 11+18=28

      ja riippuu ihan akusta ja laturista. Kunhan lataat täyteen, koska muisti.

    • softaaja :)

      Varmin olisi ostaa uusi laturi (automaatti) ja uusi akku ja thats it. ei tartte miettii et millos onkaa täynnä.
      ja toimii paremmin kuin kiina akku

    • softn. 345

      Käykö tällänen nikko auton laturi tuohon? akkuhan on siis 8.4v ...joku...

    • softn.. 345

      Se akku on se joka tulee siis ton aseen mukana

      • softaaja :)

        Ja laturi mukana myös


    • softn345..

      Niin mutta toimiiko tälläinen nikko auton laturi paremmin kuin se joka tulee mukana?

    • softn345+

      Mutta saakos tota sen akkua käyttää tohon famasii se akku on nikko 9.6v-650mAh?

      • softaaja :)

        No jos 9,6V akku ja sama liitin


    • 4+6=9

      Noni, eihän sulta tullu ku vaa 5 peräkkäistä postausta...?
      Ja yleinen järjenkäyttö suositeltavaa. Jossei vieläkään leikkaa, niin kysyppä vaikka isältäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe