Tunteiden lopettaminen

Voisin lopettaa tunteeni kokonaan, koska siitä olisi hyötyä. Ajatelkaa nyt jos lopettaisin tunteet vallan.

1. Ei enää ragea, en enään huutaisi, löysi tai tekisi mitään tyhmää, vaikka kuinka paljon vituttaisi. En tekisi mitään tyhmää enkä hankkiutuisi hankaluuksiin, saattaisin myös selvitä useasta kiusallisesta tilanteesta helposti.

2 .En pettyisi koskaan. Mikään ei olisi minulle yllätys, kaikki olisi ihan samaa.

3. Ei enään elämändraamaa. Ei kaikkia niitä kiusallisia ihastumisia ja pettymisiä ,ei enään ikinä tyttöjä. Ei enään särkyneitä sydämmiä tai surullisia aatteita. Ei enään ikinä rakkautta, en sitäkään tarvitsisi. Minua ei haittaisi, vaikka joku rakas sanoisi tosi töykeästi. Ei haittaisi, vaikka olisin eronnut. Mikään elämändraamaa ei minua hetkauttasi. Saisin olla vapaa..

4. En loukkaantuisi mistään, en ikinä tulisi surulliseksi, enkä joutuisi olemaan surullinen.

5. Olisin tunteetonpaska! Ajatelkaa nyt. Ilmeeni olisi aina pokerface ja mikään maailman murheista ei hätkäyttäisi minua. Kipukaan ei saisi minua miksikään, olisin täydellinen selviytyjä. Mikään ei painaisi minua alas Ajatelkaa nyt! 50% todennäköisemmin parempi elämä!

Lopetetaanko tunteet? Ei tarvitsisi murehtia mitään?

12

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masennuskausi? Kuulostat hiukan minulta pari vuotta nuorempana...

• Ei, niin ei saisi käydä!! Mikään ei olisi enää edes hauskaa, joten ei. Ja muutenkin, ei enää mitän suhteita, joten ei. D:

• Lakkaisit olemasta ihminen. Sinun kannattaa vain etsiä keinoja kanavoida tunteesi.

• Joo, tunteettomuus olisi kamalaa. D: Eihän sitä enää tekisi mieli edes mitään tehdä, jos ei ole tunteita. Toivottavasti et harkitse sitä, et olisi enää oma itsesi sen jälkeen! D:

• Rage: Rage kausi mennyt ohitse, en ragea enään peleissä niinkuin vuosi sitten. En suutu niin helposti jos minua haukutaan. En suutu helposti, tämä johtuu siitä, että olen masentunut muutaman kuukauden niin paljon, ettei ragelle ollut enään tilaa elämässäni. Ja tajusin kuinka lapsellista se on. Toisinaan ragea saattaa tulla, jos saa tiätää jostain taposta/kiduttamisesta.

Positiivisuus: Tämä ominaisuus katosi masennuskautena.. kuukauden välein saatan hymyillä muulle kuin jollekkin hauskalle jutulle.

Rakkaus: Tästä syntyy vain paskaa.. syy itsemurhan harkitsemiseen. Saatanallista.. saa miehen romahtamaan. Halu on kova rakastaa, mutta rakkauden saaminen on se vaikeampi homma. Naisist on vaan harmia. Rakkaus on yks elämäni tärkeimpiä asioita.. kun vaan sais sitä joltain. Oon aina ollut persoona, joka tarvitsee rakkautta, mutta ei saa sitä. Sitä paitsi olen aika pinnallinen näissä asioissa.. en pelkän luonteen avul seurustelis. Paitsi, jos oon rakastanut, johon menee aika pitkä aika.

Masennus: .. aika yleistä nykyään. Oonkohan ollu ees kuukautta itkemättä?

Surullisuus/itku: Vaikea pidätellä.

• raeppavika_offical kirjoitti:

Rage: Rage kausi mennyt ohitse, en ragea enään peleissä niinkuin vuosi sitten. En suutu niin helposti jos minua haukutaan. En suutu helposti, tämä johtuu siitä, että olen masentunut muutaman kuukauden niin paljon, ettei ragelle ollut enään tilaa elämässäni. Ja tajusin kuinka lapsellista se on. Toisinaan ragea saattaa tulla, jos saa tiätää jostain taposta/kiduttamisesta.

Positiivisuus: Tämä ominaisuus katosi masennuskautena.. kuukauden välein saatan hymyillä muulle kuin jollekkin hauskalle jutulle.

Rakkaus: Tästä syntyy vain paskaa.. syy itsemurhan harkitsemiseen. Saatanallista.. saa miehen romahtamaan. Halu on kova rakastaa, mutta rakkauden saaminen on se vaikeampi homma. Naisist on vaan harmia. Rakkaus on yks elämäni tärkeimpiä asioita.. kun vaan sais sitä joltain. Oon aina ollut persoona, joka tarvitsee rakkautta, mutta ei saa sitä. Sitä paitsi olen aika pinnallinen näissä asioissa.. en pelkän luonteen avul seurustelis. Paitsi, jos oon rakastanut, johon menee aika pitkä aika.

Masennus: .. aika yleistä nykyään. Oonkohan ollu ees kuukautta itkemättä?

Surullisuus/itku: Vaikea pidätellä.

Huumori: Huumoria on, tosin se on välillä pervoa/mustaa. Mutta on myös ihan oikeaa huumoria.

• raeppavika_offical kirjoitti:

Huumori: Huumoria on, tosin se on välillä pervoa/mustaa. Mutta on myös ihan oikeaa huumoria.

Miksi näin?!!!!!!! D': Sinun kannattaisi muuttaa asennettasi, ettei vain mitää pahempaa tapahdu. Jonain päivänä et enää olekaan täällä, jos jatkat näin. :/ Mikä sinut on saanut tällaiseksi? Tuo on jo vakavaa. D: Toivon sinun parantuvan, koita kestää vielä, älä kuitenkaan menetä henkeäsi!

• Kipu kuo-lee huutamalla alas tomana latti-allla.

Tunteiden lopettaminen on useimmille ihmisille pitemmän päälle haitallista...

Miten niin muka armoton!?

• Kuuntelet samaa musiikkia kuin äitini.

"Koneeseen kadonnutta, ei voi takaisin saadaa....

...Sukka hajoaa purkamalla,
        avojaloin lattialla.
        Miten kauan lankaa riittää, ei, sitä ei voi tietää.
        Vielä lankaa jatkuu ja kuinka paljon..."

Minulla oli joskus todella tylsää.

• Siiliö

Apulanta on hyvä bändi.

• Ennemmin kuuntelee kuin turpiinsa ottaa. Koneeseen kadonnut on mielestäni niitä parhaimpia kappaleita, mutta sain siitä äitini takia yliannostuksen.

• Valkyriani
        kurpizza kirjoitti:

Ennemmin kuuntelee kuin turpiinsa ottaa. Koneeseen kadonnut on mielestäni niitä parhaimpia kappaleita, mutta sain siitä äitini takia yliannostuksen.

Take penis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe