Mitkä aseet/merkit on teidän mielestänne hyviä?
Parhaimmat airsoft aseet ja merkit?
15
516
Vastaukset
- 19+3=21
AEG:
Cyma kalliimmat aseet, Lonexin arskat, G&P:n arskat, E&L:n ak:t
GBB:
TM pistoolit propaanilla.
BASR:
Well l96, TM vsr-10, A&K svd
Noilla imo vaikea mennä vikaan. Tosin svd tyylivalinta.- älä unohda..
Basr? Ja wellin vesurit on myös jees, taitaa olla vakiona "parempi" hoppi kuin l96:sessa
Parhaimmat ja kalleima on: Systema, Inokatsu ja Real Sword. Nuitten tuotannossa ei oikeastaan ole yhtään huonoa asetta ja sen näkee hinnasta. Sitten nuista sopuhintaisista: G&G, KA, G&P, Magpul, ARES, Lonex, Marui ja ohan noita.
- Ghjjf
Systema ja Inokatsun parhaimmuus on vähän kyseenalaista, koska vakiona molemmat on hintaansa nähden melko paskoja. Etenkin Systemassa lukuisia vikoja mm. hopin ja moottorin kanssa.
Ghjjf kirjoitti:
Systema ja Inokatsun parhaimmuus on vähän kyseenalaista, koska vakiona molemmat on hintaansa nähden melko paskoja. Etenkin Systemassa lukuisia vikoja mm. hopin ja moottorin kanssa.
Ettet nyt vaan kuule sekota Maruita ja systemaa. Nuita vikoja on Maruissa ollu. Systemat on ns varmatoimisimpia.
soviet.sniper kirjoitti:
Ettet nyt vaan kuule sekota Maruita ja systemaa. Nuita vikoja on Maruissa ollu. Systemat on ns varmatoimisimpia.
Systeman paskuus riippuu hyvin pitkälti generaatiosta. Moottorin kohdalta nyt viimeisimmässä on korjattu perustavanlaatuinen suunnittelumoka, mutta vanhempia malleja on edelleen myynnissä. Tämän lisäksi mechassa on myös suunnitteluvirhe esim. sungearin laakeroinnissa. Asiansa osaava kykenee tekemään pyssystä tosi hyvän, mutta on se vähän tyhmää, kun yli 2000 usd maksava tykki ei ole "täydellinen" suoraan laatikosta.
yber_softaaja kirjoitti:
Systeman paskuus riippuu hyvin pitkälti generaatiosta. Moottorin kohdalta nyt viimeisimmässä on korjattu perustavanlaatuinen suunnittelumoka, mutta vanhempia malleja on edelleen myynnissä. Tämän lisäksi mechassa on myös suunnitteluvirhe esim. sungearin laakeroinnissa. Asiansa osaava kykenee tekemään pyssystä tosi hyvän, mutta on se vähän tyhmää, kun yli 2000 usd maksava tykki ei ole "täydellinen" suoraan laatikosta.
Ja piti vielä lisätä laadukkaisiin kuulapyssy valmistajiin uuden tehtaan nimeltä SERS Industry pyssyt, joita saa ostettua nyt myös suoraan Suomesta =)
Ps. Nyt on oma lehmä ojassa.- 16+6=21
yber_softaaja kirjoitti:
Ja piti vielä lisätä laadukkaisiin kuulapyssy valmistajiin uuden tehtaan nimeltä SERS Industry pyssyt, joita saa ostettua nyt myös suoraan Suomesta =)
Ps. Nyt on oma lehmä ojassa.Sakari?
- Advisor
16+6=21 kirjoitti:
Sakari?
Are u there :D
Advisor kirjoitti:
Are u there :D
Jos profiilin tsekkaa, niin ei pitäisi olla kovin epäselvää.
- Advisor
yber_softaaja kirjoitti:
Jos profiilin tsekkaa, niin ei pitäisi olla kovin epäselvää.
No katos pirkule :)
- 15+1=15
Älä unoha? Toi oli oma mielipide, IMO JG bar > wellin vsr.
Oma mielipiteeni, ei tarvitse olla "totuus", mutta noita itse fanitan.- älä unoha..
No kummiski pointti oli että kiina vesurit on myös ihan kelpo vehkeitä kuten toi warriori
- Koala
Jos sun ase ei maksa vähintään 1000e ja ole varustettu issue varusteilla, on se paska!
- ÖÖÖÖTÄÄÄONTÄÄÄ
Top 3 1.Marui 2.Cyma 3.Mossberg haulikot
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535