Parhaimmat airsoft aseet ja merkit?

softaa

Mitkä aseet/merkit on teidän mielestänne hyviä?

15

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+3=21

      AEG:
      Cyma kalliimmat aseet, Lonexin arskat, G&P:n arskat, E&L:n ak:t

      GBB:
      TM pistoolit propaanilla.

      BASR:
      Well l96, TM vsr-10, A&K svd

      Noilla imo vaikea mennä vikaan. Tosin svd tyylivalinta.

      • älä unohda..

        Basr? Ja wellin vesurit on myös jees, taitaa olla vakiona "parempi" hoppi kuin l96:sessa


    • Parhaimmat ja kalleima on: Systema, Inokatsu ja Real Sword. Nuitten tuotannossa ei oikeastaan ole yhtään huonoa asetta ja sen näkee hinnasta. Sitten nuista sopuhintaisista: G&G, KA, G&P, Magpul, ARES, Lonex, Marui ja ohan noita.

      • Ghjjf

        Systema ja Inokatsun parhaimmuus on vähän kyseenalaista, koska vakiona molemmat on hintaansa nähden melko paskoja. Etenkin Systemassa lukuisia vikoja mm. hopin ja moottorin kanssa.


      • Ghjjf kirjoitti:

        Systema ja Inokatsun parhaimmuus on vähän kyseenalaista, koska vakiona molemmat on hintaansa nähden melko paskoja. Etenkin Systemassa lukuisia vikoja mm. hopin ja moottorin kanssa.

        Ettet nyt vaan kuule sekota Maruita ja systemaa. Nuita vikoja on Maruissa ollu. Systemat on ns varmatoimisimpia.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Ettet nyt vaan kuule sekota Maruita ja systemaa. Nuita vikoja on Maruissa ollu. Systemat on ns varmatoimisimpia.

        Systeman paskuus riippuu hyvin pitkälti generaatiosta. Moottorin kohdalta nyt viimeisimmässä on korjattu perustavanlaatuinen suunnittelumoka, mutta vanhempia malleja on edelleen myynnissä. Tämän lisäksi mechassa on myös suunnitteluvirhe esim. sungearin laakeroinnissa. Asiansa osaava kykenee tekemään pyssystä tosi hyvän, mutta on se vähän tyhmää, kun yli 2000 usd maksava tykki ei ole "täydellinen" suoraan laatikosta.


      • yber_softaaja kirjoitti:

        Systeman paskuus riippuu hyvin pitkälti generaatiosta. Moottorin kohdalta nyt viimeisimmässä on korjattu perustavanlaatuinen suunnittelumoka, mutta vanhempia malleja on edelleen myynnissä. Tämän lisäksi mechassa on myös suunnitteluvirhe esim. sungearin laakeroinnissa. Asiansa osaava kykenee tekemään pyssystä tosi hyvän, mutta on se vähän tyhmää, kun yli 2000 usd maksava tykki ei ole "täydellinen" suoraan laatikosta.

        Ja piti vielä lisätä laadukkaisiin kuulapyssy valmistajiin uuden tehtaan nimeltä SERS Industry pyssyt, joita saa ostettua nyt myös suoraan Suomesta =)

        Ps. Nyt on oma lehmä ojassa.


      • 16+6=21
        yber_softaaja kirjoitti:

        Ja piti vielä lisätä laadukkaisiin kuulapyssy valmistajiin uuden tehtaan nimeltä SERS Industry pyssyt, joita saa ostettua nyt myös suoraan Suomesta =)

        Ps. Nyt on oma lehmä ojassa.

        Sakari?


      • Advisor
        16+6=21 kirjoitti:

        Sakari?

        Are u there :D


      • Advisor kirjoitti:

        Are u there :D

        Jos profiilin tsekkaa, niin ei pitäisi olla kovin epäselvää.


      • Advisor
        yber_softaaja kirjoitti:

        Jos profiilin tsekkaa, niin ei pitäisi olla kovin epäselvää.

        No katos pirkule :)


    • 15+1=15

      Älä unoha? Toi oli oma mielipide, IMO JG bar > wellin vsr.
      Oma mielipiteeni, ei tarvitse olla "totuus", mutta noita itse fanitan.

      • älä unoha..

        No kummiski pointti oli että kiina vesurit on myös ihan kelpo vehkeitä kuten toi warriori


    • Koala

      Jos sun ase ei maksa vähintään 1000e ja ole varustettu issue varusteilla, on se paska!

      • ÖÖÖÖTÄÄÄONTÄÄÄ

        Top 3 1.Marui 2.Cyma 3.Mossberg haulikot


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe