Toinen on niin mahtava tyyppi, mut oomme vaan kavereit. Puhuu kyllä mulle, mut kun sanon jotain rakkayteen viittavaa ilme muuttuu äreäksi. Sama ihminen, joka sa mut hymyileen. Sa mut myös itkeen. Vaikeaa tämä rakkaus.. Sitä tää tyyppi ei enään mulle anna. Mut kun rakastan..
Hän on sitä jotain, mut olen vain pelkkä kaveri. Se tuntuu samalta kuin en olisi mitään. Ei mitään merkitystä. Kaveruus pitäis kai lopettaa, koska tämä henkilöön kiintyminen lisääntyy.
~ Raippari joka haluaa, et kaikki maailman tytöt kuolis ja tulis vaan homoja. Koska tytöt on tunteettomia. No vsrmasti sitten arvostaisivat kuin yritykset ja sanat olisi toteutettu, mutta silloin olisi myöhäistä.
Pysykää vahvoina!
Kun tunne ei ole molempipuoleinen
9
<50
Vastaukset
Nään on hankalia juttuja. Ole kuitenkin kiltti, äläkä sano kertomuksesi tyttöä tunteettomasti, ihastuneen kaverin torjuminen tuntuu oikeasti pahalta, vaikka tietää toimivansa ainoalla mahdollisella tavalla. Itse koin kuukausikaupalla tunnontuskia jouduttuani tuohon tilanteeseen. Mikään kaveruutta syvempi ei vain ollut mahdollista, pitkään ei sitten myöskään juuri oltu tekemisissä. Nyt kaverilla kuitenkin onnellinen parisuhde (tapasivat intissä :D) ja ollaan taas hyvissä väleissä. Uh onneksi kiusaantuneisuuden ajat ovat ohi.
Kyllä, rukkasten antaminen jollekulle, josta välittää, tuntuu todella pahalta. Huh onneksi kukaan muu ei ole yrittänyt. Yritän tehdä selväksi, etten todellakaan halua keneltäkään mitään kaveruutta kummempaa.Taas tulee mietittyä mitä yöllä tulikaan kirjoitettua.
- Siiliö
Varmasti vituttaa. Olet kuitenkin sinänsä onnellisessa asemassa, että saat olla edes ystävä rakastamallesi ihmiselle. Kannattaa vaan yrittää mennä eteen päin.
Yeps. Minulla ei nyt ole kokemusta tästä aiheesta, kun ihastun harvoin, enkä silloin kerro siitä kenellekään (menee ohi). Yritä vain olla ajattelematta, vaikka onkin vaikeaa....
En usko, että kirjoitan näin, mutta voisit taas kirjoittaa yhden suolistotarinan. Kirjoittaisin itse, jos olisi tarpeeksi aikaa ja jaksamista, mutta nyt ei ole kumpaakaan. Tarinoita on viime aikoina ollut aika vähän...Viittailee aina silloin tällöin johonkin, mut kun yritän olla sanoa jotain rakkaudesta niin, ei? Ain joskus antaa mun sanoa jotain romanttista ilman, että suuttuis. Tuntuu, että henkilön mieliala, muuttu kokoajan. Välillä on erittäin ystävällinen ja mukava. Välillä taas vähemmän..
En tajua tytttöjä, Tykkäävät pojasta? Mutta vihaavat, eivätkä tykkää?Oletko suoraan kertonut rakastavasi häntä?
Oletko mieluummin vain kaveri, vai kokonaan erossa hänestä? Kysymys ei ole retorinen, vaan sinun pitäisi päättää...- Ihmettelevä
En oo ikinä ymmärtänyt tätä molemminpuolista angstia tytöiltä ja pojilta, kuinka toinen sukupuoli on perseestä ja tunnevammainen. Itse en ole koskaan ottanut pahalla pakkien saamista, jotenkin tuntuu paremmalta, että toinen sanoo rehellisesti ettei kiinnosta kuin sitten yrittää väen vängällä olla toisen kanssa, kun ei halua toista loukata. Minua itseäni ainakin loukkaisi, jos saisin kesken suhteen tietää ettei toinen osapuoli ole missään välissä välittänyt minusta sen enempää kuin kaverina ja itse olisin samaan aikaan antanut tunteiden kasvaa elellen siinä uskossa, että toinen minua rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763063Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2321950- 661916
- 701621
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51368Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391244MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165907- 64896