SKS

öööööö

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://bf4central.com/wp-content/uploads/2013/05/battlefield-4-sks.jpg&imgrefurl=http://bf4central.com/battlefield-4-sks/&h=91&w=375&tbnid=Z0tWZ6s16C9zNM:&zoom=1&docid=CW8uYDAKTRJbFM&hl=fi-FI&ei=YpT0U56-IanMyAOfioII&tbm=isch&client=ms-android-samsung&ved=0CBsQMygBMAE huhhuh kun pitkä linkki...
niin ei taida ihan alkuperäinen olla mutta BF4:ssä tuo on. Eikös ak47 saa tehtyä tuollaisen kun laittaa teleskooppiperän, ehkä hiukan pidemmän piipun, lyhyemmän lippaan ja ehkä jotain sisäosia vaihtoon kuten jousi. Kertokaa millä budjetilla suunnilleen tuollaisen saisi ja mitä muuta tarvitsee

15

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • öööööö

        Ookoo no kyllä mielestäni joku AK dmr voisi olla hyvä mutta ehkä sillain osissa ostan että ekaks ase, myöhemmin pidempi piippu ja sitten joskus lyhyt lipas jos on tarpeelline ja teleskooppitukilla ei ole ehkä sittenkään niin väliä... saiskoha jonku max 150€ ak47 joka ei oo mikää full plastic
        ne puuosat saa kyllä olla muovia kunha kestää mut muute metallii. Lähtönopeus vakiona joku 110m/s 0.2g vähintää. Euroopasta kumminki ja jos ulkomailta niin tunnetusta liikkeestä.


      • TGCMAK
        öööööö kirjoitti:

        Ookoo no kyllä mielestäni joku AK dmr voisi olla hyvä mutta ehkä sillain osissa ostan että ekaks ase, myöhemmin pidempi piippu ja sitten joskus lyhyt lipas jos on tarpeelline ja teleskooppitukilla ei ole ehkä sittenkään niin väliä... saiskoha jonku max 150€ ak47 joka ei oo mikää full plastic
        ne puuosat saa kyllä olla muovia kunha kestää mut muute metallii. Lähtönopeus vakiona joku 110m/s 0.2g vähintää. Euroopasta kumminki ja jos ulkomailta niin tunnetusta liikkeestä.

        Taiwangunista (se on Puolassa, ei tulleja ta veroja ja ilmaset postit yli 68e tilauksiin) Cyman AK:ta kannattaa kattella. Ne sopii parhaiten tohon, ja jos oikeesti haluat metallia niin ne on aika lailla halvimmat maholliset metalli AK:t.


      • öööööö
        TGCMAK kirjoitti:

        Taiwangunista (se on Puolassa, ei tulleja ta veroja ja ilmaset postit yli 68e tilauksiin) Cyman AK:ta kannattaa kattella. Ne sopii parhaiten tohon, ja jos oikeesti haluat metallia niin ne on aika lailla halvimmat maholliset metalli AK:t.

        Löyty ak47 taiwangunist iha vähä yli 100€ alumiini ja abs (ne "puu"osat muovii kai) ja lähtee aika hyvi ja semmone perus ak. Sit mitä osii et sais DMR?


      • öööööö
        öööööö kirjoitti:

        Löyty ak47 taiwangunist iha vähä yli 100€ alumiini ja abs (ne "puu"osat muovii kai) ja lähtee aika hyvi ja semmone perus ak. Sit mitä osii et sais DMR?

        Aattelin mennä laiskottelutyylil et ajaisko suppressor saman asian kuin pitkä piippu?
        Ja tartteeko myös flash hiderin että se kiinnittyy? Ja onko ak47 mahdollista saada alas railia että saa bipodi? Tähtäinkiskoja ainakin saa, sen tiedän.


      • soviet.sniper

      • öööööö

    • 19+10=28

      On kierteet ja riippuu ihan itsestäsi riittääkö vaiko ei. Älä tee pyssyjä muiden, vaan oman mielen mukaan!

      • öööööö

        Siis tarkoitan että hyödyttääkö silencer siinä missä pidempi piippukin? Ja kannattaako hankkia inner barrel 6.03mm (steel) vai mitä kannattaa hankkia jotta saisi paremman tarkkuuden? Kun itse en paljoa tiedä. Ja jotta lähtönopeus vähän kasvaisi niin mitä tarvii? Mieluiten linkatkaa osat, kun itse en itse oikein tiedä. M120 jousi varmaankin?


    • 13+7=19

      AK:ssa 455mm piippu, joka on maksimi pituus sähköaseelle. Pidemmästä piipusta on vain haittaa ja se heikentää tarkkuutta. Ja vaimennin ei myöskään teen aseesta tarkempaa. 6.03mm teräspiippu kuulostaa hyvältä, jos se on prometeuksen. Materiaali ja halkaisia ovat vähemmän tärkeitä, juju tarkkuuspiipuissa on nimenomaan piipun laatu ja tasaisuus. Ja vaikka Lonexin 70 asteinen hoppikumi ja m120 jousi.

      • öööööö

        Ok kiitos. Nyt vain meen kattoo vähä videoita mite ne osat vaihetaa ku en oo asetta enne avannu.


      • Joku vaan...

        Ei välttämättä kannata prometeusta hankkia. Mielummin madbull 6.01mm ja sitten vaan G&G kuulat käyttöön.


      • öööööö
        Joku vaan... kirjoitti:

        Ei välttämättä kannata prometeusta hankkia. Mielummin madbull 6.01mm ja sitten vaan G&G kuulat käyttöön.

        6.01mm? Ja eikös G&G kuulat oo diabloi kalliimpii?
        Ja diablot saa iha lähikaupast, G&G kuulat airsoft liikkeestä... ja eikös 6.03mm piippu ole se mitä monet hankkii? Ja diablo kuulis se joku /- 0.01mm nii saattaa jäädä kiinni piippuu?


      • öööööö kirjoitti:

        6.01mm? Ja eikös G&G kuulat oo diabloi kalliimpii?
        Ja diablot saa iha lähikaupast, G&G kuulat airsoft liikkeestä... ja eikös 6.03mm piippu ole se mitä monet hankkii? Ja diablo kuulis se joku /- 0.01mm nii saattaa jäädä kiinni piippuu?

        Diabloja ei kannata käyttää oikeestaan missään airsoft aseessa. Niissä on isoin tua toleranssi ne voi jäädä 6.03mm piippuunkin kiinni. G&G on kalliimpia kyllä mutta ne on taas tasalaatuisia. G&G kuulat ovat yleensä sen 6mm tai sitten -0.01mm. Jos aijot jtn "roska" kuulia käyttää niin silloin hankkisin 6.04mm piipun.


    • 12+6=17

      Prome tai madbull 6.03, 6.01 liian tiukka eritoten pidemmille matkoille ja 6.03mm mabull paljon halvempi. Ja kuulat vaikuttaa ihan törkeesti tarkkuuteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe