Ei enään ikinä rakkauttaa..

Olen päättänyt säästää itseni monelta ja lopettaa tämän tunteen kokonaan. Lopettaminen aloitetaan pelaamalla pelejä, lopettamalla rakkauslaulujen kuuntelu ja lopettamalla tykkääminen kenestäkään. Tätä edetään ja otteita tiukennetaan.. kaikki rakkaus pitää poistua sisältäni. En saa enään rakastua/ihastua! Ei enään mitään tunteita vastakkaiseen sukupuoleen, muutta kuin kaverillisia! En saa enään ajatella samalla tavalla! Kovetan sydämmeni ja en enää rakasta ketään! Lopetan rakkauden tunteen! En halua joutua tämän tunteen kanssa käsittelyyn enään! Siitä on pelkkää harmia. Tiettyhän minä menetän joitakin asioita elämästäni, mutta ei se haittaa.. Kunhan en vain joudu kärsimään tuun helvetin rakkauden kanssa! Lopetan sen tunteen! Rakkaus on myrkkyä! Ei enään ikinä!

Ocean, tästä lähtien se on vain pelkkää suoritusta! Ei koskaan rakkautta enään..

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et voi lopettaa tuntemista.

• Se, että vihaa jotain, ei tarkoita sitä, että pitäisi lopettaa kokonaan rakkauden. Kai sinä kuitenkin vielä pidät jotain tärkeänä, eihän tietenkään juuri sitä rakkautta tarvitse tuntea. Toivottavasti joku päivä menisi paremmin. Varmasti sinua rakastetaan, mutta sitä ei kerrota vain sinulle.

• Tässä on 2 vaihtoehtoa... kumpi vaikuttaa paremmalta?

Sekoaminen/itsemurha vai Rakkauden tunteen lopettaminen?

Oikeastaan 4v ajan.. on ollut muutama jakso jolloin on mennyt todella hyvin, mutta yleensä ne ovat kestäneet vain 4päivää -viikon. Normaaleja päiviä on ollut tosi paljon, mutta viime vuodesta noin 3-4kk oli itkemistä tai angstia.

• raeppavika_offical kirjoitti:

Tässä on 2 vaihtoehtoa... kumpi vaikuttaa paremmalta?

Sekoaminen/itsemurha vai Rakkauden tunteen lopettaminen?

Oikeastaan 4v ajan.. on ollut muutama jakso jolloin on mennyt todella hyvin, mutta yleensä ne ovat kestäneet vain 4päivää -viikon. Normaaleja päiviä on ollut tosi paljon, mutta viime vuodesta noin 3-4kk oli itkemistä tai angstia.

Korppi, olisikohan psykologi paras vaihtoehto? Kuitenkin varmaan itse valitsisin kyllä tunteiden lopettamisen. Ehkä sinun pitäisi iloita pienemmistäkin asioista, saattaisi auttaa.

Noin 3-4 kuukautta on aika paljon, kun on kyse negatiivisista tunteista. Kannattaisi varmaan kuitenkin pian muuttaa asennetta, jotta mielenterveydellesi ei kävisi niin pahasti.

• veh kirjoitti:

Korppi, olisikohan psykologi paras vaihtoehto? Kuitenkin varmaan itse valitsisin kyllä tunteiden lopettamisen. Ehkä sinun pitäisi iloita pienemmistäkin asioista, saattaisi auttaa.

Noin 3-4 kuukautta on aika paljon, kun on kyse negatiivisista tunteista. Kannattaisi varmaan kuitenkin pian muuttaa asennetta, jotta mielenterveydellesi ei kävisi niin pahasti.

Mitä hyötyä puhua asiasta ihmiselle, joka riistää kauheat hinnat ja lisäksi muka "auttaa" oloa?

Kyllä minä viälä tuosta selvisin.. välissä oli tietenkin hyviä päiviäkin.. Ja en minä kokoajan asiaa ajatellut..

• Onnea. :)
      (tarvitset sitä)

• Kuulostaa vaikealta. Jos huomaat kiinnostuvasi jostakusta, kannattaa tehdä niin, ettei vatvo asiaa tai kertoa siitä kavereille. Antaa vain mennä rauhassa ohi. Minulla ei jostain syystä ole tullut ikinä mitään "fall in love" -tunnetta kehenkään. Siinä suhteessa olen aika kylmä ihminen (ellen sitten muulloinkin?).

Ihastuminen on hiukan kuin vittuilu; jos jatkaa liian pitkälle, voi saada turpiinsa. Tai Tai huomata, että toinen on tunteellisesti/huumorintajultaan samalla aaltopituudella....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3317
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2140
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2029
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1322
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1098
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1050
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe