tuuli tanssittaa hiekkaa...

Al pacilo`

Olen Jeremy ja tarvitsen pian apua. Aikaa minulla ja Helenalla on noin kaksi tuntia. Luulisin. En osaa sanoa missä päin olemme, mutta olemme vuorella. Kun katson horisonttiin näen hiekkaa joka tanssii tuulen tahdissa laajalla alueella.
"Näetkö muuta", radiopuhelimesta kysytään jännittyneesti ja epätoivon valtaamana, "mitään muuta". Minä tiedän, että pitäisi vastata, mutta en pysty? Ehkä en halua?
Olemme täällä vurella missä tuuli puhaltaa lävitsemme ja sade hiipii hitaasti kasvojamme pitkin. Helena makaa vierelläni katsoen syvälle silmiini. Ennen hänen silmistään paistoi toivo, mutta ei tänään, ei nyt. Hän katsoo minua värähtämättä, silmät ovat kylmät, miltein kuolleet.
Valahdan ja lävitseni virtaa kylmät ja tummat väreet, nyt tajuan. Hän on kuollut. Katson Helenaa kyljeltäni laittaen hänen silmänsä kiinni. Puristan kättä, mitään ei tapahdu. Kyynelvirta valtaa minut.mitä teen, mitä minä teen?
Rakastin sinua Helena, rakastin niin kovin paljon. Kallion reuna on vierelläni, kuolema odottaa minua uskollisena, vain kuolema. Annan itseni raikkaan ilman vietäväksi. Suljen silmäni.
Hetken päästä ei ole mitään? missä olen, kuulen Helenan äänen......

4

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • engreed

En nyt ihan ymmärtäny.. Pieni älynen kun oon, mutta se minkä älysin oli ihan hyvä! Jatkappas! Jos vaikka mäkiin jotain tajuaisin..xD

• Poppamies

'Jeremy. Jeremy!', kuuluu rakkaani Helenan ääni jostain kaukaa. Aluksi vaimeasti, mutta loppujen lopuksi se muuntuu huudoksi jostain aivan läheltä. Ympärilläni vellova pimeys alkaa vaihtua epämääräiseksi hämäräksi, ja tajuan että pystyn avaan silmäni. Kehoani en tosin tunne, sillä olotilani on ehkä lähempänä kuollutta kuin elävää. Pelko hiipii mieleeni.

'Hän on vain hourinut, mutta näyttäisi olevan elossa', kuuluu miesääni. Karu, lähes kuiskaukseomainen miehen puhe jatkuu, mutta saan vain osittain siitä selvää. Alan hiljalleen tajuamaan että olen jossain lämpimässä, sisällä, poissa siitä kamalasta sateesta ja tuulesta joka piiskasi kehoni kaikkien niiden päivien ajan. Ajatukseni keskeyttää jokin kuuma neste, jota suuhuni kaadetaan pieninä mutta niin jumalaisina annoksina. Tunnen lämmön virtaavan koko kehooni, ja uskoisin kasvoillani pilkahtavan hetkellinen nautinnon hymy.

Kunnes näen Helenan kasvot, kirkkaina ja hohtavina edessäni. Hän hymyilee minulle tavalla joka jättää kaikki hänen aikaisemmat rakkauden ja onnen hymyt kauas varjoihin. Ja minä tiedän, että olemme elossa...

• Al pacilo^

Aluksi en saata uskoa sitä, mutta tieto siitä, että Helena on elossa nostaa tunnottomat suupieleni kohti silmiä. Olen helpottunut."Mikä hätänä" sanon Helenalle uupuneella, mutta rakkautta täynnä olevalla äänellä. Hän vain katsoo lävitseni kuin kirkaasta kristallilasista.
        Helena painaa silmänsä kiinni, hän on noin kahden metrin päästä minusta. Kyynel laskeutuu poskipäille."voi Jeremy,voi".

Makasimme aika kauan siinä paikoillamme, Helenalla tuo surullisen pelottava katse. Kunnes hän kuiskaa ääni väristen "minulla ei ole jalkoja". Kaikki pysähtyy, se ei voi olla totta, ei voi, ei saa.

• nata95
        Al pacilo^ kirjoitti:

Aluksi en saata uskoa sitä, mutta tieto siitä, että Helena on elossa nostaa tunnottomat suupieleni kohti silmiä. Olen helpottunut."Mikä hätänä" sanon Helenalle uupuneella, mutta rakkautta täynnä olevalla äänellä. Hän vain katsoo lävitseni kuin kirkaasta kristallilasista.
        Helena painaa silmänsä kiinni, hän on noin kahden metrin päästä minusta. Kyynel laskeutuu poskipäille."voi Jeremy,voi".

Makasimme aika kauan siinä paikoillamme, Helenalla tuo surullisen pelottava katse. Kunnes hän kuiskaa ääni väristen "minulla ei ole jalkoja". Kaikki pysähtyy, se ei voi olla totta, ei voi, ei saa.

"Sinä.. mitä sinä.. sinulla ei ole jalkoja?!" melkein huudan. Lämmin kyynel virtaa poskeani pitkin. Helenalla on surullinen ilme kasvoillaan. "Ne jäätyivät.. ne olivat aivan kohmeessa.. minä.." hän sopersi ja näin, kuinka kristallin kirkkaat kyyneleet kihosivat hänen silmiinsä. "Helena, minä.." katsoin Helenaa syvälle silmiin. Näin, kuinka Helena oli kuin pikkulapsi. Niin lyhyt ja hento. En voinut uskoa, että hänen jalkansa olivat jäätyneet. "Helena" sain sanottua, ja vaivuin pimeyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe