Hei! Myö ollaan Juipelo-Joni ja Turha-Terhi, eikä myö osata panna.
Varpaisjärvi
63
11038
Vastaukset
- vankkurimuuli
ka mikäpä tuossa.jos paneskelemaan ruppee niin ee siitä ettoneelle taho eestyä.raakasoohan se päevän valakiiminen muutennii.
- muulivankkuri
herranpieksut jos vielä muualle jootus taevaltammaan...se se vasta raukaseiskii!
- Anonyymi
Voi VITTU, mitä SAATANAN APINOITA Varpaisjärvellä on!!! VITTU SAATANAN apteekkikin LUKU- JA LASKUTAIDOTONTA PORUKKAA!!!! Mulla on varaa ajella kyllä nuorempien ja ammattitaitoisten apteekkiin Kuopioon saakka, jossa on HYVIN AKATEMISESTI koulutettuja ihmisiä!! Siellä lasketaan päässäkin, ei pelkästään tietokoneella!!!
Varpaisjärven apteekki BOIKOTISSA ALKAEN 14.10.2020!!!!- Anonyymi
Ykskas niksnaks aivan edestäsikö kiinni napsahti.
- Anonyymi
Joko onnistuu? Pitää vain harjoitella :)))
- Anonyymi
Juu juu... essonbaarissa istui porukkoo jo hyvinnii
- Anonyymi
Ovatko kääneet aekasemmin alapitkällähhii, vuan tullooko sinne enne varpaisjärvee kuopiojousta toesenmerkkisellä aatolla ennev varpasjärvee aena.
- Anonyymi
Minnoon Urpelo-Unto, ossoisko joku opettoo minnuukii?
- Anonyymi
Urpelo-unto täällä taas moi! Eikö kukaan tosissaankaan osaa neuvoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urpelo-unto täällä taas moi! Eikö kukaan tosissaankaan osaa neuvoa?
Tempase kännyyn uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tempase kännyyn uudestaan.
Ei kädetön urpelo pysty siihenkään.
- Anonyymi00075
Sepä suaattaa ollakkii kova opettelu uuteen hommoon Untolla, kun lehmän kanssa on vasta piässy sinuiks.
- Anonyymi
Juipelo ei kykene ja akka ei taho.
- Anonyymi
Urpelosta puhumattakaan. Kun ei osaa niin ei osaa. Siinä ei itsekehut auta yhtään
- Anonyymi
Vieraalle kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieraalle kyllä.
Joo se muija kyllä antaapi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se muija kyllä antaapi.
Urpelo-Untoille turha luulo sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se muija kyllä antaapi.
Turha kone
- Anonyymi
Ei kai se nuin lihava kykenekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha kone
Kolmoisahdettu turboko.
- Anonyymi
Empä eppäile yhtään.
- Anonyymi
Paksun pojan paksut posket......................................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksun pojan paksut posket......................................
Läski se on ikuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski se on ikuista.
Ei oo , mutta kusipäisyys voi olla . Tälläkään kylällä ei luulis olevan vara kenenkään ulkomuotoa tms ,haukkua . Ei tarvii miettiä miksi koulukiusaus ei lopu ,kun lukee näitä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo , mutta kusipäisyys voi olla . Tälläkään kylällä ei luulis olevan vara kenenkään ulkomuotoa tms ,haukkua . Ei tarvii miettiä miksi koulukiusaus ei lopu ,kun lukee näitä .
Seitsemänkaksikuusi ei ole enää ihan uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski se on ikuista.
Se pysyy säilyy kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski se on ikuista.
Paksu maha estää kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksu maha estää kaiken.
Eikä estä siihen ongelmaan on oma asento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksu maha estää kaiken.
Ja ihraperse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihraperse.
Ilmankos ei urpelo-untolla onnistukkaan mikkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo , mutta kusipäisyys voi olla . Tälläkään kylällä ei luulis olevan vara kenenkään ulkomuotoa tms ,haukkua . Ei tarvii miettiä miksi koulukiusaus ei lopu ,kun lukee näitä .
Outtako työ alottanna kirjottelun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski se on ikuista.
Pikkupoikiako yskittää jos kärmes menee omaan lokeroonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksun pojan paksut posket......................................
16.9.2025 näytti väärään suuntaan jonkin ohjaamana tuijottavan
- Anonyymi
sikala
- Anonyymi
Katsasta kalusi.
- Anonyymi
Kyllä akka ainakin osaa.
- Anonyymi
Aikoinaan sitä varten oli "kylän mies" joka osasi hoidella sellaiset hommat.
- Anonyymi
Nyt se taitaa olla Natunen.
- Anonyymi
Syvemmältä kuuluu jo kerjäys satunen
- Anonyymi
Tais tuokii porsas suaha potkut tuas töistään.
- Anonyymi
Jo vain sai.
- Anonyymi
Harhautsliputtaako se sen takia kun fired ja tutipullot tyhjänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhautsliputtaako se sen takia kun fired ja tutipullot tyhjänä.
Siinäpä pohtimista spinnarille https://yle.fi/a/74-20095735
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä pohtimista spinnarille https://yle.fi/a/74-20095735
Porsaanreikiä ohitettu juhannuksena, radio-ohjattava tienvarsisieni mäntypistiäisteiden varsilla syyttömien niskaan vielä pullistumatta D. Tilannekatsauksiako.
- Anonyymi
Hiivaa ei saa päästää nuolemaan.
- Anonyymi
Ei kait tuosta on siihenkään.
- Anonyymi
Lähtikö sen isi tuultenmatkaan
- Anonyymi
Harjoittelu tekee mestarin. Jonijaterhi voi ottaa jonkun vanhemman miehen kolmanneksi pyöräksi ja näyttämään mallia miten homma hoidetaan.
- Anonyymi
Se läski voi käyttää eukkosa sauvaa perseessään.
Eee kai sitä tarvihekkaaa ku on oikee käsi
- Anonyymi
No eihän ne osaa panna kun rehtori koulussa vain virsiä opetti.
- Anonyymi
Kuka on suuri tuloisin eläkeläinen🤑
- Anonyymi
Eihän siinä henkilöiden nimetkään edes näkyneet
- Anonyymi
Laakamäessä pitävät sikoja ilman eläintenpitolupaa ja muutakin pimeää toimintaa
- Anonyymi
Tänään oli jo jokin koiraUUTINEN.
- Anonyymi
Etkö tarjonnut niille gourmeeta
- Anonyymi
Sitä varten oli joka kylässä ennen vanhaan kylänmies mikä neuvoi aviopareja siinä hommassa, ettei mennyt nenineen sinne mihin piti mennä munineen.
- Anonyymi00077
Mikä vitsi tääkin on?
- Anonyymi00078
Ei vitsi, tosi juttu.
- Anonyymi00079
Mitäpä tuo kykenis.
- Anonyymi00080
Kevyenliikenteen väyliltä saisi lakaista hiekat pois. Tiukat mutkat pahimpia, varsinkin polkupyöräilijöille.
- Anonyymi00085
Ja pahimmat sperma pallerot.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530