Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Kysyä mitä?
- Anonyymi00019UUSI
Elämä opettaa pelkuruutta näinä epävarmoina aikoina. Keneen uskaltaa luottaa, jos itsekin on epävarma vähän kaikelle. -sivusta.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Elämä opettaa pelkuruutta näinä epävarmoina aikoina. Keneen uskaltaa luottaa, jos itsekin on epävarma vähän kaikelle. -sivusta.
Ken voi luottaa. SivuKen
- Anonyymi00002UUSI
On asioita joiden kysyminen on iso askel, mutta jos on luottamus suhde ja riittävästi tykkäämistä, ei sitä voi välttää.
https://www.youtube.com/watch?v=CghsFF7raaM&list=RDumRQPbHZT4E&index=11 - Anonyymi00003UUSI
mennään näin vielä vuosia
- Anonyymi00004UUSI
En tiedä miksi pelkäisit mua. Yritän aina että sulla olisi hyvä olla.
- Anonyymi00005UUSI
Syön ny kepappia!
- Anonyymi00018UUSI
Minä juon nyt kahvia.
- Anonyymi00021UUSI
Is it kinda dry peacock
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Is it kinda dry peacock
Tukiaisten kanssa pelkkää rasvapommia. Kuulemma.
- Anonyymi00006UUSI
Homojen saitti.
- Anonyymi00007UUSI
Pysy homo kaukana minusta!
- Anonyymi00008UUSI
Mennääkö yhes tehtaanmyymälään? ;)
- Anonyymi00012UUSI
Mennään vaan https://www.youtube.com/watch?v=YyguBoSe-9Y&list=RDljkVh8e9-J0&index=12
- Anonyymi00027UUSI
Lenkille voitais mennä, liikunnallinen ihminen on aina hyväntuulinen ja näyttää terveeltä, miun mieleen 😍. Siinä voi jutella sit niitä näitä ja tutustuisi ihan luonnostaan, vailla ehkä mitään odotuksia? 🫣. Mut, et sä pysty.
- Anonyymi00009UUSI
Luuletko, että reagoisin niin jos en tuntisi mitään?
- Anonyymi00010UUSI
Toisesta ketjusta tuli mieleen: älä koskaan kysy varatulta ja/tai varattuna keneltäkään mitään, mistä tiedät saavasi pakit (koska varattu). Kysy jotain, mitä voit kysyä kaverina.
Nainen- Anonyymi00011UUSI
En kysy keneltäkään mitään, koska en halua enää yhtäkään uutta kaveria!
- Anonyymi00013UUSI
Totta. On kammottava ja sydäntä repivää joutua antamaan pakit ihmiselle, josta välittää.
- Anonyymi00014UUSI
Niino mä en ikinä lähe minnekkää sellasen kanssa, josta tykkään oikeesti. Musta on paljon mukavempaa haaveilla hyvästä elämästä yhdessä kuin kohdata epämiellyttäviä tosiasioita 🌚
- Anonyymi00015UUSI
Joo, seurustellut ja suhteilut on muiden kanssa. Sellaisten joiden kanssa tunteet voimistuu pikkuhiljaa, siinä seurustelun lomassa ja myötä.
Nainen
- Anonyymi00016UUSI
Minulla yleensä sama ongelma. Yritän kyllä rohkaistua parhaani mukaan.
- Anonyymi00017UUSI
Minä en odota sinun rohkaistuvan kysymään ainakaan minulta mitään, koska en voi sietää sinua!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en odota sinun rohkaistuvan kysymään ainakaan minulta mitään, koska en voi sietää sinua!
Hänelle kerroin jo ihan liikaakin. Mietin vaan muita naisia tulevaisuudessa.
- Anonyymi00023UUSI
Mitä kysyisit...
- Anonyymi00024UUSI
Kysyä treffeille?
- Anonyymi00025UUSI
jalaton metsuri on pelkuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666