Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Anonyymi-ap

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etkä anna muiden vaikuttaa näkemyksiin etkä tee äkkinäisiä arvioita, vaan perehdyt asioihin ja olet lisäksi ymmärtäväinen. Nämä ovat hyvin arvostettavia ominaisuuksia. Toisin kuin aikamme pinnallinen juorukultuuri toimii.

Haluan silti ja vieläkin uskoa siihen, mitä näin. Haluan uskoa, että sydämeni tulkitsi oikein. Toivon, että eräs niistä monista syistä miksi sinuun rakastuin osoittautuu oikeaksi.
Mutta se minun täytyy tunnustaa, että olet minulle edelleen mysteeri, josta syystä olen epävarma kuka ja mitä todella olet sisimmiltäsi.

88

1057

Vastaukset 88

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sori, en voi avautua sinulle. Olet aivan pihalla asioista, joista minun tulisi puhua. Ei ole mitään mieltä puhua, ja saada vastaan ennakkoluuloja ja väärä (kapea) tulkinta.

• Anonyymi00025

Miksei aloittaja mene naisensa luokse kysymään ja kertomaan?

• Anonyymi00002

Ihan oma itseni olen mutta haluan että asiat menee oikeudenmukaisesti ja sitä en voi sietää että minulle ollaan epärehellisiä.

• Anonyymi00054

en voi sietää ihmisiä jotka luulee että niillä on oikeus tietää kaikki muista, usein iille valehdellaan siksi että niistä pääsisi eroon tonkimasta. enkä tykkää että joku tunkee väliin plasmaan kaikkea ja jakamaan sinulle kuuluvaa muille. hyi vittu.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00054 kirjoitti:

en voi sietää ihmisiä jotka luulee että niillä on oikeus tietää kaikki muista, usein iille valehdellaan siksi että niistä pääsisi eroon tonkimasta. enkä tykkää että joku tunkee väliin plasmaan kaikkea ja jakamaan sinulle kuuluvaa muille. hyi vittu.

miksi kirjoittaa loppuun rumia sanoja.

meillä ei ole tuollaisia sanoja koskaan tarvittu.

• Anonyymi00003

Mitä tarkoitat "haluan silti ja vieläkin uskoa"? Mitä silti? Tästä tulee sellainen käsitys, että pelkäät, että kuulen sinusta epämieluisia juoruja? Miksi niin?
      n>m

• Anonyymi00007

Aina löytyy panettelijoita, ja niitä, jotka kääntävät lähes jokaisen asian tarkoittamaan pahaa. Miten voikaan olla, että sattuu olemaan yksi henkilö, joka kaikessa tekee vain vahingollisia asioita?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aina löytyy panettelijoita, ja niitä, jotka kääntävät lähes jokaisen asian tarkoittamaan pahaa. Miten voikaan olla, että sattuu olemaan yksi henkilö, joka kaikessa tekee vain vahingollisia asioita?

Josku voi käydä niin että todella yksi ihminen räätälöi vain pahaa.

• Anonyymi00021

Kuulostaa siltä että ” silti” viittaa kamppailuun siitä mitä muut ympärillä haluavat? Voiko olla kateelliset kaverit?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Josku voi käydä niin että todella yksi ihminen räätälöi vain pahaa.

Ja on vain yksi paha ihminen.

Usko joulupukkiin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En ole kuullut hänestä pahaa tai panetteluita. En ylipäätään ole juurikaan keskustellut hänestä muiden kanssa. Vältän oikeastaan puhumasta hänestä, etten vaikuta liian kiinnostuneelta.
        Tämän tyyppiset aloitukset vain alkavat mietityttää...Pitäisikö alkaa sittenkin jutella. Noh, enpä ala sellaiseen, kun ei tule luontevasti ja vaikuttaisi oudolta.
        n>m

• Anonyymi00063
        Anonyymi00041 kirjoitti:

En ole kuullut hänestä pahaa tai panetteluita. En ylipäätään ole juurikaan keskustellut hänestä muiden kanssa. Vältän oikeastaan puhumasta hänestä, etten vaikuta liian kiinnostuneelta.
        Tämän tyyppiset aloitukset vain alkavat mietityttää...Pitäisikö alkaa sittenkin jutella. Noh, enpä ala sellaiseen, kun ei tule luontevasti ja vaikuttaisi oudolta.
        n>m

Lisään vielä: jos mulla onkin jotain epäilyksiä hänestä, ne eivät ole syntyneet muiden puheista, vaan omista päätelmistä, esim.sanomisistaan mulle tai somessa, ehkä palstakirjoituksistakin, joita epäilen hänen tekemikseen. Tästäkin.
        n>m

• Anonyymi00079
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Lisään vielä: jos mulla onkin jotain epäilyksiä hänestä, ne eivät ole syntyneet muiden puheista, vaan omista päätelmistä, esim.sanomisistaan mulle tai somessa, ehkä palstakirjoituksistakin, joita epäilen hänen tekemikseen. Tästäkin.
        n>m

Anonyymi00063
        2026-09-01 19:35:56

jos on tuollaisia ongelmia ja tuossa vaiheessa, parasta erota heti ystävinä

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Anonyymi00063
        2026-09-01 19:35:56

jos on tuollaisia ongelmia ja tuossa vaiheessa, parasta erota heti ystävinä

Heh, ei olla oltu koskaan suhteessa, joten ei voida "erota". Pelkästään kavereita/tuttuja ollaan.

• Anonyymi00004

Jos ei tutustu, ei pääde mysteeriä selvittämään. Mun sydän on se mitä toteat tuossa tekstissäsi. Kiltti kyllä, en pidä siitä jos tehdään tahallaan draamaa. VÄHÄN LIIANKIN KILTTI JA PITKÄMIELINEN ,osaan tarpeen tullen ragoida terveellisesti.

• Anonyymi00005

Mysteeri ei varmaan selviä ennen kuin olet yhtä hyväsydäminen kuin kuvailemasi henkilö..

• Anonyymi00006

En haluaisi, että oma kaivattu epäilisi minua noin. Kuvittelisi, että teeskentelin nähdessämme toisiamme olevani jotain muuta kuin mitä olen. Olisi jotenkin loukkaavaa.

• Anonyymi00012

Ei se ole teeskentelyä, jos toinen ei avaudu, ja pitää sisimmät ajatuksensa piilossa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei se ole teeskentelyä, jos toinen ei avaudu, ja pitää sisimmät ajatuksensa piilossa.

Terapia on tuota varten.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Terapia on tuota varten.

Ei aina niinkään.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Terapia on tuota varten.

Seurusteleva pari terapiassa.

Kyl varmaan.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei aina niinkään.

Terapeuttini olisi varmasti eri mieltä. Hän odottaa, että avaudun. :)

• Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Terapeuttini olisi varmasti eri mieltä. Hän odottaa, että avaudun. :)

Jollakin muulla voi olla eri tilanne kuin sinulla.

Ja sinunkin terapeutti voisi olla hänen kohdallaan eri mieltä. Ja joku muu terapeutti eri mieltä jne…

• Anonyymi00059
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Jollakin muulla voi olla eri tilanne kuin sinulla.

Ja sinunkin terapeutti voisi olla hänen kohdallaan eri mieltä. Ja joku muu terapeutti eri mieltä jne…

Turhaa saivartelua.

• Anonyymi00008

En varatuille avaa sisimpääni. Ei ole oikein.

• Anonyymi00009

Tule ottamaan selvää.

• Anonyymi00030

Tämä. Sillähän siitä selvää saa. Vie aikaa, mutta jos on tahtoa, on myös aikaa.

• Anonyymi00011

Olen kiltti, empaattinen, hyväsydäminen ja hyväntahtoinen. Olen hyvin syvällinen, toki myös vähän pinnallinen, mutta "hyvällä" tavalla. Elämä on jalostanut minusta tällaisen. Olen ylpeä siitä, millainen minusta on tullut. En ole kovettanut sydäntäni, vaan yritän avata sitä aina vain enemmän.

• Anonyymi00015

Ja vielä vaatimatonkin.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja vielä vaatimatonkin.

Vastasin tähän aloitukseen suoraan sydämestäni. Voin sanoa olevani aidosti kaikkea tuota. Joissain asioissa olen hyvinkin vaatimaton.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Vastasin tähän aloitukseen suoraan sydämestäni. Voin sanoa olevani aidosti kaikkea tuota. Joissain asioissa olen hyvinkin vaatimaton.

Huomaan kyllä, että olet vilpitön. Kiitos kun vastasit ja kerroit itsestäsi.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Huomaan kyllä, että olet vilpitön. Kiitos kun vastasit ja kerroit itsestäsi.

Kiitos

• Anonyymi00091

Mutta mutta.
        Omakehu haisee.

• Anonyymi00014

Ehkä sitten olen hyväsydäminen, kun tässäkin asiassa laitan toisten edun omani edelle, enkä tee sitä mitä omaan päähän pälkähtää. En odota sinun sitä ymmärtävän, mutta tiedän itse tekeväni oikein.

• Anonyymi00016

Ajattelisin, että liika kiltteys ei ole välttämättä hyve. En ainakaan itse haluaisi, että ihmisellä, josta pitäisin, olisi väärä käsitys. Toki annan vääriä käsityksiä, koska yhteiskunta niin odottaa.
      Olen itse gosi temperamenttinen. En pitkävihainen, mutta, jos tuntee aidon todellisen luonteeni, tietää senkin puolen...en sitä näytä tutuille ja puolitutuille, vaan niille ihmisille, joihin luotan...ja se on luottamuksen osoitus, että vaikka muutama ärräpurri pääsisi, tietää etrei se kanssani ole kuoleman vakavaa.

LS

• Anonyymi00017

Juoruajat tuskin ovat koskaan kenenkään sydänystäviä, pikemminkin kateellisia ja katkeria.
      Eivät kuulu hyväsydämisen ihmisen ystäväpiiriin!

• Anonyymi00055

Sinä olet joko jehova (jotka sulkevat yhteisön ulkopuolelle kaikki, jotka haluaisivat elää vapaasti) tai tai muuten caan helvetin tuomitseva. Ilmeisesti teini.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Sinä olet joko jehova (jotka sulkevat yhteisön ulkopuolelle kaikki, jotka haluaisivat elää vapaasti) tai tai muuten caan helvetin tuomitseva. Ilmeisesti teini.

Korjaan yli 50v mut henkinen teini

• Anonyymi00020

AP kuka ja mitä todella olet sisimmiltäsi sinä?

• Anonyymi00038

Olen ja haluan olla sellainen, kuin hänet kuvailin.

• Anonyymi00085

• Anonyymi00022

Projisoit oman epävarmuutesi ja ajatusten sekamelskan häneen ja saat hänet näyttämään mystisemmältä kuin hän onkaan? Kaiva syvemmältä - itseäsi.

• Anonyymi00024

Tunnen ja tiedän itseni. Hän ei.

• Anonyymi00026

Et taida kuitenkaan tuntea häntä tai hänen kaivattuaan, pelkän aloituksen pohjalta ei voi niitä sivusta tietää. Näitä ohjeistuksia tällä palstalla riittää, tiedetään onko joku narsisti, terapiaa vailla, traumatisoitunut…

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mistä tiedät ettei pitämäsi ihminen tunne itseään ja sinä tunnet hänet jotenkin paremmin?

LS

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Oletko aivan varma, ettei hän tunne itseään? Puhuuko jotenkin sellaista, mikä ei ole totta, vai miksi noin kirjoitat?

• Anonyymi00023

Huolimatta lukuisista pitkistä keskusteluista ja yhdessäolosta?

• Anonyymi00028

Ohi

• Anonyymi00032

Onko mieheltä vai naiselta ?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Onko mieheltä vai naiselta ?

Naiselta varmaan, kun aloitus oli naiselle.
        Sivusta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ohi

Aha! Keskusteluja ja yhdessäoloa ei siis ole ollut ja kuvittelet jo tuntevasi hänet.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Aha! Keskusteluja ja yhdessäoloa ei siis ole ollut ja kuvittelet jo tuntevasi hänet.

En keskustele naisten kanssa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Aika hataraa anal ysointia😂

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Aika hataraa anal ysointia😂

Mä oon kunnon sherlokki...

• Anonyymi00058
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Homo?

• Anonyymi00090
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mieheltä miehelle.

• Anonyymi00029

Minusta on usein tuntunut että olen meistä se paha. Olen saanut hänenkin elämän raiteiltaan. Olen tehnyt paljon huonoja valintoja elämässäni ja kadun niitä. Mut mul on aika semmoinen sanotaanko erilainen lapsuus, oon aina ollut ahdistunut ja pelokas. Oon aina ollut rehellinen ja se on huono tapa toimia, siksi vältän ns. ihmisiä joihin en koe mitään yhteyttä. Häneen mä koin ja vahvasti koinkin. Oon miettinyt pitääkö mies mua pahana ja siksi pelkää. Se on totta että hän toi parhaat puoleni esille, mut kun ei olla tekemisis niin ne ei tule esille vaan kaikki väärät. Koitan silti sydäntäni kuunnella nykyään, ennen se oli saanut niin paljon pahoja iskuja, jotka selittää miksi mun elämä on tässä tilassa.Se harmittaa että heräsin liian myöhään. Mutta se minä näit mut, niin kukaan ei ole yhtä hyvin nähnyt millainen olen oikeasti ja sama tapahtui toisin päin. Kun puhuin hänelle vaikeuksistani, tuntui kuin Jumala olisi vastannut minulle hänen kauttaan ja sain helpotusta. Olen kiltti ja ihana sisimmiltäni, elämä vaan sairastutti mut just sen rehellisyyden ym. takia mä olin kiusattu pahasti ja oli muutakin traumaattista lapsena. Hänelle enkä rakkailleen mitään pahaa halua ja asiat mitä puhuimme, tuli sydämestä. Toki olen vihastunutkin tässä matkan varrella, mut en mä kykene unohtaan ja lopulta kykenen vaan rakastaan, vaikken koskaan saisi häntä.

• Anonyymi00048

Mm. näiden mainitsemisen syiden tähden on hyvä tuntea toinen ihminen ja hänen taustansa, eikä kiiruhtaa tuomitsemaan ensimmäisestä vaikutelmasta. Eikä ainakaan luottaa omaan kuviteltuun ylivertaisuuteen tunnistaa toisen todellinen luonne muutaman tapaamisen jälkeen.

Siinä on kyse enemmän noituudesta ja henkimaailman jutuista kuin ihmistuntemuksesta.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Mm. näiden mainitsemisen syiden tähden on hyvä tuntea toinen ihminen ja hänen taustansa, eikä kiiruhtaa tuomitsemaan ensimmäisestä vaikutelmasta. Eikä ainakaan luottaa omaan kuviteltuun ylivertaisuuteen tunnistaa toisen todellinen luonne muutaman tapaamisen jälkeen.

Siinä on kyse enemmän noituudesta ja henkimaailman jutuista kuin ihmistuntemuksesta.

No meillä oli henkimaailman juttuja, tosin ei mitään pahoja juttuja, mut jotain mies pelkää, enkä minä voi sitä kysyä häneltä. Tai voisin, mutten saisi vielä vastausta. Olen myös miettinyt, että pelkäsi näitä henkimaailman juttuja jne.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

No meillä oli henkimaailman juttuja, tosin ei mitään pahoja juttuja, mut jotain mies pelkää, enkä minä voi sitä kysyä häneltä. Tai voisin, mutten saisi vielä vastausta. Olen myös miettinyt, että pelkäsi näitä henkimaailman juttuja jne.

Tai pidät itse vain leikeistä.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Tai pidät itse vain leikeistä.

Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat? Ei pidä paikkansa.

• Anonyymi00040

Kaunis kirjoitus jollekin. Mutta meistä kukaan ei ole pohjimmiltaan kiltti tai no, tuhma. Mitä pitäisi tapahtua, että kiltteys kaivattusi kohdalla muuttuisikin tuhmuudeksi, pahuudeksi. Väärä liike, väärä ajatus häneltä? Hui mitä paineita asetat. Sinuna olisin huolissani vain omasta sydämesi tilasta. Pidä huoli siitä. Kukaan ihminen ei ole enkeli, vaan tarvittaessa pikku piru löytyy meistä kaikista.

• Anonyymi00044

Totta kyllä tämä.

• Anonyymi00047

Itse en haluaisi täydellisen kilttiä ja hyvää ihmistä. En itse kokisi olevani sellainen ja joutuisin kokemaan jatkuvaa epäonnistumista ja riittämättömyyttä. Kukaan ei olisi hyvänäkään täydellinen.

LS

• Anonyymi00043

Taksikuskeihin ei ole luottamista. :} Eikä varsinkaan roskakuskeihin.

• Anonyymi00046

Pakettiautot nou nou

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Pakettiautot nou nou

Pää kii.

• Anonyymi00051

Voiko mies tai lesbokin jäädä epävarmuuttaan vanhaksi piiaksi?

• Anonyymi00052

Mikäli lompuukkisi toimiin kärpäsläppänä, saattaa nainen olla vilpittömin aikein. Kun lompakko pullistelee, voit olla varma, että ostat seuraa itsellesi. Älä kuitenkaan luota näihin neuvoihin, sillä saatan joskus olla väärässä. Vaisto ja kuudes aisti usein johdattavat oikeaan.

• Anonyymi00053

Aloittaja; miksi arvioit, ettei hän tunne itseään (jos se arvio tuli sinulta)?

Entä oletko varma, ettei sinulla ole itsessäsi sokeaa pistettä, tai oppimisen paikkaa?

• Anonyymi00057

Aloittaja ei ole tuota sanonut. Täällä on näitä sepittäjiä, jotka esiintyvät milloin kenenäkin.

• Anonyymi00073

Iha relevantit kysymykset . Ei sepostusta.

• Anonyymi00056

Olen hyvä, mutta minusta löytyy myös niille kovaa jotka sitä ansaitsee. en suostu enää vapaaehtoisesti uhriksi ja usko että. hyvällä kakki sujuu. paha vaatii pahoja otteita, takaisin

• Anonyymi00060

Ei kiinnosta sinun jutut.

• Anonyymi00061

tai en voi sietää että joku jakelee toisten elömillä opetuksia, sillon on hyvä iskeä takaisin ja ahtaa opetuksia jotka kolahtaa ja tuntuu yhtä pahalle.

• Anonyymi00064

ime munaas

• Anonyymi00071

Ei ollu mulle tää. Hän lukee mua, kuin avointa kirjaa...🤍🤗

• Anonyymi00072

Vaikka tuntisit minut 100 vuotta ja avautuisin sinulle, tulen aina olemaan mysteeri hyvässä hengessä tosin, koska capricorn.

• Anonyymi00074

voisko helpottaa epävarmuutta se että kysyisit suoraan kasvotusten?

• Anonyymi00075

Jos joskus pääsisin siihen vaiheeseen. Montako vuotta onkaan kulunut, kun viimeksi juteltiin?

• Anonyymi00076

Olen kiltti niille, jotka kohtelevat minua kiltisti. En minä mikään ovimatto tai Jeesus sentään ole, joka kääntää toisenkin posken, kun päälle syljetään. Sinä et ole kohdellut minua kiltisti. Täälläkin haukut. Joten älä tupsahda eteeni jostain ja odota, että olisin sinua kohtaan kiltti. En enää käy samassa paikassakaan, koska sietokynnys alkoi jo ylittyä. Äläkä varsinkaan odota, että kiltteyttäni ottaisin sinut.

• Anonyymi00080

Minä olen kyllä tuollainen ja sinä olet itse se mysteeri. Olen jo kauan ojentanut kättäni sovinnon merkiksi.

• Anonyymi00082

Ja mä mietin, et haluaako hän vain jonkun Ingalsin Lauran.

• Anonyymi00083

Annat kuvan kuin toisessa olisi joku vika ja peittää sen.

Se kertoo vain siitä, että itse teeskentelet jotain mitä et ole. Siksi et usko, että muut voivat olla sellaisia kuin ovat - esittämättä.

• Anonyymi00084

entirfä niin mikähän rlokubs niin ri nmäyytä olrgsdt Bsttlrsdtrsr Gslsdvtivsn joku juyyu

pörm oöpomem lim pöo yip dold ytrfmllfr ötollfig-- yto uiötjghilgtm ,tylltk'

• Anonyymi00086

Enkeleitä toisillemme <3
      Ja minä rakastan häntä jollain tasolla edelleen. Tahdon hänelle pelkästään hyvää. Kukaan ei ole virheetön. Halusin joskus tutustua ja raottaa maskia, kahden kesken katsella sisinpäänsä.

• Anonyymi00087

Olen hyväsydäminen ja ystävällinen. Pidän heikompien puolia, ainoa jos minua loukataan tai läheisiäni, niin olen kuin leijonaemo. Kuten ehkä olet huomannutkin, ja siksi juuri epäiletkin kiltteyttäni. Menettämisen tuska oli se, miksi viimeksi suutuin. Mutta en ole pitkävihainen. Kerran katsoin kun eräs pitkähkö mies harppoi takaoven kautta pois siitä tilasta missä useasti olemme nähneet. Oli vähällä ryntäänkö perääsi (ja oltaisiin selvitetty asiat puhuen rauhallisesti), mutta koska siellä oli yleisöä, niin en voinut muuta kun katsoa perääsi hämmästyneenä. Olin erään psygologin seurassa juuri silloin, et ehkä tiennyt. Meillä oli paljon yhteistä tämän psy. kanssa. Sinusta emme puhuneet. -jjv-

• Anonyymi00089

Pisaroita -Elias Kaskinen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1256
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      781
    6. 65
      768
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe