Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
Vastaukset 127
- Anonyymi00002
#metoo syytteen vaara vaanii.
- Anonyymi00005
Ei ole minulta tällaiset. :) en ole epätoivonen mut voisit jo ottaa yhteyttä
- Anonyymi00070
Minä tilasin jo kuus. Ps sanan syyte käyttäminen em asian yhteydessä kertoo tukarismista. I hate tukarism
- Anonyymi00128
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole minulta tällaiset. :) en ole epätoivonen mut voisit jo ottaa yhteyttä
Juu niin voisinkin ,nyt ei ole mitää vaaraa olen niin kaukana sinusta että ei vahingossakaan nähdä.
- Anonyymi00003
Ahdistaa vaan nykyään jos nainen kärkkyy milloin pääsee minua pelailemaan ja satuttamaan irl kun en ole antanut ymmärtää koskaan että haluan sellaista haluan vain olla rauhassa
- Anonyymi00004
Pakkeja. En mitään muuta, hajoaisin siihen paikkaan lopullisesti.
- Anonyymi00008
Haukuin sen, sätin sen, poistin sen, henkisesti kutmuutin sitä, estin sen, tein rikosilmotuksen, hain lähestymiskieltoa. Mikään ei auta
- Anonyymi00025
Et saa niit.
- Anonyymi00036
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haukuin sen, sätin sen, poistin sen, henkisesti kutmuutin sitä, estin sen, tein rikosilmotuksen, hain lähestymiskieltoa. Mikään ei auta
Ehkä sä ihan oikeasti vaan tarttisit ne pakit jotta voisit todeta että et hajoakaan lopullisesti siihen paikkaan.
Hetken tekee pahaa, mutta huominen kantaa. Niin se on aina kantanut. Tavalla tai toisella. - Anonyymi00037
Kaverit ei saa pakkeja. Jos aletaan kavereiksi, niin sitten voidaan joskus puhua siitäkin, voiko meistä joskus tulla jotain.
Sivusta n>m - Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ehkä sä ihan oikeasti vaan tarttisit ne pakit jotta voisit todeta että et hajoakaan lopullisesti siihen paikkaan.
Hetken tekee pahaa, mutta huominen kantaa. Niin se on aina kantanut. Tavalla tai toisella.Pakko varmaan antaa ne pakit, jos häirikkö vielä kerrankin lähestyy, jotta pääsen hänestä lopullisesti eroon! Inisevästä pikkupojasta!
- Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kaverit ei saa pakkeja. Jos aletaan kavereiksi, niin sitten voidaan joskus puhua siitäkin, voiko meistä joskus tulla jotain.
Sivusta n>mKaveripyyntö sinulle?
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kaveripyyntö sinulle?
Ollaan jo somekavereita. Tarkoitin ihan oikeaa ystävyyttä, jossa voidaan puhua kaikesta. Ehkä myös tehdä kaikkea.
- Anonyymi00066
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sivusta n>mEn minä halua uutta kaveria kenestäkään enää koskaan! Se olisi voinut olla mahdollista vielä kahdeksan vuotta sitten, mutta ei enää! Kiusaaminen teki tehtävänsä!
- Anonyymi00068
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sivusta n>mEn voi alkaa kaveriksesi. Se olisi alusta lähtien epärehellistä toimintaa puoleltani, kun haluaisin sinut pysyvästi omakseni.
- Anonyymi00071
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minäki oon aapeeäijä aina halunnu A4:n, mitä heilutella. Oot puupää trollaaja.
- Anonyymi00082
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sivusta n>mTeoriassa kuulostaa helpolta, mut käytäntö harvemmin yhtä helppoa.
- Anonyymi00118
Anonyymi00082 kirjoitti:
Teoriassa kuulostaa helpolta, mut käytäntö harvemmin yhtä helppoa.
Olen jutellut mieskaverieni kanssa vastaavassa tilanteessa, kun toisella tai molemmilla on ollut tunteita. Joskus ollaan silti päädytty siihen, että ei voida alkaa suhteeseen ja kaveruus on siitä huolimatta jatkunut tähän päivään. Tai sitten ollaan päädytty useamman vuoden suhteeseen. Myöhemmin on erottu ja pysytty silti ystävinä. Eli minulla vain hyviä kokemuksia tuollaisesta. En olisi ikinä edes päätynyt suhteeseen ilman sitä kaveruutta, joka mahdollisti tunteista puhumisen.
Sivusta nainen - Anonyymi00132
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sivusta n>mEi näillä tunteilla.
- Anonyymi00006
Miksi just mä, etkä vaikkapa sä? Sähän taidat kaivata, kun kerran tuollaista toivetta elättelet.
- Anonyymi00007
En ole varma haluatko vai et.
- Anonyymi00013
Ja minun pitäisi olla varma sinusta, osata lukea ajatukset?
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja minun pitäisi olla varma sinusta, osata lukea ajatukset?
Miten tiedät että kaipaan sitten niin kuin aloituksessa mainitset? Olen mielestäni täällä kirjoittanut aika tunnistettavasti.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miten tiedät että kaipaan sitten niin kuin aloituksessa mainitset? Olen mielestäni täällä kirjoittanut aika tunnistettavasti.
En minä ole aloittanut tätä. Kyselin vain aloittajalta että miksi hän itse ei tee mitään. Miksi hän odottaa passiivisena että mies lähestyy.
- Anonyymi00009
Yritän kyllä, mutta sinussa on muutama juttu mitä en ymmärrä täysin.
- Anonyymi00016
Jos tuo on este, et tuu koskaan löytämään ketään.
- Anonyymi00022
Puhu niistä hänen kanssaan.
- Anonyymi00028
Mitä ne asiat on?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä ne asiat on?
Minä luulen, että hän ymmärtää täysin miksi olen vieläkin epäileväinen.
- Anonyymi00010
Seuraavaa iskua en ehkä kestä. Siksi.
- Anonyymi00011
Iskut kuuluu sinun toimintaasi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Iskut kuuluu sinun toimintaasi.
Eikun sinun. Vyön alle.
- Anonyymi00012
Käy vaan siellä vessoissa
- Anonyymi00015
En voi tietää haluatko sinä.
M>N- Anonyymi00018
Elämässä pitää ottaa riskejä. Muuten käy kuin aloittajalle, sitä jää vanhaksi piiaksi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Elämässä pitää ottaa riskejä. Muuten käy kuin aloittajalle, sitä jää vanhaksi piiaksi.
En tiedä ketään, joka käyttäsi vanhapiikasanaa. Se on sinkku.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
En tiedä ketään, joka käyttäsi vanhapiikasanaa. Se on sinkku.
Kun sinkku täyttää 30, siitä tulee vanha piika.
- Anonyymi00096
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kun sinkku täyttää 30, siitä tulee vanha piika.
sooli 24, ja vanhapiika yhteen
- Anonyymi00017
En halua s*ksittömään suhteeseen. Rakastan kyllä, mutta haluaisin usein myös intohimoista s*ksiä.
- Anonyymi00026
Jaa, ootteko puhuneet aiheesta, että tiiät varmasti näin käyvän? Vai ootko itte päätellyt? Kannattaa keskustella.
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jaa, ootteko puhuneet aiheesta, että tiiät varmasti näin käyvän? Vai ootko itte päätellyt? Kannattaa keskustella.
Totta tuo on täysin, koska nainen ei enää halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00020
Se ei ole toivottua eikä ole mahdollisuuttakaan.
- Anonyymi00027
Onko sanonut suoraan, ettei ole toivottua?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko sanonut suoraan, ettei ole toivottua?
On tullut selväksi toisella tavalla ja toisekseen hän on jo toisen kanssa suhteessa.
- Anonyymi00031
En halua tehdä itsestäni säälittävää toista kertaa. Minullakin on tunteet.
- Anonyymi00032
Et ole ollut säälittävä. Tilanne on vain epäselvä
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Et ole ollut säälittävä. Tilanne on vain epäselvä
Ei tilanne ole epäselvä, vain tunteesi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei tilanne ole epäselvä, vain tunteesi.
Voi olla, että olen epäselvä. En vain tiedä kuinka olisin selkeämpi, jotta siinä hetkessä ja paikassa en loisi meille kummallekaan epämukavaa tilannetta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
Voi olla, että olen epäselvä. En vain tiedä kuinka olisin selkeämpi, jotta siinä hetkessä ja paikassa en loisi meille kummallekaan epämukavaa tilannetta.
Epämukavaa tilanteesta tekee sen, ettei nainen halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan!
- Anonyymi00047
Pakko sanoa, että olen pitänyt stalkkeria aina säälittävänä ihmisenä! Enkä ole koskaan pystynyt edes kuvittelemaan olevani samassa tilassa hänen kanssaan!
- Anonyymi00080
Anonyymi00047 kirjoitti:
Pakko sanoa, että olen pitänyt stalkkeria aina säälittävänä ihmisenä! Enkä ole koskaan pystynyt edes kuvittelemaan olevani samassa tilassa hänen kanssaan!
Sure gubbe we all do so
- Anonyymi00035
Kuka nii on sanonu että kaipaan olenhan sanonu ettei mulla ole tunteita tuollaista.arkaa pelleilijää kohtaan
- Anonyymi00039
Vastaampa pitkästä aikaa. Ehkä vähän pelkään että hän ahdistuisi eikä työkohtaamiset tuntuisi sitten hänestä epämukavilta. Lisäksi olen epävarma omistakin tunteista ja mietin onko edes riittävää syytä tavoitella.
- Anonyymi00041
Kirjoitus virhe. Mutta siis pelkään että hän kiusaantuisi.
- Anonyymi00042
En vain usko tarpeeksi että nainen voisi tykätä minusta. Ei sen kummempaa. Minulla on niin vähän sanottavaakin. Tai olisi hirmupaljon jos olisimme yhdessä ja luottaisin.
- Anonyymi00043
Ahdistaa myös jos nainen ajatteleekin erilailla rakkaudesta kuin itse ajattelen. Että hän ei halua olla aina kanssani.
- Anonyymi00048
Olet täysin oikeassa, koen sinun olevan kuin pikkulapsi joka pyytää äitiä apuun! En todellakaan jaksa edes hetkeäkään olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan! PAKIT TULEE SATAVARMASTI! Projektia ei olisi koskaan pitänyt aloittaa, se on tehnyt elämästäni helvettiä!
- Anonyymi00079
Anonyymi00048 kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, koen sinun olevan kuin pikkulapsi joka pyytää äitiä apuun! En todellakaan jaksa edes hetkeäkään olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan! PAKIT TULEE SATAVARMASTI! Projektia ei olisi koskaan pitänyt aloittaa, se on tehnyt elämästäni helvettiä!
Onko sulla apäijä vaikea päästä yli äidistäs?
- Anonyymi00049
Varmaan että olet vokevas femknisti.
- Anonyymi00052
Ne sinun viimeiset viestisi ja niin... jätän tällä kertomatta?
- Anonyymi00090
Mitä siitä viimeisistä viestistä?
- Anonyymi00053
En pelkää. Minua on lähestytty epäselvästi ja muutaman kerran väärällä profiililla, mahdollisesti. Se puolestaan aiheuttaa myös epävarmuuden irl. Eli ei voi rohkeasti lähestyä oikeassa elämässä kun ei ole varma onko juuri hän nainen kiinnostunut minusta.
- Anonyymi00054
En pelkää mitään Rakkaani. Meillä on jo yhteys joka on pian totta. Sinunkin on tultava vastaan Kultaseni. Kaikkihan pitäisi olla jo selvää.
Tulevaisuus saman katon alla mistä on jo aiemmin ollut❤️👨👩👦 puhetta.
En petä Sinua älä pelkää... Jos sen yhden oikean löytää, niin se on siinä- Anonyymi00056
Näin se pitää mennä.
- Anonyymi00075
Onko sulla ollu taas palstaäijän aloituksia/monologia vaaniva hehkeä emäntä aamuyön sininen hetki? T naiselta
- Anonyymi00076
Kerro aapeegubbe tuolle daijulle lisää emojihimmelistäsi
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kerro aapeegubbe tuolle daijulle lisää emojihimmelistäsi
Ettei ihan heti itteensä lopeta vai pitikö jonku muun? Karua.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ettei ihan heti itteensä lopeta vai pitikö jonku muun? Karua.
Te vasta sivistyneitä oottekin unisipulit
- Anonyymi00087
Jos joku mies sanoisi noin ääneen, voisi joku osa lentää, on sen verran sivistymätöntä.
- Anonyymi00055
Ei kannata lähestyä varattua.
Hänellä oli tapana tehdä pitkän linjan suunnitelmia eikä hötkyillä kuin päätön kana.- Anonyymi00058
Tuokin voi olla totta.
- Anonyymi00074
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tuokin voi olla totta.
Mikä sua vaivaa hemmo
- Anonyymi00086
Anonyymi00074 kirjoitti:
Mikä sua vaivaa hemmo
Jaahas roskisdyykkarit tuli paikalle, ajattelevat tekevänsä yhteistä hyvää.
- Anonyymi00057
Hulluutta pelkää
- Anonyymi00059
Hullu nainen sängyssä
- Anonyymi00065
Kumpi lienee noi ege ja gubbe,naisiako va miehiä vai molempien sekoitus?
- Anonyymi00073
Monenako yönä oot uneksinu?
- Anonyymi00060
Namia on!
- Anonyymi00072
Voi kuule kun ei nämä palstaäijän gallupit ole. T naiselta get real
- Anonyymi00084
Anonyymi00072 kirjoitti:
Voi kuule kun ei nämä palstaäijän gallupit ole. T naiselta get real
Kysytään altsusta. Laitan kohtapuoliin sinne postia.
- Anonyymi00115
Anonyymi00084 kirjoitti:
Kysytään altsusta. Laitan kohtapuoliin sinne postia.
Altsu onko joku poikakalenteri?
- Anonyymi00061
mitäkö no meitä
- Anonyymi00062
En jaksa palata siihen pahaan oloon mitä koin se pohjaton suru ja yksinäisyys toinen aina poissa oleva ja salaili kaikkea lopulta minusta tuli vain valehteleva ja äkkipikainen jyrä
- Anonyymi00067
En minä mitään pelkää. Sinä kerroit olevasi varattu, joten en lähesty sinua ennen kuin kuulen sinulta itseltäsi, että olet sinkku.
- Anonyymi00069
I like em reserved and scared too gubbe🥱
- Anonyymi00083
"Miksi et lähesty minua jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?"
Hyvä kysymys. Miten Anonyymi-ap:a voisi lähestyä? mistä suunnasta, eestä vai takaa - virtuaalisesti? - Anonyymi00085
Et varmaan vieläkään näe minua yhtä merkityksellisenä sinulle kuin minä sinut minulle.
- Anonyymi00088
Ei mua kiinnosta
https://youtu.be/C-O_rmc2H9U?
Mulla on jo joku kenen kanssa jakaa kaikki.
En ole mitään vailla.
En tykkää sinusts - Anonyymi00089
Pelkään että rakastumme, muutamme yhteen, ostamme Volvon, samanlaiset tuulipuvut, kultaisen noutajan ja punaisen tuvan ja perunamaan. Siksi.
- Anonyymi00091
Kuulostaa kamalalta...
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta...
Kuulostaa ihanalta
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta
😋
- Anonyymi00094
ö''l'rto ,''r'muty ,omiööe satpke loåiöoåöörtrr4ot' lim r ydodo¨'äm l¨'uttm såte4relloom
mutfga illalla joku hazuxkza elokuzs esn rfiedä k<eso iesw - Anonyymi00095
En mä lähesty naisia "mä tulen toimeen ihan kenen tahansa kanssa ihan kuka tahansa ei tule toimeen mun kanssasi taas" jätin riskin oton naisille kuka haluaa kokeilla onneaan niin sanotusti
- Anonyymi00097
,omilml'dssmmoomso l<zo pöde tiörjvidgx tyiöpfccsx pmloår' v ''m
+ - Anonyymi00098
Sinua kaipaa, höpö höpö!
- Anonyymi00099
tulevatko pojat tykösi? Poika on ken tahansa nuhhimaton 0-120-vuotias ei-nainen
- Anonyymi00113
Sillä lailla, aapeeäijä
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Sillä lailla, aapeeäijä
Nuhhimatonta tavaraa tarjolla, hmm
- Anonyymi00100
Pelkään sitä että meidän välillä on Kolmen faktan laki.
1. Sinä tiedät tunteeni sinuun ja että ne eivät muutu
2. Koska olen niin erikoinen. Sen tiesit jo silloin
3. Erikoisuuteni paljastui mulle vasta kun olin 40 v, ja kuvauksissa todettiin että Kyllä, yksi ruuvi puuttuu.
Jos olisi lisää faktoja niin tilanne ois parempi.
Esim. jos tietäisin mitkä sun tunteet on. En vaan tiedä. Luulen että saatat olla sellainen greenpeace tyyppinen friikkien keräilijä ja koet mut keräilykohteeksi. Itse en koe olevani niin arvokas.
Olet varmassa positiossa, kun en tiedä oikeita ajatuksiasi ja itse voit hymyillen katsoa kuinka pinnistelen pitääkseni tunteeni piilossa. Se taitaa sua kovin naurattaa.
Preesensiä ... no olipas se hurmaavaa liioittelua. Preesensiä meillä ei ole ollutkaan sitten viime ... no, eipäs sanota sitä rumaa sanaa!
Jos faktat on totta, ei AP ole hän ja tätä ei olisi kannattanut kirjoittaa. Kuitenkin joutuu gubbe-hyökkäyksen kohteeksi. Ihan turhan takii.- Anonyymi00101
Että sellainen stoori gubella tällä kertaa.
- Anonyymi00106
Anonyymi00101 kirjoitti:
Että sellainen stoori gubella tällä kertaa.
A100 oli oikeassa, vaikka aika väsynyt oli gubbeilijan viesti. Toki kello oli vähän.
- Anonyymi00102
Outoo
- Anonyymi00103
Mitä tarkoittaa lähestyminen?
- Anonyymi00104
Aloituksen tekijälle.
Kuka olet ja kenelle viestisi on?
Siis aloittajan etunimi?
Mikä on miehen nimi?- Anonyymi00105
Pekka on miehen nimi
- Anonyymi00112
Anonyymi00105 kirjoitti:
Pekka on miehen nimi
Siitoinko aapeeäijä🥱
- Anonyymi00117
Anonyymi00105 kirjoitti:
Pekka on miehen nimi
Laku-Pekka?
- Anonyymi00107
Sori mutta en vaan pysty tätä sanomaan suoraan päin naamaa. Mutta sulla on lattaperse. Ei se vaan riitä, ei oikeen viehätä tuollainen nainen.
- Anonyymi00109
On siitä se etu, että sun mikrop*nis ylettää takaapäinkin perille.
- Anonyymi00110
Teillä on oikea suunta, sehän on nin, että kun toista kehuu, niin se hyppää heti sänkyyn jonkun kanssa.
Etenkin tänäpäivänä rakastaminen on niin vaikeaa. - Anonyymi00111
No sehän trolliäijä, aapee oletan harmi jos niin usein kuitenkin näette
- Anonyymi00127
On se parempi prse ku sun heittämäl🎊
- Anonyymi00108
Ennemmin laitan sormuksen, pelailen minecraft dungeons 2 ja elelen rauhassa...
- Anonyymi00119
Odotin sinun viestiäsi nainen, viestitä tai tule jutteleen.
- Anonyymi00120
Laitoin myöhemmin. Huomenna päivä tai paremminkin ilts uusi 🙂?
- Anonyymi00122
Jos tulisin juttelee nii minne pitäisi tulla?
Sivu - Anonyymi00126
Anonyymi00122 kirjoitti:
Jos tulisin juttelee nii minne pitäisi tulla?
SivuJoku meille molemmille yhteinen tuttu paikka, ehdota sinä nainen, olisit kyllä voinut lähettää tekstiviestinkin tai tulla itse jutteleen, kun näet minut
- Anonyymi00123
En halua että miehesi näkee viestejä vahingossa enää ja varsinkaan että joudut tukalaan tilanteeseen.
- Anonyymi00124
Tiedän kyllä riskin, joten stalkkaus-syytettä ei ole tarkoitus ottaa. Viimeeksi lähti poliisi käymään, kun otin erääseen nuorempaan yhteyttä ja, vaikka siitä ei mitään syytettä tullutkaan vielä niin menee varmaan pitkä aika, kun kannattaa sitä samaa riskiä enää ottaa, jotta sitä ei voi sanoa stalkkaamiseksi. m>n
- Anonyymi00125
Kukaan teistä ei tunne toistaan täällä koska ap toimii vispilänä!
- Anonyymi00129
No kyllä sä Elina tiedät syyn. Laita whatsapp
- Anonyymi00130
Jos ei vain tiedä, miten lähestyä luonnikkaalla tavalla, jos ette edes törmää missään.
- Anonyymi00131
en pelkää mitään ja Hän naista on lähestytty, mutta taitaa sittenkin viihtyä jonkinlaisessa suhteessa, sekin on mainittava, että 3. pyöräksi en suostu
- Anonyymi00133
Että nukahdan rattiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771118- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden233681Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34532Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48524- 45518
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75501- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429- 21429