Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
Viriviritöötöö vaa sullekki nainen.
- Anonyymi00031
Kekesilmämunat vähintääki. -sivukenno
- Anonyymi00056
Haetko osallisuutta ku vastailet naisena esiintyvän keken performansseihin, dude?
- Anonyymi00057
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kekesilmämunat vähintääki. -sivukenno
Vaikutat todella tasapainoiselta oletko mukana työelämässä tai kulttuuririennoissa vapaa-ajassa jne?
- Anonyymi00002
Olet paljon enemmän... Olen miettinyt sitä että jos olisimme oikeita kavereita niin siinähän sitä tutustuisi lisää ja luottamus lisääntyisi ja asiat voisi edetä omaan tahtiin kun olisimme avoimin mielin. Miltä kuulostaisi?
- Anonyymi00005
Hyvältä. Millainen kaveruus onnistuisi?
- Anonyymi00006
Sepä onkin vaikeaa. En osaa avata umpisolmua.
- Anonyymi00007
Tuo olisi ideaali tilanne, mutta pahoin pelkään etten pystyisi olemaan vaan kaveri. Tiedät sen kun mietit niitä kohtaamisia mitä joskus oli.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan tavallinen kaveruus en nyt yhtäkkiä tarkemmin osaa sanoa :)
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihan tavallinen kaveruus en nyt yhtäkkiä tarkemmin osaa sanoa :)
Pystyisitkö olemaan kaverilinjalla?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pystyisitkö olemaan kaverilinjalla?
Kyllä pystyn... Jos molemmat haluaa enemmän jossain vaiheessa olen siihenkin tietenkin valmis.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä pystyn... Jos molemmat haluaa enemmän jossain vaiheessa olen siihenkin tietenkin valmis.
Mitä ajattelet siitä että olen aika varovainen nyt kaiken jälkeen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä ajattelet siitä että olen aika varovainen nyt kaiken jälkeen.
Ymmärrän sen hyvin... Ei minulla ole oikein mielipidettä asiaan tunnet niinkuin tunnet.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
En halua koskaan olla kaveri minua kauan ahdistelleen henkilön kanssa! Joten turhaa luulla, että voisin koskaan muuttaa mielipidettäni tähän asiaan liittyen! Inhoan häntä, joka teki elämästäni helvettiä yli kymmenen vuoden ajaksi! Oikeastaan hän todellakin on ainoa ihminen jota syvästi inhoan! Et tule koskaan kuulemaan yhtään hyvää sanaa minulta!
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pysy kaukana minusta, olet mielestäni todella vastenmielinen ihminen!
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ymmärrän sen hyvin... Ei minulla ole oikein mielipidettä asiaan tunnet niinkuin tunnet.
Sanotaan että mies tietää hyvin nopeasti naisesta missä valossa hänet näkee. Mitä vastaat siihen.
- Anonyymi00053
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sanotaan että mies tietää hyvin nopeasti naisesta missä valossa hänet näkee. Mitä vastaat siihen.
Uv valossa näkee monesti asioita mitä tavallisessa valossa ei. Pro tip.
- Anonyymi00055
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olen viihtynyt seurassasi hyvin ja on ihastunutta jännitystä ja haluaisin olla lähelläsi. Sydän tietää että rakastan sinua... En voi sanoa muuta kuin että näen sinut hyvässä valossa oikeinkin aurinkoisena ja onneni tuojana. Saan hyvää mieltä ja voimaa kun saan olla tekemisissä kanssani niin tunnen...
- Anonyymi00058
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lohi ojossa välittömästi niinhän ne olis joo aapeeäijä
- Anonyymi00059
Anonyymi00027 kirjoitti:
Right selfrighteous prudes, yes you are
- Anonyymi00072
"...siinähän sitä tutustuisi lisää ja luottamus lisääntyisi ja asiat voisi edetä omaan tahtiin kun olisimme avoimin mielin..."
Naiset RUN 🚩 - Anonyymi00074
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ladies, miehet ovat aina valmiita siihen enempään. Mies ottaa jos on tarjolla. Älkää tuhlatko aikaa miehiin jotka haluaa edetä go with the flow
- Anonyymi00077
Anonyymi00005 kirjoitti:
Einal kaveruus.
- Anonyymi00003
Tää häiriintyny pätkä, jolle te altistuitte ja katoitte sen isossa lössissa kavereitten kanssa nii mä näin sen jo 10 vuotta sitte ja katoin sen yksin
- Anonyymi00004
En juttele anoyen kanssa
- Anonyymi00011
Anteeksi A ja T jos se estää ettei kasvotusten saa sanoa.
- Anonyymi00069
Mmmitäh?
- Anonyymi00012
Tuo oli eka
- Anonyymi00013
Kuukaus takaperin se oli eka isku en tarkoittanut vaan kiukusta sihisee välillä.
Mutta sen jälkeen on ollu kevyt kokoajan - Anonyymi00014
Mä haluaisin sitä myös. Että tutustuttaisiin ihan rauhassa ns kavereina. Mut sun pitää lähestyä mua. Kuten huomasit, onnistuit loukkaamaan mua.
T n- Anonyymi00060
Yoy should be more a cyborg man
- Anonyymi00015
Saman voisi laittaa eräälle naiselle
- Anonyymi00018
En laita sulle viestejä koska en tiiä kuinka toivottua se on. Välillä laitan kun niiiin paljon haluan jakaa asian. Juuri hänen kanssaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En laita sulle viestejä koska en tiiä kuinka toivottua se on. Välillä laitan kun niiiin paljon haluan jakaa asian. Juuri hänen kanssaan.
ohi
- Anonyymi00021
Mitä mä olen tehnyt ? Wow ihmettelen.
- Anonyymi00024
Mä olen yrittänyt viihdyttä teitä yhdessä pitkässä ketjussa ja nenät nyrpyssä taas. Mikään ei riitä.
- Anonyymi00017
En kai minä ole vielä alkanutkaan panostaa.🙄
- Anonyymi00025
Äläkä koskaan alakaan siihen, koska minulta tulet saamaan vain henkisesti turpaan! Ja tämä on varma lupaus!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Äläkä koskaan alakaan siihen, koska minulta tulet saamaan vain henkisesti turpaan! Ja tämä on varma lupaus!
Oksetat minua, hyi saa..na!
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Enpä usko.
- Anonyymi00061
Anonyymi00028 kirjoitti:
Enpä usko.
Mihin tämä debatti guben kanssa on oikein menossa, tyyppi? Jeez
- Anonyymi00029
MIEHENÄ EN SAANUT AINUTTAKAAN että repikää siitä.
TÄmä vitun jatkuva itku siitä kun miehen pitäisi laittaa viestiä olipa kyseessä ensimmäinen yhteydenotto, joku meno tai sitten riitojen selvittely tai pitkästää aikaa yhteyden avaus.
Vitun rasittavaa kuunnella passiivisten pillujen itkua jotka itse aiheuttaneet tilanteensa- Anonyymi00032
En minä ole odottanut yhteydenottoa minua paljon nuoremmalta koskaan, miksi sitä olisin halunnut, kun en voi sietää sitä ihmistä ollenkaan!
- Anonyymi00040
Kyllä se on varmasti hyvin rasittavaa pojille jotka eivät osaa tarjota vielä maskuliinista turvaa naisille
- Anonyymi00062
Ihan ittekkö oot aapeeäijä äänestänyt tätä todella seesteistä tunteiden tunnepajaas? T naiselta nostakaa housunne
- Anonyymi00063
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kyllä se on varmasti hyvin rasittavaa pojille jotka eivät osaa tarjota vielä maskuliinista turvaa naisille
No kuhan ny välillä nostaa niitä seinille
- Anonyymi00070
Anonyymi00040 kirjoitti:
Hei pikkumuna simpukka, poju hyppää nyt voltin kuten hintit tekee kun nainen pyytää
- Anonyymi00030
Jos haluat umpisolmuja auki niin älä esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Ei toimi kuin epätoivoisiin.
- Anonyymi00033
En ole etsinyt ketään elämääni ja siksi oli todella typerää edes aloittaa projektia! Prohjektin aloittajat eivät ottaneet ollenkaan huomioon sitä, että pidän yksin olemisesta ja heillä ei tainnut olla sitä tietoa ollenkaan! Siksi projekti oli täysin turhaa esitystä koko sen ajan! Onko todella niin, ettei ihminen saisi olla onnellinen ollesaan yksin! Minulle se on ollut koko ajan pelkästään hyvä kokemus, koska parisuhteesa minä jouduin olemaan keskeisessä osassa koko parisuhteen ajan!
- Anonyymi00035
Miksi ihmeessä minä esittäisin vaikeasti tavoiteltavaa, koska en halua yhtäkään uutta suhdetta, enkä yhtäkään uutta kaveria elämääni enää koskaan!
- Anonyymi00037
Epätoivoinen on täysin eri asia kuin selkeä johdonmukainen mies joka ottaa VASTUUN ja on valmis ratkaisemaan ongelmat niin ettei jää epäselvyyttä naiselle. Naiselle pitää tulla tunne että MIES haluaa oikeasti umpisolmut auki eikä vaan vähän heitä kepillä solmuja.-sivusta
- Anonyymi00039
Nainen ei esitä koskaan mitään vaan naisen käytös on peili sille miten mies kohtelee häntä!!
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nainen ei esitä koskaan mitään vaan naisen käytös on peili sille miten mies kohtelee häntä!!
Hyvin sanottu!
- Anonyymi00064
No etten sanois, että epätoivoisia jos käy naista esittävän keken aloituksissa russuttamassa
- Anonyymi00034
Et vissii ollu ja sehän sua kiukuttaa
- Anonyymi00038
Kuvitteleeko miehet, että naisen kokema oma arvo on miehen tekemisistä ja niiden jättämisestä kiinni? Miehet 😂😂
Mäkin tajusin että aloituksessa tarkoitettiin sitä minkä arvon mies antaa daamille mielessään. Kaksi täysin eri asiaa 😂😂 - Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kuvitteleeko miehet, että naisen kokema oma arvo on miehen tekemisistä ja niiden jättämisestä kiinni? Miehet 😂😂
Mäkin tajusin että aloituksessa tarkoitettiin sitä minkä arvon mies antaa daamille mielessään. Kaksi täysin eri asiaa 😂😂Monet miehet varmasti ajattelevat juuri noin ja kuitenkin se on niin, että naiset pärjäävät miehiä paremmin yksin, kun yksikään mies ei enää kiinnosta!
- Anonyymi00065
Tällä unelmallako sää nainen porskutat päivän aina eteenpäin? T naiselta
- Anonyymi00036
🤣
- Anonyymi00066
Oot aloittanut aivoton limppu tämän taas.. Sivusta
- Anonyymi00041
Ei tuo kundi ollut susta kiinnostunut oikeasti ehkä näennäisesti..
- Anonyymi00045
Sen tiesin jo alusta asti ja siksi ihmettelin, miksi hän jaksoi esittää niin kauan, muuta jo monta vuotta sitten ymmärsin miksi! Ja en todellakaan ole koskaan halunnut olla missään tekemissä hänen kanssaan! Ja ihan sama minulle, mitä hän minusta ajattelee, ei hän ole ollut minulle koskaan tärkeä ihminen!
- Anonyymi00042
kuuntelepa nii
https://www.youtube.com/watch?v=Rb5mRhc7Ycg&list=RDRb5mRhc7Ycg&start_radio=1- Anonyymi00046
viime yönä toivein herkin kaunein pyytettömin annoin pois kipinän viimeisenkin :S 🤷♂️
- Anonyymi00047
Tuossako on niitä sinun "naisia!!
- Anonyymi00044
Miksi toisen pitäisi avata omia umpisolmujasi gubbe?
- Anonyymi00048
Moni mies tekee tuon luonnostaan.
- Anonyymi00052
Juuri samaa olen ihmetellyt, miksi minun pitäisi jaksaa avata minulle lähes vieraan ihmisen umpisolmuja, ei todellakaan tule koskaan tapahtumaan!
- Anonyymi00076
Anonyymi00052 kirjoitti:
Juuri samaa olen ihmetellyt, miksi minun pitäisi jaksaa avata minulle lähes vieraan ihmisen umpisolmuja, ei todellakaan tule koskaan tapahtumaan!
Ei tarvitse jaksaakaan. Teet palveluksen toiselle .
- Anonyymi00049
https://youtu.be/7-fWYsPisG8?
Ihan yksin täällä saa olla, mikä vitun case - Anonyymi00051
- Anonyymi00054
vpopööa kpli loomaöaomwsmlom kpli tuttä mioom sksttre4öom lim l'trmo åsresmee kpelid öpöliissa luswu,''m jmt5r' öäu5'¨,'m'm, ,arkpks ks sowemo'lom p,aam l'urr5äääm
- Anonyymi00067
Umpisolmuja? 🤔 siis selvittelet suomi24 anonyymipalstalla umpisolmuja ja kenen kanssa siis…..?? Onko ihan oikea suhde olemassa häh? 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00068
Miksi ei 😁
- Anonyymi00071
Pikkupojut ja munattomat vässykät juoksee naisten perässä virstejä laittaen
- Anonyymi00073
Sitte nää viestit on viel lähes kaikki ihan vitun törkeitä
- Anonyymi00075
Mitä oikeat Miehet sitten tekevät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625