Nyt teille jotka ootte enemmän näitä kuulapyssyjä kierrättäneet, mitä mahtaisi saada welin vesurista johon on vaihdettu airsoftpron virityssetti, terässylinteri ja sylkänpää, deepfiren trk-piippu ja nineballin hoppikumi ja maruin tukki. Tietysti tiivistelty ja tdc-modi tehtynä, antoi joskus kesällä 2.9j m150 jousella. Sitten mukaan voisi nakata pari ok kiikaria korkeilla ja matalilla jaloilla sekä maruin ulkopiipun ja muuta paskaa
Jälleenmyynti arvo
7
79
Vastaukset
- Advisor
Sanotaan 350€ tinkivaralla
- 10+16=25
Aika kova hinta, tosin jos hyvä pyssy niin eipä mitään. 250e voisi olla realistinen jos haluat saada myytyä etkä makuuttaa puoltavuotta myynnissä. Toki riippuu, aina on erilaisia myyjiä liikkeellä ja tuolla 350e hinnalla näkyy jo FF/PDIVSR tykkejä.
Mikä mahtanee olla liipasinkoneisto? Mitä nua ok kiikarit ovat alle vai yli 50€ uutena? Missä kunnossa ulkoisesti?
Kaikki tuollaiset pikkuseikat vaikuttavat arvoon. Mutta nuilla tiedoilla sanoisin 300€-200€. Jos nua kiikarit ovat uutena maksaneet lähemmäks 100€ ja ne ovat vielä priimakunnossa niin voi saada 350€-300€- Autisti ankka
Mitä kiikareista tietoo oon löytäny nii toinen on ~120e uutena ja toisesta en löytänyt tietoa mutta melko laadukas kumminkin. Ja Airsoftproon 90'koneisto
- Ghjjf
Yleinen nyrkkisääntö käytetyn tavaran myymisessä on noin 50% alkuperäisesti hinnasta, mutta jos yksilö on uniikki saatavuuden/viritysten laadun puolesta niin joku 70% voi olla vielä mahdollinen.
- Joku vaan
Se kaavahan yleensä menee näin n.1v ja hyvä kuntoinen n. 75% alkuperäis hinnasta. 2v ja hyvä kuntoinen niin n.50% ja sitä rataa....
- Ghjjf
No toikin riippuu täysin mitä on myymässä.
Uudesta, vuoden vanhasta VFC kairasta voi sen 75% vielä pyytääkin mutta ei mistään Cyman AKsta. Vastaavasti 25% 3v vanhasta tappiviri pulttilukosta on melkoista hyväntekeväisyyttä mutta vakio maruin/cyma/valitse itse on ihan realistinen hintapyyntö.
Tällee useamman vuoden pyssyjä & gearia vaihtaneen kokemusten perusteella:
1. Jos tuotteessa ei ole mitään ihmeellistä tai erityisen laadukkaita osia tai vastaavia on enemmän kuin käpyjä metsässä taikka haluat saada nopeasti myytyä; pyydä max 50%
2. Tuote on erityisen laadukas ja huolella kasattu tai se on jollain tavalla erikoinen (ruma maalaus ei tätä ole); käytä omaa harkintakykyäsi ja vertaa hintaa muiden vastaavien kesken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971