Jyväskylä ruoke

ruokkeentienaave

Tietääkö kukaan Jyväskylän ruokkeentien varressa(palokasta päin vasemmalle jäävää) olevasta autiotalosta mitään? Talo on osittaon valkoinen. Mistä talon pihaan käännytään seisoo puinen nais hahmo. Talossa kuulema kummittelee niin paljon että siellä ei asua voi. Karpolla on asijaa ohjelmassakin talosta on juttua ollut. Kaiken näköstä juttua talosta olen kuullut.Mutta jos joku jotain tietää kertoilkaa :)

111

12905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retkireipas

      Hei HelsinkilAiset, mennään autolla sinne retkelle ja otetaan eväÄt ja kamerat mukaan :)

    • jatkoa-aikasempaan

      Olen kuullut että 2000 luvun alussa taloon muuttaneet aloittivat peruskorjaus työt. Jotka jouduttiin keskeyttämään talossa olevan erittäin painostavan ja ahdistavan ilmapiirin vuoksi ja selittämättömien tapahtumien vuoksi. Korjausten aikana tapahtui myös joku onnettomuus joka vaati kuollon uhrin. 90-luvulla talossa asuva mies tappoi itsensä. Kuulema sekosi päästään. Talo on ollut 2000 luvun alusta asti tyhjillään.

      • Sinne on siis se vainaja jäänyt kaulakiikkuun. Se voi sen tehdä. Jälkeen jää miehen energiat ja tunteet.


    • Atte Ateisti

      "Miksei enää ole Karpoa?" , tuskaili Arttu Viskarikin.

      En tiennytkään, että Hannu Karpo olisi ohjelmasarjassaan käsitellyt kummituksia?

      Jos talo oli Karpon ohjelmassa, niin ehkä muusta syystä?

      Vanhoja "Karpoja" ei taida enää nähdä mistään?

      • aiheenaloittaja

        Joo olen koittanut etsiä kyseistä jaksoa mutta ei sitä ole ainakaan youtubesta löytynyt. Ja tarkemmin en tiiä mitä ns. Aihealuetta karpo talosta on läpikäynyt mutta. Jotenkin se kuulema on liittynyt tähän paranormaaliin puoleen. Karpo aloitti jaksossa olevan pätkän sanoilla "Miksi tässä talossa ei voi asua". Olin ehkä 6 vuotias kun tuon pätkän televisiosta näin.


      • BLACK OUT

        MITÄ SUKUA OVAT HANNU KARPO JA GRETA GARBO ?


      • puolangan kautta
        BLACK OUT kirjoitti:

        MITÄ SUKUA OVAT HANNU KARPO JA GRETA GARBO ?

        Eivät mitään, mutta Harpo Marx on Hannu Karpolle sukua ottotätinsä koiranulkoiluttajan sisarpuolen sedän pikkuserkun kautta tai jotenkin näin se oli...


    • kippurahäntä

      Kertoisiko joku mikä talo on kyseessä, talon numero?
      Kiinnostaisi kovasti, ajelin siellä, enkä osannut paikallistaa taloa.
      Valkoiseksi maalattu, vai tiilitalo?

      • Anonyymi

        Sen tunnistaa siitä et pihassa on valkoinen patsas kuulemma


    • kippurahäntä

      Tätä taloa minäki arvlin. Kiitos vastauksesta.
      Kammottavan näköinen paikka joka tapuksessa.

      • aiheenaloittaja

        Joo kyllähän se on aika kammottavan näkönen rohjake. Kerran kaverin kanssa oltiin ilalla menossa talon pihaan mutta yritykseksi jäi kun rupesi kuulumaan askelten ääniä pihapiiristä.


      • Anonyymi
        aiheenaloittaja kirjoitti:

        Joo kyllähän se on aika kammottavan näkönen rohjake. Kerran kaverin kanssa oltiin ilalla menossa talon pihaan mutta yritykseksi jäi kun rupesi kuulumaan askelten ääniä pihapiiristä.

        joskus oltiin poikain kanssa ottamassa vettä vahvempaa, ja mentii kyseise talon pihas käymää scooteilla ni jumalautaku tuli semmone paskahalvaus että siinä meinas kalsarit tummua kovemmallaki tyypillä. siel oli joku miäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus oltiin poikain kanssa ottamassa vettä vahvempaa, ja mentii kyseise talon pihas käymää scooteilla ni jumalautaku tuli semmone paskahalvaus että siinä meinas kalsarit tummua kovemmallaki tyypillä. siel oli joku miäs

        Joo siellä asuu yksi tyyppi, ei kannata käyä siellä


    • kiinnostunut84

      Katselin http://vpike.com/?place=ruokkeentie 196, jyväskylä, finland&r=e kuvia talosta mutta mitään erikoista ei näkynyt. Kertokaa paikalliset lisää! Ja muutkin asiasta tietävät. Voisin ostaa tuon talon mutta se ei ole missään nettisivulla myynnissä.

    • skfdf

      Onko tää se puinen naishahmo vai joku kummitus? Hyvä etten saanu sydärii ku huomasin ton! http://aijaa.com/RmM7w7

      • aiheenaloittaja

        Joo kyllä se on se puinen naishahmo. Kyllä sitä itekkin säikähti kun sen eka kertaa tajus ja vielä paikan päällä kun olin.


      • p0hdiskelua

        Jotain pahaa tuossa talossa on, muutaman minuutin olen google kuvausauton kuvaa selaillut edestakaisin talon edessä, ensin näytti viattomalta rakennukselta mutta jotenkin pelkkä rakennuksen tarkastelu pelkästä kuvasta saa aikaan ahdistavan olon ja kuva pitää sulkea.. en osaa selittää


      • Anonyymi
        p0hdiskelua kirjoitti:

        Jotain pahaa tuossa talossa on, muutaman minuutin olen google kuvausauton kuvaa selaillut edestakaisin talon edessä, ensin näytti viattomalta rakennukselta mutta jotenkin pelkkä rakennuksen tarkastelu pelkästä kuvasta saa aikaan ahdistavan olon ja kuva pitää sulkea.. en osaa selittää

        Nii


    • skfdf

      Joo niin arvelin. Onko siinä kohtaa ollut joskus tie kun se seisoo siinä keskellä ei mitään?

      • aiheenaloittaja

        Jooo on siinä ollu tie siihen taloon pihaan. Ja se naishahmo on siinä tien reunassa. Mutta piha niin vesottunu että ei siitä palkoo enää selvää saa.


    • skfdf

      ootko nimim. aiheenaloittaja joku paikallinen kun tiedät talosta niin paljon? :)
      miksei se ole myynnissä?

      • aiheenaloittaja

        No oon asunu Jyväskylässä koko ikäni:) Mutta tullu pyörrittyä ruokkeella päin aika paljon. Ja siinä lähimaastossa ja sitä kautta talo on tullu tutuks ja asijoita selvittämällä on tullu tietoo lisää. Mutta vielä haluaisin talosta kuulla jotain uutta. Ehkä talon omistaja ei noitten talon tapahtumien takia halua sitä myydä? Haluaa säästää ihmisten mielenterveyden.


      • nightmaredead

        tiedän talon vaan youtuben autgta taitaa olla groppi joka kuvannu kattokaa nimi videon on autotalo varmaan kirjottakaa https/youtube.com/grouppi/autiotalo


      • nighmaredead
        nightmaredead kirjoitti:

        tiedän talon vaan youtuben autgta taitaa olla groppi joka kuvannu kattokaa nimi videon on autotalo varmaan kirjottakaa https/youtube.com/grouppi/autiotalo

        niin se oli https.youtube.fi/grouppi/autiotalo se on peottava


    • skfdf

      Sit piti kysyy viel et mitä mieltä ton naapuritalon asukkaat on tosta talosta?

      • aiheenaloittaja

        Tähän en osaa sanoo mitään. Sen verran tiedän että lähellä taloa asuu muutamia vanhempia ihmisiä. Jotka saattais tietää talosta enempi.


      • sdkfd
        aiheenaloittaja kirjoitti:

        Tähän en osaa sanoo mitään. Sen verran tiedän että lähellä taloa asuu muutamia vanhempia ihmisiä. Jotka saattais tietää talosta enempi.

        Joo kiitos vastauksista. Valitettavasti en tiiä talosta enempää ku sinäkään, mutta toivottavasti selviää lisää. Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)


      • aiheenaloittaja
        sdkfd kirjoitti:

        Joo kiitos vastauksista. Valitettavasti en tiiä talosta enempää ku sinäkään, mutta toivottavasti selviää lisää. Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)

        Totta! Itsekkin odottelen mielenkiinnolla tietoa talosta. Jos joku sattuis tietämään :)


    • tumemmm
    • harmitus

      Talo ei oo myynnissä :< oisin halunnu ostaa.

    • nappikauppaa

      No hemmetti, tuli väärään kohtaan. Onko kukaan käynyt talon sisällä?

    • skfdf

      joku kommentoinu toiseen ketjuun;

      ''Älkää menkö tähän Ruokkeentien autiotaloon, minä kävin kaksi viikkoa sitten ja en todellakaan mene enää toiste, aivan kuten joku kävelisi hitaasti huoneissa ja jopa samassa huoneessa missä olin, ihan selvästi kuluu askeleet ja sitten hiljaista ja taas kohta sama juttu, oli muuten hiukset pystyssä minulla ja selkäpiitä pitkin meni kylmiä väreitä, voi saa..että pelkäsin, en ehtinyt olla sisällä kuin korkeintaan 5 minuuttia.''

      • aiheenaloittaja

        Mistä ketjusta luit tuon?


      • Lasse Löytäjä

    • ghostinvestigator

      minäkin kävin siinä pihalla mutta paskoin alleni kun kuulin sen yläkerran ikkunan aukeavan ja joku seisoi siellä ullakkoikkunassa kynttillä kädessä ja ikään kuin vihelsi minulle ...hsssssttttt.....hhhssssttt....hhhhsssttt.....en mene enää sinne!!!!

    • jäkutijää

      No nyt sinne ainakin on mentävä

    • Ernst von Sahlberg

      Tiedetään, että nettikummitus on siellä satunnaisesti vieraillut.

    • Vaarallista

      Muistakaa haamututkijat sitten, etta vanhojen talojen pihapiirissa on usein kaivo, joka saattaa olla taysin kasvillisuuden peittama. Sinne kun putoatte, niin saatte turhaan yossa ulvoa apua, kun kukaan ei kuule tai uskalla tulla katsomaan.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio sekä totta ! Muuten tuskin, Alibin kirvesmiehen taloa kummempi ole.


    • skfdf
      • aiheenaloittaja

        Okei. Kiitoksia linkistä :) eikö kukaan tiedä mitään paikasta?


      • aiheenaloittaja
        aiheenaloittaja kirjoitti:

        Okei. Kiitoksia linkistä :) eikö kukaan tiedä mitään paikasta?

        On tainnu olla vilskettä kyseisellä talolla kun pihaan vedetty jotkut ihme aita systeemit.


      • vihainen persereikä
        aiheenaloittaja kirjoitti:

        On tainnu olla vilskettä kyseisellä talolla kun pihaan vedetty jotkut ihme aita systeemit.

        vitun ääliöt siinä asuu äijä iha normi elämäänsä. menkää vittuun niillä chevy vaneillanne tai tulee hirvikivääristä. ne esteet on siinä siks että talon asukasta vituttaa teiän touhu. kyseisellä äijällä on kämppä täynnä aseita että en suosittele menemään.


      • vihainen terska
        vihainen persereikä kirjoitti:

        vitun ääliöt siinä asuu äijä iha normi elämäänsä. menkää vittuun niillä chevy vaneillanne tai tulee hirvikivääristä. ne esteet on siinä siks että talon asukasta vituttaa teiän touhu. kyseisellä äijällä on kämppä täynnä aseita että en suosittele menemään.

        Nii!


      • Huolest. Äiti ruokkeelta
        vihainen persereikä kirjoitti:

        vitun ääliöt siinä asuu äijä iha normi elämäänsä. menkää vittuun niillä chevy vaneillanne tai tulee hirvikivääristä. ne esteet on siinä siks että talon asukasta vituttaa teiän touhu. kyseisellä äijällä on kämppä täynnä aseita että en suosittele menemään.

        Nettivinkattu laittomasta uhkauksesta. Laitoin toisen vinkin myös talon sisälle olevista aseista. Kiitos.


      • Tietoa löytyi
        Huolest. Äiti ruokkeelta kirjoitti:

        Nettivinkattu laittomasta uhkauksesta. Laitoin toisen vinkin myös talon sisälle olevista aseista. Kiitos.

        Vakava uhkaus aseella on ilmoitettu myös. Pesiytynyt uusia asukkaita kylälle jotka pian ovat heikoilla hangilla.


      • aiheenaloittaja
        Tietoa löytyi kirjoitti:

        Vakava uhkaus aseella on ilmoitettu myös. Pesiytynyt uusia asukkaita kylälle jotka pian ovat heikoilla hangilla.

        Siis mitä helvettiä? Onko siellä jotain käynyttä ihmistä osoteltu aseella? Vai mistä nyt on kysymys?


    • jopas nyt

      en tuosta ase hommasta tiedä mutta joku ukko ajoi pihasta vihaisen oloisena pois kun kävin katselemassa.

      • aiheenaloittaja

        Aijaa. Ei siellä ikinä ole valoja palanu tai mitään muutakaan. En olis ikinä uskonu että siinä joku asuu. Ettei olis naapuritalon herra käyny hätyyttelemässä?


    • perskuttilaane

      Naapuristahan se olikin, en minä häntä asukkaaksi väittänytkään. Uhkaili myös poliisilla, joten ei sitten jääty tyttökaverin kanssa pidemmäksi aikaa siihen.

    • zzptss1

      Me käytiin siellä pimeälllä ja oltiin n. Minuutti oltu risteyksessä, niin alko ulkoa kuulumaan ihme ääntä. Talo oli pimeä ja vähän ajan päästä ikkunasta osoitettiin meihin päin jollain lampulla. Lähdettiin pois heti. En usko että naapuri ilmestyy noin nopeesti paikalle. Veikkaan että joku majailee talossa.

      • aiheenaloittaja

        Itsekin kävin siinä kahtomassa ja 5min siinä risteyksessä yöllä seisososkelin mutta mitään valoja ei syttyny.


      • Karl Sahlberg

        Nettikummitus se lamppua heilutti.


    • Hönqla

      Google mapsista katoin, onpa karmean näköinen rottelo. En yhtään ihmettele vaikka tuolla oikeasti kummittelisikin. Varmaan vatii hyvät hermot asua edes naapurissa tai pitää olla sekaisin.

      • voi juukelispuukelis

        Kävin sielä ja eipä aikaakaan kun poliisit tuli ja otti tiedot ja sano et tervetuloa kuulusteluihin kotirauhan rikkomisesta ja tontille meno ilman lupaa.. ja enneku poliisit tuli kävi sellanen tunne et tää reissu ei pääty hyvin.. ja voi kyllä säikähin niin maan pirusti sitä akka patsasta! :D


    • Kippourahäntä

      Onskos totta kanssa? Tuskin kamarille joutuu jos menee jonkun tontille.

      • vitun urpot

        No kyllä tollasta lakia vaan suomessa on. Uskot tai et se ei sitä muuta. Meitä uhkailtiin poliiseilla kun siellä käytiin ja langan perusteella siellä on käynyt jo monia joten ymmärrän että joku joutuu kyttien haaviin. Voi tulla sakkoa tuollaisesta kun toisten pihamaalla pyöritään. 100m päässä jos olet asunnosta menee se vielä jokamiehen oikeuksiin mutta pihapiiri on jo tunkeilua.


      • Frans Sahlberg
        vitun urpot kirjoitti:

        No kyllä tollasta lakia vaan suomessa on. Uskot tai et se ei sitä muuta. Meitä uhkailtiin poliiseilla kun siellä käytiin ja langan perusteella siellä on käynyt jo monia joten ymmärrän että joku joutuu kyttien haaviin. Voi tulla sakkoa tuollaisesta kun toisten pihamaalla pyöritään. 100m päässä jos olet asunnosta menee se vielä jokamiehen oikeuksiin mutta pihapiiri on jo tunkeilua.

        Näin siellä eilen nettikummituksen !


    • Patsas

      Kävin katsomassa kyseistä taloa, mutta homma muuttuikin aika hämäräksi. Ensimmäisenä vastaanottamassa oli kyseinen nais-patsas ja kaatuneen puun ympärille oli viritelty piikkilanka. Seuraavaksi huomion kiinnitti ulkovaja, jonka katolla oli erikoisen näköinen patsas/parru. Vajalle asti ei päässyt lumen ja ryteikön takia. Seuraava asia joka huomattiin oli, että katolla oli käyty muutama päivä aiemmin. Lähemmäs päästyä osui silmään tuoreet, aamuiset jalanjäljet, taloon ja pois sieltä. Seurasimme jälkiä talon taa jossa oli juuri tehty puita, mutta taloa ei ollut lumien tulon jälkee lämmitetty,koska piippu ja piipun ympärys oli lumen peitossa. Kyseiset jalan jäljet päättyivät polttopuupinolle, josta ne kääntyivät takaisin talolle, eikä näkyvissä ollut muita jälkiä. Talo oli muuten täysin pimeä, asuinkelvottoman näköinen ja ikkunoihin oli vedetty paksut lakanat, joten olettaa voi vaan että taloon on kuollut joku ja ikkunat on sen jälkeen peitetty. Kävelimme talon takaa viereiselle pihatielle johtavalle polullu, jossa ei ollut myöskään mitään merkkejä liikkeestä moniin viikkoihin. Uteliasuuttamme kävelimme sitä pihatietä syvemmälle metsään, ja vähän matkan päässä keskellä tietä oli Ford katumaasturi, jolla oli viimeksi ajettu pari päivää sitten. Tien päässä oli vain kääntöpaikka ja vanha traktori. Poispäin tultaessa huomasin, että maasturin taakse johti samat kengänjäljet, jotka kiersivät talon takaa sen etuovelle. Kengänjäljet tulivat talon ulkovaraston takaa polulta tielle, ja loppuivat auton taakse. Myös nämä jäljet olivat aamuiset. Auton ovia eikä takaluukkua oltu avattu ainakaan kahteen päivään, eikä sitä oltu myöskään lämmitetty. Siitä vaan johtopäätöksiä vetämää. :)

      • nojustjoo2

        jep, johtopäätkseni on että samainen heppu joka hääräili pihassa ja asuu naapurissa ja joka ajoi minut ja tyttöystäväni pois sieltä, huoltaa taloa ja tekee puita niinkuin meidät pois ajaessaan. Ei tuo ole vielä mitään yliluonnollista lähelläkään.


      • Johtopäätös

        Juu ja mun johtopäätös on se että mistä **tusta sä tiiät että millon sitä maasturia on käytetty


      • aiheenaloittaja

        kun olen käynyt välillä talon viereisessä metsässä kävelememässä olen huomannut että maasturilla joku ajaa ja on viikottaisessa käytössä.


      • tyhmätihmiset

        tuohon aikaa vuodesta on satanu varmasti lunta! Että ihan pelkästään jo lumen määrästä auton päällä voi arvioida jotain daiju!


      • Patsas

        Tosiaan silloi pari päivää sitten oli viimeksi satanut lunta ja maasturinkin päällä sitä oli 5-10 snt :)


    • Joono

      Kävin pihassa ja talossa oli täydet valot ja paljon vieraita. Jonkut juhlat oli. Pihakin oli siisti ja talo saanut uutta maalia.

    • aiheenaloittaja

      No nyt oot käyny väärän talon pihassa.

    • Abraham_Sahlberg

      Nettikummitus näyttäytyy silloin tällöin tien vasemmassa laidassa .

    • abckummituskävelee

      Mulla on tässä pari juttua. Kaverini kertoi olleensa pulkkamäessä metsässä toisen kaverinsa kanssa. He olivat kuulleet kalinaa kaikkialta. Sitten kun he kerran laskivat , he näkivät takanaan valkoisen hevosen jonka selässä oli mustaan viitaan pukeutunut henkilö ,jolla ei ollut päätä.
      Toinen juttu oli että kerran (en kerro missä) mutta harrastuksessani_oli tauko ja menin (vaikkannyt Sannin) kanssa sellaisiin pelottaviin pitkiin rautaportaisiin joissa kukaan ei ikinä kulkenut. Ne portaat lähtivät aivan kellarista ja veivät aivan ylös. Portaissa oli pimeää ja käveltiin kellariin niitä pitkin. Sitten kellarissa oli kaappi johon oli maalattu naisen kuva. Palasimme ylös ja otimme mukaan (olkoon nyt Miisa). Kun menimme taas alas huomasimme että naisen kuva oli vaihtanut asentoa ja väriä. Me kaikki kuulimme silloin aivan ylimmästä kerroksesta oven panauksen ja huminaa. Juoksimme keskikerrokseen kiljuen ja kerroimme jutun muille harrastukelaisillemme.(outo sana "harrastukelaisillemme")
      Muuta en jaksa kertoa. Tämä kirjoitus on niin rankkaa.

      • Horatius_Sahlberg

        Taisi olla nettikummitus asialla, sen toimesta kummittelu on niin rankkaa, ettei moni sahlbergiläinenkään siitä jaksa kirjoittaa !


      • Marjaanuska

        juupa juu,minä tiedän/tunnen talon erittäin hyvin,olen siellä myös aikoinani käynyt tosi paljon silloisten omistajien aikaan kun tunsin heidän poikansa erittäin hyvin ja nämä silloin rakennuttivat/rakensivat talon ja en ole koskaan pitänyt sitä kummitustalona se on ihan tavallisten ihmisten omistamana ollut


      • Marjaanuska

        en ymmärrä miksi tästä talosta puhutaan täällä tähän sävyyn,sillä se ei ole koskaan ollutkaan eikä ole mikään kimmitustalo nytkään,minulla on ruokkeesta vankka kokemus olen siellä asunut ja sukuani asuu vieläkin,joten kannattaa ehtiä niitä ihan oikeita kummitusjuttuja ;)


      • MR1975
        Marjaanuska kirjoitti:

        en ymmärrä miksi tästä talosta puhutaan täällä tähän sävyyn,sillä se ei ole koskaan ollutkaan eikä ole mikään kimmitustalo nytkään,minulla on ruokkeesta vankka kokemus olen siellä asunut ja sukuani asuu vieläkin,joten kannattaa ehtiä niitä ihan oikeita kummitusjuttuja ;)

        Juurikin näin...jos olen oikein ymmärtänyt niin nämä puhuvat taiteilija talosta joka ei suinkaan ole tyhjillään...se oli myynnissä 2000- luvun taitteessa ja teimme siitä jopa tarjouksen, talo kaipaa remonttia mutta pohja ratkaisultaan hyvä...omistaja veti sen pois myynnistä...että jos siel kuulee kummituksen askelia niin ite omistaja se vaan on...on hiukan erakko niin ei varmaan jokaista pihaan tunkeutujaa tule tervehtimään...Miehen suku on asunut tässä ruokkeentiellä semmoset reilu 60 vuotta ;)


      • ilotu
        MR1975 kirjoitti:

        Juurikin näin...jos olen oikein ymmärtänyt niin nämä puhuvat taiteilija talosta joka ei suinkaan ole tyhjillään...se oli myynnissä 2000- luvun taitteessa ja teimme siitä jopa tarjouksen, talo kaipaa remonttia mutta pohja ratkaisultaan hyvä...omistaja veti sen pois myynnistä...että jos siel kuulee kummituksen askelia niin ite omistaja se vaan on...on hiukan erakko niin ei varmaan jokaista pihaan tunkeutujaa tule tervehtimään...Miehen suku on asunut tässä ruokkeentiellä semmoset reilu 60 vuotta ;)

        Todellakin taiteilijan talo. Normaaleja ihmisia olivat. Kuolleita, taiteilija, vaimo ja vanhin poika jo. Talo myytiin kuoleman jälkeen ja paikkakuntalainen mies osti sen. Paikkakuntalainen ja tietoa tämä. Petoniset patsaat on taiteilijan luomuksia ja niitä oli aikoinaan kaksi. Mies ja nainen pihaan menevän tien molemmin puolin.


      • Voiverinenvittu

        Voi vittu näitä :D


      • Hostbusters
        Voiverinenvittu kirjoitti:

        Voi vittu näitä :D

        Sanopa muuta. Ja niinkuin tässä tapauksessa ja monessa muussakin, mahtaa olla hauskaa asua "kummituksena" omassa talossa ja katsella omissa nurkissa luvattomia hiippailijoita, jotka sinut nähtyään luikkivat silmät pyöreinä pois luultuaan nähneensä kummituksen...


    • määmää

      se naishahmo on muuten betonia...
      kävin pihalla, en käy enää. Pieniä on murheet naapureista jotka soittaa poliisin paikalle...

    • Spotlight

      En tulisi pihaa pidemmälle!!

      • Moirotus

        Miksei


    • Spotlight2.0

      Tulos ollaa!

    • skfdf

      Mitä sie tapahtu määmää?

    • nullu

      Jos sinne talon taakse kävelee metsään päin on siellä mehiläisiä paljon kennoissa. Eli jonkinlaista hunajaviljelyä. Oon monesti kulkenut pyörällä kyseisen talon ohi ja siellä oli myöhään illalla tv auki. Ja monesti sen talon kohdalla oleva katulamppu sammuu siitä kuljettaessa!

    • PääsinPoisSieltä

      Romahtanut talo kuten jyväskylä muutenkin asuinpaikkana....

    • valonkantaja1

      sytytä se valo vielä kerranki saatana 666

      • valonkantaja2

        eipä taia äijällä olla pokkaa


    • TKV1975

      En ihan ekana näitä juttuja uskos, mut käytiin kuvailemassa aluetta, ja takaan ettei siinä ihmiset asu. En tiedä mitä näin, mut päätin et talo saa jäädä rauhaan

    • Hyi

      Onko talon pihassa joku kamera nykyään? Välähteli ikkunassa nimittäin.

      • iyH

        oknO nolat assahip ukoj aremak nääykyn? ilethäläV assanukki niättimin.


      • 2ajatnaknolav

        äpie aiat älläjiä allo aakkop


    • Sukulainen

      Rikosilmoitus tehty tänään kun pihan patsasta mm sotkettu. Talossa ihan oikeasti asutaan. Toivottavasti riistakameraan on jäänyt tekijöiden kuvat.

      • ultrahiipparit

        Jospa kameraan onkin jäänyt kummituksia? No joo, leikki leikkinä. On tämä mahtavaa aikaa kun oikein mediassa ja televisiossakin levitetään uskomuksia, ja säikyt pöljät hiippailevat ihmisten tonteilla, pihoissa ja pahimmillaan asunnoissa luullen olevansa kummituksia bongaamassa.


      • kummituinen

        No ei todellakaan asuta, talo on täysin autio. Olen käynyt siellä. Pytingin osoite on Ruokkeentie 187, jos jotakuta kiinnostaa. Näkyy Google mapsilla :)


    • Kuumottavaa

      Älkää menkö kyseiseen taloon. Tänään kavereitten kanssa siellä käytiin kun tätä palstaa lueskeltii ja heräs mielenkiinto taloa kohtaan. Käveltiin talon entisen pihatien kohdilta talolle päin ja naispatsaan ohi vähän oikealle sinne vajalle päin. No ei menny kauaa ku siinä kuumotuksissa seisoskeltii ja huomasin miten etuovi oli puoliksi auki. Hetken mietin että tullessa pihatielle se oli mun mielestä kiinni ku ovelle katsoin, no kerkesin vilkaista vajalle päin ja sitten takaisin ovelle ja nyt se ovi hiljaa menee kiinni päin mietin vaa et mitä tapahtuu ei täällä tuulekkaan. Just kerkesin kaverille sanoo et mä lähen helvettii tuolla on joku nii ovi "pamahtaa" kiinni. Kyllä siinä juostiin ja kovaa pois ja taian talon jättää rauhaa sillä kyllä siellä joku vain majailee... Ja ei ei varmasti ollut naapuri 8 aikaa illalla talossa pyörimässä. Tiiä sitten kuka tai Mikä siellä on, niin jättää sen jonkun toisen selvitettäväksi. Jos et usko nii mene ja ota selvää:) En tosin suosittele...

      • Kuumottavaa2.0

        Tämän jälkeen naapuri kyllä tuli siihen ja sano että pitääkö soittaa poliisit :D sanottii vaa että eei internetin mielenkiintoset jutut herätti mielenkiintoo ja aateltii tulla kahtoo. Sitte me siitä lähettii


    • PöljienMatkassa

      Eikö mene kakaroilla viesti perille. Ei autiotaloissa ole mitään ihmeellistä. Paremminkin voisi käyttää aikansa.

      • Uittulan.Väki

        No kun olisi edes kyse autiotaloista, mutta kun pahimmillaan on kyse asutuista taloista joiden nurkissa hiippailee asiattomasti ei vain kakaroita, mutta myös täysi-ikäisiä hölmöläisiä jännäilemässä pissatipat housuissa "kummituksia" eli talojen ihan ihkaeläviä asukkaita!


    • Anonyymi

      Johtopäätöksenä todettakoon, että teinit, siis teinxit, nuo äidin pikku talttahampaat keksikööt jonkun muun harrastuksen. Lukekaa vaikka kirjoja niin sivistytte. Moponrassaajat!

    • Anonyymi

      Johtopäätös vain vanha taiteilijan talo.

      • Anonyymi

        Vein vanhan rouvan sinne sairaalasta n 20 v sitten, kun ajelin silloin taksia. . Hän kertoi, että miehensä oli taiteilija joka oli ne veistokset aikoinaan tehnyt. Ilmeisesti rouvakin nyt jo vaihtanut hiippakuntaa.


    • Anonyymi

      Naispatsas hävinny!?!?

      • Anonyymi

        Joo, kävin rikkoon sen palasiksi ettei turhaan pelota ohikulkijoita.


    • Anonyymi
    • Käytiin kys. talon pihassa kaverin kanssa, ja säikähdettiin ensin sitä puista patsasta. Kun kerättiin itsemme, ja kävelimme sinertävän majan kautta talon rappusille. talosta kuului selvästi jonkun sanovan "Kuka siellä nyt on" ihan helv.... nopeasti juostiin takaisin Ruokkeentien varteen ja kaverin skootterilla siitä sitten kauas......

    • Käytiin kys. talon pihassa kaverin kanssa, ja säikähdettiin ensin sitä puista patsasta. Kun kerättiin itsemme, ja kävelimme sinertävän majan kautta talon rappusille. talosta kuului selvästi jonkun sanovan "Kuka siellä nyt on" ihan helv.... nopeasti juostiin takaisin Ruokkeentien varteen ja kaverin skootterilla siitä sitten kauas......

    • Anonyymi

      Ajettiin kaverin skootterilla siitä ohi ja pikkasen säikähdettiin sitä puista patsasta. hiljalleen siinä mielenkiinto heräsi ja mentiin sitten hiljalleen siitä sinertävän varaston kautta siihen talon portaille istuskelemaan ja ihmettelemään. Ei siinä kauaa keretty istua niin talosta kuului humiseva, ja todella kammottava ääni joka sanoi aika selvästi "kuka" kului 5-10sec, istuimme pas*at housuissa siinä valmina juoksemaan kauas ja kuului "kuka siellä on" Lähdimme kumpikin juoksemaan ihan vi*un lujaa kohti Ruokkeentien tienvartta ja kaveri pysähtyi koska edesssä oli kauhea rykelmä piikkilanka-ataa. muistaakseni astuimme sen yli ja lähdimme skootterilla hyvin nopeasti kauas pois... ei enään ikinä

      • Anonyymi

        Mikä siinä niin pelottavaa on, jos talon asukas kysyy kuka siellä on? Varmaan oli äijäparka ihan yhtä paskat housussa kuin tekin, kun oudot hiipparit tunkee tontille. Se on ihan asuttu talo, vaikka ei niin viimeisen päälle hoidettu olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä niin pelottavaa on, jos talon asukas kysyy kuka siellä on? Varmaan oli äijäparka ihan yhtä paskat housussa kuin tekin, kun oudot hiipparit tunkee tontille. Se on ihan asuttu talo, vaikka ei niin viimeisen päälle hoidettu olekaan.

        Mistähän päättelet siellä kenenkään asuvan? Piha on täysin vesakoitunut ja lahonneita puita kaatuillut ympäriinsä pitkin pitäjää.. autio se on ja siellä kummittelee!


    • Anonyymi

      se ei ole autio

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä siellä valo vilkkuu ja pauke kuuluu tosi omituisesti!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe