onko kaikki ok

tunariko

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 13:25:08, on 17.10.2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\PROGRA~1\ELISAT~1\backweb\4119343\Program\SERVIC~1.EXE
C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\CDANTSRV.EXE
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\backweb\4119343\program\fsbwsys.exe
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Common\FSMA32.EXE
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Common\FSMB32.EXE
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\backweb\4119343\Program\BackWeb-4119343.exe
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Common\FCH32.EXE
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Common\FAMEH32.EXE
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\A-Link\RoadRunner 11 ADSL\CnxDslTb.exe
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Common\FSM32.EXE
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\DFW\Program\fsdfwd.exe
C:\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.fi/0SEFIFI/SAOS01
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://elisa.net/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://elisa.net/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer - Toimittaja Elisa Internet
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Linkit
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CnxDslTaskBar] C:\Program Files\A-Link\RoadRunner 11 ADSL\CnxDslTb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Program Files\Elisa Tietoturvapalvelu\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://elisa.net/

kone on aika hidas mitä teen käynistyy aika hitaasti ja pätkii

10

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

      Logi on ainaki kunnossa.

      Kokeile putsata vaikka EasyCleanerilla ja eheytyksen voi tehä jos siittä on jo aikaa.

      • tunariko

        "Kokeile putsata vaikka EasyCleanerilla ja eheytyksen voi tehä jos siittä on jo aikaa"

        jep tein tolla easyclanerilla ja alka jo vähän parantua ja ehäytyksenkin vois tehä varmaan ku on siitä jokunen viikko


    • tunariko

      onko muita ohjelmia millä saa koneen toimimeen nopeammin???

      • ksysyjä

        EasyCleanerilla kantsii puhdistaa sekä Turhat että rekisteri. Vikasietotilaa suosittelen.


      • tunariko
        ksysyjä kirjoitti:

        EasyCleanerilla kantsii puhdistaa sekä Turhat että rekisteri. Vikasietotilaa suosittelen.

        voiko huoletta tolla ohjelmalla poistaa nuo rekisteri jutut ku en uskaltanu niitä poistaa turhat tiedostot ja pikakuvakkeet poistin


      • tunariko kirjoitti:

        voiko huoletta tolla ohjelmalla poistaa nuo rekisteri jutut ku en uskaltanu niitä poistaa turhat tiedostot ja pikakuvakkeet poistin

        putsaa vaan, ei ainakaan mulla ole ollu koskaan ongelmia EG:n kanssa.


      • tunariko
        HJT kirjoitti:

        putsaa vaan, ei ainakaan mulla ole ollu koskaan ongelmia EG:n kanssa.

        joo poistin nuo rekisteri jututkin mut ton ohjelmen jälkeen kone ei oo pahemmin nopeentunu mut kyl muistii koneeseen tuli lisää ku turhat tiedostot pois lähti, mut onko mitään muta mikä vois auttaa konetta voisko olla et kone nopeentuu ku asennan sp2 kunhan se cd tulee ni asennan ku muuten en oo saanu asennettua


      • tunariko kirjoitti:

        joo poistin nuo rekisteri jututkin mut ton ohjelmen jälkeen kone ei oo pahemmin nopeentunu mut kyl muistii koneeseen tuli lisää ku turhat tiedostot pois lähti, mut onko mitään muta mikä vois auttaa konetta voisko olla et kone nopeentuu ku asennan sp2 kunhan se cd tulee ni asennan ku muuten en oo saanu asennettua

        tuskin se SP2:nen sitä nopeuttaa, oletkos koska tehnyt eheytyksen? Paljonko on RAM muistia?


      • tunariko
        HJT kirjoitti:

        tuskin se SP2:nen sitä nopeuttaa, oletkos koska tehnyt eheytyksen? Paljonko on RAM muistia?

        jus eilen tein eheytyksen ja REMMII 192 mt


      • tunariko kirjoitti:

        jus eilen tein eheytyksen ja REMMII 192 mt

        192Mt on aika niukasti, varsinkin jos on näytönohjain emolla. Itsellä oli alkuun 256Mt( erillinen näyttiskortti) ja kun tuplasin sen niin vilkastu selvästi, peleissä saisi olla 1024Mt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe