pistooli

tyhmà

Ostin huvikseni pistoolin makso jotain 20e sitten kun olin ostanu ni huomasin et siinä on kiintee hop up ja se menee päin persettä. Niin voiko sitä mitenkään säätää. ?

11

103

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Randombiatch

Luulenpa ettei voi...

• tyhmà

Eikö yhtäãn mitaan

• 13+18=30

Voi sen aina kokeilla avata. Kyllä ainakin itse modasin maruin gbb pistoolista kiinteän hopin (hoppasi hädintuskin 0.2g kuulia kunnolla) hoppaamaan 0.3g kuulia erittäin nätisti. Kantama nousi 20 metristä 40metriin. Eikä se nyt iso menetys ole jos pyssy kusee. Mutta kyllä kiinteääkin hoppia voi aina sorkkia hoppaamaan enemmän tai vähemmän.

• tyhmà

Oliko aseessasi nappi mistä sen avasit vai miten ?

• vitunjonnetsaatana
        tyhmà kirjoitti:

Oliko aseessasi nappi mistä sen avasit vai miten ?

Siis voi jumalauta. Ruuvimeisseli kauniiseen käteen ja hommiin. Ei aseissa ole mitään "nappia" josta kaikki tapahtuu itsestään.

• Autisti ankka
        vitunjonnetsaatana kirjoitti:

Siis voi jumalauta. Ruuvimeisseli kauniiseen käteen ja hommiin. Ei aseissa ole mitään "nappia" josta kaikki tapahtuu itsestään.

^^paras kommentti ikinä xDD

• vitunjonnetsaatana
        vitunjonnetsaatana kirjoitti:

Siis sehän oliski vitun eeppistä jos haluan aseestani vähän tehokkaamman niin painan nappia ja ase purkaa itsensä, uusi jousi leijuu sisään ja ase menee kasaan. Sit kun joku osa hajoaa niin sama juttu.

• omglolxD

:D no herra aloittaja katoppa joskus sitä asetta ja millä ne osat on kii :D sit ruuvimeisseli kätee ja hommii... se olis kyl eeppistä kesken pelin vahingos avata ase nappia painamalla ja jousi ja kaikki osat on maassa :D

• tyhmà

xD en ihan tota tarkottanu.kiitos tiedosta kummi ki.

• tyhmà
        tyhmà kirjoitti:

xD en ihan tota tarkottanu.kiitos tiedosta kummi ki.

Tarkotin etta miten sen pistooli ylaosan saa irti sen joka vedetaan taakse

• tyhmà kirjoitti:

Tarkotin etta miten sen pistooli ylaosan saa irti sen joka vedetaan taakse

Se riippu niin pistoolista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      492
      983
    2. 57
      638
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      558
    5. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      499
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      450
    Aihe