Etsin kirjeystävää, jonka kanssa voisi kirjoitella.
Hei Miehet!
7
960
Vastaukset
- voe voe
Miten kummassa sinulle voi kirjoittaa ilman minkäänlaista osoitetta?
- sampo
moi.
kirjoita mulle tähän osoitteeseen niin päästään alkuun [email protected] - The Best
Hei,kaikki vapaat miehet.Etsin tositarkoituksella itselleni sulhasta.Olen 20-vuotta
ollut yksin ja enää en jaksa.Haluan rakastua ja ottaa sinut sänkyyni lämmittämään
pitemmäksi aikaa,jos kemiat sopii yhteen jne.Katsotaan yhdessä tulevaisuutta mitä
kivaa siitä voisi seurata.Kello tikittää,joten ei tuhlata aikaa vaan laitetaan toimeksi.
Terveisin:46-vuotias hyvin säilynyt seksikäs ihana rakastajatar siis paras:-)- yksimi
Hei mistä päin suomee oot ja miten saa yhteyttä
- Sika-Jorma
Elättäjääkö haet, täh?
- The Best
Oon Varpaisjäreltä, yhteys tievot saa paikalisesta bubista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 1165886
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465377Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323475- 603149
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252671- 272432
- 432380
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132080On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na162020