Miksi soittaessani kaverille, hänen puhelimessaan lukee soittajana Saunalahden asiakaspalvelu minun sijaani?
Miksi soittajana lukee Saunalahden asiakaspalvelu
1
120
Vastaukset
Terve,
Mites tuleeko kenelläkään muulla samanlaista ilmoitusta vai näkyykö numero ihan normaalina kun soitat muille? Ensimmäisenä kyllä tulee mieleen että vastaanottavassa kännykässä on mennyt yhteystiedot sekaisin. Minulle ainakin kävi vastaavanlaisesti kun päivitin oman kännykän androidin käyttöjärjestelmän niin muutama yhteystieto meni ristiin tavallaan. Soitinkin "äidin" sijasta toiselle henkilölle. Nuo piti kyllä käsin korjata. Kyseisestä kännykästä siis voisi tarkistaa mikä numero on tallennettu yhteystietoon Saunalahti asiakaspalvelu, jos se on numerosi niin hommahan on selvä. Tuon nyt ensimmäisenä suosittelen tsekkaamaan.
Miikka / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051