Pyörävarkaat ovat perseestä revittyjä homoja

Minde

Munmielestä kaikki maailman pyörävarkaat ovat perseestä revittyjä homoja! Ne varastaa rtoisten kalliita pyöriä!

11

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lex Luthor

Rivien välistä voisi lukea, että joku on varastanut juuri sinun pyöräsi...

• Minde

Justiinsa...mun pyörä on just tänä aamuna varastettu ja nyt vituttaa ihan hirveesti.

• Minde kirjoitti:

Justiinsa...mun pyörä on just tänä aamuna varastettu ja nyt vituttaa ihan hirveesti.

Hiton hauska kokemus, jos noin voi sanoa.Jos käy yhtä hyvä tuuri kuin itellä kävi, kun pyörä varastettiin niin tuossa lohtua.Kaikkiaan 3 pyörää lähteny muille maille iteltä, joista yksi palasi...vähän huonossa kunnossa.

Oma fillari vietiin ja kuukausi eteenpäin siitä ilmoitettiin itselle, että se on löytynyt.Pöllijä oli ajanu sillä taksin kylkeen.Ei jarrut pitäny, mutta joskus noinkin päin.Tiedä vaikka omasi palautuisi.Ei fillarilla ollu kuin käyttöarvo, kun oli sen verran vanha.

• mimmu82

Osalla on tapana humalapäissään baarista lähteissään ottaa toisten pyörää vähän lainaan mikäli se sattuu sillä hetkeltä hyvältä tuntumaan...sitte niitä ei kuitenka kehdata palauttaa...iteltäniki baarin edustalta puörä joskus vohkittu :/ ei kiva. Tainno, varkaus ei oo ikinä kiva juttu.

• TietoA

Keltaisessa pörssissä on myynnissä narkkarien varastamia maastopyöriä, joihin on vaihdettu keskenään niinpaljon osia ettei niitä tunnista enää kukaan eikä kukaan edes tajua kysellä niitä. Narkkarit hallitsevat tämänpäivän pyöräkauppaa. Kuulin yhdeltä läheiseltä, joka tuntee hyvin jonkun itäkeskuslaisen narkkarin joka puhaltelee pyöriä. Jopa niin, että vie sen suoraan omistajalta käsistä ja ajaa itse siitä eteenpäin.

• pyörävaras

aina kun oma on kadonnut, olen laittanut vahingon kiertämään.

joku ei tykkää musta, kun fillari lähtee kerran viikossa. minkä mä siihen mahdan, kävellä ei voi kun menisi monta tuntia pelkästään siihen.

• kostaja
        pyörävaras kirjoitti:

aina kun oma on kadonnut, olen laittanut vahingon kiertämään.

joku ei tykkää musta, kun fillari lähtee kerran viikossa. minkä mä siihen mahdan, kävellä ei voi kun menisi monta tuntia pelkästään siihen.

Jos joskus tapaisin Sinut, tai jonkun muun pyörävarkaan itse touhusta, niin saat olla varma että muistaisit sen lopun ikääsi. Kaikki eivät katso pyörävarkaita hyvällä, ja toisilla kynnys käydä käsiksi pyöriä varastavaan nilkkiin ei ole järin suuri. Näkemisiin!

• Jeppe

En oo mikään homo vaikka tänään yhden pyörän pöllisin. Vituttaa vaan että jäin noin 5min pyöräilyn jälkeen kiinni kun poliisi auto tuli vastaan ja poimi mut kyytiin.

• Minde

oikein sulle! Mä en nää mitään järkee siinä et varastetaan toisten pyöriä! Ostaa voi omanki-jos on rahaa!

• pyörävaras

täysi mahdottomuus. poliisi ei tutki mitään jollei suhteita ole.

• minäpä minä

Kun olin joskus ylä-asteella (mikskä sitä nykyään sanotaankaan?) niin jotkut otti siltä pihalta jonkun pyörän ja lähti vaan menee.
      Siis koulu oli 2 rakennuksessa. Niitten välissä oli jotain pihaa ja kenttä. Ruokaulu tapahtui päärakennuksessa ja kun ne huligaanit oli saanu syötyä niin ne ajankuluks kierteli kattomas pyöriä ja löys aina jonkun, mikä ei ollu lukossa.
      Sillä ne ajo sinne toiseen rakennukseen ja jätti pyörän sinne. Tavallaan lainasi pyörää mutta mistä tietää löysikö oikea omistaja koskaan pyöräänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe