Rautian palvelu??

Pölhö Kustaa

Huonoa on... Onko muilla kokemuksia??

30

1701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä mitä

      hyvää palvelua,kokemusta on.

    • palvelu on

      erittäin ala-arvoista. luikitaan hyllyjen taakse kun asiakas tulee.

    • naisostaja

      Kyllä K-raudassa on erittäin hyvä palvelu minulle ainakin. Olen ihan tavallinen tallaaja. Kiitos K-raudalle hyvästä ja asiallisesta palvelusta.

    • kyläläinen

      Palevelu on hyvää sitten kun sitä sattuu saamaan, toisinaan on pakko mennä jyväskylään kun ei täällä haluta palvella

    • gfsa

      Aina olen rautiasta saanut mitä haluan ostaa, otan hyllystä sen mitä tartten ja kassalle, jos kassalla ei ketään niin eiköhän ala tulemaan kun alkaa siirtyä tavara kainalossa ovesta ulos.

    • raksanainen74

      Siellä harvemmin saa palvelua, mutta kun sitä sattumalta joskus harvoin sattuu saamaan on se hyvää. Suurin syy miksi olen siirtynyt asioimaan Jyväskylään on juuri tuo palvelun puute! Jos myyjiä sattuu näkymään, luikkivat ne pakoon viimeistään asiakkaan nähtyään. Olen kuullut todella monen valittavan samasta asiasta ja moni onkin kyllästynyt käymään tuolla, koska palvelua siellä ei saa. Itsepalvelu paikkana ok, mutta näin ensimmäistä taloa rakentavana naisena sitä palvelua ja neuvoa nimenomaan haluaisi. Useamman kerran tuolla käynneenä olen joutunut suuntaamaan autoni kohti Jyväskylää, sillä pidemmänkään odottelun jälkeen ei myyjiä ole näkynyt.

    • Raksamies1

      Kerran jätin pitkän odottelun päätteeksi ostokseni kassapöydälle ja lähdin ulos, kun ei kukaan myyjä vaivautunut kassakoneen taakse, vaikka näkivät, että odotin siinä hyvän tovin. Olin ulkona kun joku naisihminen huusi perään että oliks noi ostokset tossa kassalla sun. Vastasin että OLi ja päätin, että se oli viimeinen reissuni siinä putiikissa.

    • Kati79

      Itsellä on juuri rakennettu talo. Erehdyttiin ottamaan LVI-urakka Äkin Rautiasta. Virhe! Ollaan nyt asuttu talossa vuosi ja vieläkin puuttuu yksi huonekohtainen termostaatti. Ilmalämpöpumppu asennettiin yli puolen vuoden asumisen jälkeen ja sekin vasta, kun mies kävi liikkeessä valittamassa useaan kertaan. Aina, kun käytiin kysymässä oli vastaus, että "on kyllä ollut mielessä". Laskut kyllä osataan tehdä. Jatkossa haetaan tavarat Agrista tai Jyväskylästä.

    • Kiinnostaa kovasti

      Kuka/mikä firma asentamassa?

    • Asiakkaana en ole tuolla kovin usein käynyt, mutta yhdellä kurssilla ollessani kävin kysymässä tuolta työharjoittelupaikkaa. Ei onnistunut, kauppias tyrmäsi koko homman vetoamalla siihen, että minut jouduttaisiin perehdyttämään työtehtäviin. Meinasin sanoa kauppiaalle, että täytyy sanoa kaikille tutuille, että jos meinaatte hakea k-rautaan töihin, niin älkää hakeko, ei ne ota sinne kuitenkaan ketään töihin.

    • Entinen rakentaja

      Voin todella sanoa, että surkeaa palvelua. Aina luikitaan pakoon.

      • hyvin palveltu

        Asiakkaana olen huomannut, että palvelu on todella hyvää. Olen aina käynyt huikkaamassa myyjälle että tulin, tai kyllä ne myyjätkin huomaa. Asiat tuppaa olemaan asiakkailla pitkänlaisia, suunnitellaan koko sauna remppa tai vastaava, on vain odotettava...


    • rauttyyt

      Ainoa rautakauppa Suomessa missä saa oikeasti palvelua....on tullut muutamia kierrettyä ja aina muualla ollessa tulee mieleen Ä:ken Rautia....parhaimmillaan olen ollut etelä Suomen rautakaupassa ja eivät ole viitsineet etsiä/selvittää asiaa...soitto Äänekosken Rautiaan ja siellä myyjä asiallisesti suomentaa etelän hemmolle mitä pitää hankkia =) Kesti noi 10 sekunttia asian selvitys koseken Rautiassa =)

      • Tyytyväinen 333

        Hyvää on ollut palvelu Ä:Kosken Rautiassa. Väärällä jalalla nousseet moittivat!


    • joanas

      Valikoivaa on. Tuttuja toki palvellaan, näinhän se menee kaikissa Äänekosken liikkeissä. Siksi käynkin muualla.

    • vakioasiakas

      Jassoo, sitten ei pidä koskaan valittaa että äänekoskella ei ole mitään, itse suosin paikallisia liikkeitä jotta ne menestyisivät ja palvelut säilyvät paikkakunnalla ja Rautian palveluun olen täysin tyytyväinen, miellyttävä henkilökunta. Täydet pisteet heille. Kaikki asiakkaatkaan ei ole sieltä parhaasta päästä.

      • Jyväskylästä löytyy

        Mielelläni suosisin paikallisia yrittäjiä, mutta kun eivät näköjään halua asiakkaita. Jos liike suljetaan klo 17, niin eipä ehdi työsskäyvä (toisaalla, Äänekoskelta kun ei saa töitä ilman suhteita) niihin asioimaan. Että ihan turha vinkua kun ei ole asiakkaita tai että oman kunnan palveluita ei käytetä!!


      • terrakodin
        Jyväskylästä löytyy kirjoitti:

        Mielelläni suosisin paikallisia yrittäjiä, mutta kun eivät näköjään halua asiakkaita. Jos liike suljetaan klo 17, niin eipä ehdi työsskäyvä (toisaalla, Äänekoskelta kun ei saa töitä ilman suhteita) niihin asioimaan. Että ihan turha vinkua kun ei ole asiakkaita tai että oman kunnan palveluita ei käytetä!!

        Jyväakylässä liikkeet auki arkisin 20 asti, perjantaina 21 asti, ja ovat auki jopa sunnuntaisinkin, ei se ihme ole että porukkaa käy siellä kaupoilla


      • Anonyymi
        Jyväskylästä löytyy kirjoitti:

        Mielelläni suosisin paikallisia yrittäjiä, mutta kun eivät näköjään halua asiakkaita. Jos liike suljetaan klo 17, niin eipä ehdi työsskäyvä (toisaalla, Äänekoskelta kun ei saa töitä ilman suhteita) niihin asioimaan. Että ihan turha vinkua kun ei ole asiakkaita tai että oman kunnan palveluita ei käytetä!!

        Tuo on niin tuttua ettei töissä käyvä ehdi asioimaan oman kylän puodissa kun ovet on jo kiinni.Ja joissakin kaupoissa ylipalvellaan kun ehtii käymään ettei sekään ole mukavaa enkä nyt tarkoita tätä K-rautaa.Minulla oli neljä viisi asiaa ostettavana ja meninkin hyllyjen väliin vertailemaan ostanko tuon vai tuon.No siihen myyjä pätemään ja kävelemään perässä.Ja joka helvetin ostokseen myyjä halusi kommentoida vaikka olen sen alan ammattilainen joita tavaroita olin ostamassa.
        Jostain syystä en sitten löytänytkään sopivaa ostettavaa ;(.


    • Anonyymi

      Ostin viime keväänä Makita -koneeseen latauslaitteen. Ukko myi käytetyn laitteen uutena, ei maininnut mitään, että oli ollut jo joillakin, Täyden hinnan otti. Kotona huomasin, että oli naarmuilla ja alkuperäinen pakkaus sekä käyttöohje puuttuivat. Varokaa vaaleaa miestä!
      En silloin valittanut, kun kuitenkin toimi. Nyt kuitenkin valitan, koska olin vellihousu silloin. Nyt olen terästä.. Lievä petos on kyseessä kuitenkin.

      • Anonyymi

        Joo, ilmeisesti rasistinen kirjoitus kun maalitetaan vaaleita miesmyyjiä. Kiihottamista, nyt kyllä kiihottaa


    • Anonyymi

      On kokemusta, ja aina saanu hyvää palvelua, varmaan johtuu siitä kun oon rahamies ja aina ostankin sieltä tavaraa.

      Köyhiltä j kauppaan vaan roskia lattialle ja ruostetta pihaan niistä talboteista

    • Anonyymi

      Muuten hyvä kauppa mutta liian vähän henkilökuntaa. Joskus on jäänyt ostokset tekemättä, kun ei pitkänkään odottelun jälkeen ole kukaan tullut kassalle rahastamaan.

      • Anonyymi

        Ajoit sitten jkl hakemaan tavarat 🤣


    • Anonyymi

      En ymmärrä noita valituksia 🙄 Erinomainen palvelu 😊

      • Anonyymi

        Onkohan naarmuisen laitteen myynti uutena ilman, että siitä mitään sanotaan, erinomaista palvelua, en tiedä, voi ollakin! . Hyvin siinä palveltiin ja uuden hinta otettiin erinomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan naarmuisen laitteen myynti uutena ilman, että siitä mitään sanotaan, erinomaista palvelua, en tiedä, voi ollakin! . Hyvin siinä palveltiin ja uuden hinta otettiin erinomaisesti.

        Miksi ostit naarmuisen esittelykappaleen ?

        Eihän se myyjän vika ole jos asiakas haluaa esittelymallin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ostit naarmuisen esittelykappaleen ?

        Eihän se myyjän vika ole jos asiakas haluaa esittelymallin...

        Vittyiletko sinä, saatana? Se laite tyrkättiin muovipussissa ilman mitään mainintaa jostakin saatanan "esittelylaitteesta". Uuden hinta otettiin, perkeleen nilkki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ostit naarmuisen esittelykappaleen ?

        Eihän se myyjän vika ole jos asiakas haluaa esittelymallin...

        Opettele paukapää lukemaan, ennen kuin auot kalloasi! Kyseessä oli uutena myyty laite!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ostit naarmuisen esittelykappaleen ?

        Eihän se myyjän vika ole jos asiakas haluaa esittelymallin...

        Saatanan lukutaidoton. Ei ollut esittelykappale, perkele Älä enää auo päätäsi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe