Meille tuli heiltä 16.8 sakumix pentu.. Sakua siis 75%. Pentue on syntynyt 19.6 ja siinä oli kolme narttua ja kaksi urosta. Varmuudella tiedän yhden olevan Helsingissä ja yksi mahdollisesti Vantaalla. Kaikki pennut ovat Suomeen tulleet. Ensimmäiset tulivat uusiin koteihin 8.8. Ois kiva jos sisarusten omistajia löytyisi ja voisi kuulumisia pennuista vaihtaa
Iveliniltä ja Heleniltä tulleen pennun sisaruksia etsitään!
6
140
Vastaukset
- tiedonjanoinen
Onko teillä mennyt pennun kanssa kaikki hyvin?
Olemme heiltä hankkimassa koiraa ja kiinnostaa kaikki kokemukset. - meniaikaasitten
https://www.google.com/url?q=http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091318660332_uu.shtml&sa=U&ei=X5kyVPODNqafygOe24LYBg&ved=0CAYQFjAA&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNFnFRbXc7r9ZmHwZFFQMCkHDI2DJA
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CC0QFjAC&url=http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014061917953665_ul.shtml&ei=spkyVMeRCuOhyAOOv4HgAg&usg=AFQjCNFKxlx-jFohRzaqv0qnCJEfTxItMg&bvm=bv.76802529,d.bGQ
www.halpapentu.fi
Riskinä koiratrokareilta/ yksityisiltä ihmisltä ostaessa on sairas koira, joka tuotu laittomasti maahan.- Jukkamatias
Vaikka pentu olisikin terve, niin missä kunnossa emo on? Pentutehtailussa emo pennutetaan heti niin kauan uudelleen kuin vaan mahdollista. Kaikki irti emosta periaatteella. :(
Vaatikaa aina saada nähdä emo ja paikka, mistä pentu tulee, ennen kuin teette ostopäätöksen.
- tiedonjanoinen
Päätimme että emme heiltä koiraa ota vaan hankimme koiran suomesta.
EN edes ymmärtänyt miten laajaa tämä bisnes on ennenkuin aloni tätä tutkimaan :(Jotain riskejä on pois kun ostaa kotimaisen koiran. Silti noissa koirahankinnoissa saa olla tarkkana, kun tehtailupennun voi saada ihan suomalaiseltakin, mitkään paperit tai tittelit eivät suojaa eläintä väärinkäytöksiltä.. Suo siellä, vetelä täällä -tilanne melkein, kunnes tietää tarpeeksi asioista....
Onnea matkaan!
- seka5
Kuluttajasuoja auttaa jos pentu suomalainen. Sekarotuisilla se hyvä puoli että kukaan tuskin niillä rikastu eikä sisäsiitosta ja muuta ihmellistä tarvii ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514