HAKKUUJÄTTEESTÄ VALTAVA RÖYKKIÖ MÖKIN IKKUNAN EDESSÄ, krrrrrrr

Eivuri

50 metrin päässä ikkunan edessä on valtava röykkiö vajaa 100 metriä leveä ja 5 metriä korkea. Aukko sen takana useita hehtaareja ja kulku onnistuisi metsätien varrelta mutta joku älyvapaa ei ymmärrä että siinä on selvästä vahingonteosta kysymys, tämä on vapaa-ajan viettopaikkani Vesannolla. Mitähän tässä vois tehdä sillä tämä ruskea risu-latvakasa seisoo siinä ties kuinka kauan? Metsähoitoyhdistyskään ei tunnu kaipaavan mökkiläisiä veronmaksajia vaan heitä voi olla huomioimatta kun kysyin neuvoa. Onko kokemuksia , mitä teen?

19

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12333

      Sä siis ajattelet, että metsänomistajan olisi säilytettävä sun mökkimaisema. Paljonko olet maksanut siitä metsästä omistajalle?

    • jajajajajaa,,

      lieneekö se kasa sinun mailla????

      • Kosto elää aina

        Jotkut täällä vain puolustelee risun kasaajia. Itse olen joutunut kans tällaisen risuhyökkäyksen uhriksi. Tässä minun tapauksessa vain ajoivat 70m asutusta talosta tukit ja sitten risut ja kannot. Eipä naapurimaan omistaja huomioinu että minulla on metsää kansa aika mukavassa paikassa sen maiden takana.


      • dorkat
        Kosto elää aina kirjoitti:

        Jotkut täällä vain puolustelee risun kasaajia. Itse olen joutunut kans tällaisen risuhyökkäyksen uhriksi. Tässä minun tapauksessa vain ajoivat 70m asutusta talosta tukit ja sitten risut ja kannot. Eipä naapurimaan omistaja huomioinu että minulla on metsää kansa aika mukavassa paikassa sen maiden takana.

        Sen maiden takana ?????????

        Voi luoja et ihmisillä ei parempaa oo elämässään ,kun valittaa jostain toisten mailla olevista risu kasoista.

        Miten helkkaris olisitte voineet elää vaikka kaski-kaudella????


    • isot on ongelmat

      Jos vaikka panisit verhot siihen ikkunaan joka on aukkoon päin ja sitten katselet
      järven suuntaan enemmän, niin ei tympäse niin paljon.

    • ojalananton

      Mhy on viimeinkin onnellinen kun on saanut aiheutettu jollekkin kiusaa. Voit olla varma että mikäli metsänhoidon neuvojista riippuu kasa saa rauhassa märäntyä pihaasi. Kiusallakin.

    • kolanojanmäki

      Mitäs tämä asia Mhy:lle kuuluu???????????.
      Yhtä hyvin voisi syyttää Ville Niinistöä.

      • holaojanmäki

        No ei se naapuris vika ole ainakaan.

        Kyllä ne firmat/ lämpö yrittäjät ne risut tarvii.


      • ottoerkki

        Eikös siitä Villestä päästä nyt eroon ,ja saadaan kotimaisille energioille se arvo joka nii(nistö)lle kuuluu


      • saapilua

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.


      • savuaa
        saapilua kirjoitti:

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.

        Kyl ne on sen lämpölaitoksen joka ne on ostanut mhy:ltä.


      • tietäväiselle
        saapilua kirjoitti:

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.

        saapillulle,

        eipä ne sitten ollutkaan mhy risuja, vaan lämpölaitoksen.


      • Myniksen make
        saapilua kirjoitti:

        Sen verran vaan että ovat mhy risuja. Tietämättömälle.

        Osta risut pois ja kärrää vaikka kaatopaikalle. Eivät enää häiritse maisemaa.


    • 4+1

      Joku tässä taannoin myi torninosturin paloja netissä. "Osta ja rakenna naapurin kiusaksi" oli myyntiteksti... No mutta kyllä se röykkiö siitä lähtee kunhan jaksat odotella. Pitää muuten kovaa ääntä kun se jauhetaan palasiksi.

    • risuvuori

      Eikä se melu, vaan helvettillinen pöly joka siitä lähtee .Mukavaa jos sattuu tuulemaan mökille päin.

    • ttik

      Pistä tuleen

      • SAK.

        samaa mieltä, mökki tuleen vaan.


      • SePÄss
        SAK. kirjoitti:

        samaa mieltä, mökki tuleen vaan.

        Tulishan siitä komia juhannuskokko siitä risuläjästä. Saattais tulla porukkaa kauempaakin ihailemaan.


      • LIEKKISONNI
        SePÄss kirjoitti:

        Tulishan siitä komia juhannuskokko siitä risuläjästä. Saattais tulla porukkaa kauempaakin ihailemaan.

        Talvisalama voi sytyttää sen läjän tuleen tammikuussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe