Hienoa toimintaa Radio Kajaus!!

Kainuulainen

Hienosti ja rohkeasti toimittu Radio Kajauksen toimitusjohtaja kun autoitte poikia maatilallanne!

4

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kajauksen tj:n toiminta osoitti tietynlaista rohkeutta ja ihailtavaa kansalaistottelemattomuutta hölmöjen viranomaisten toimintaa vastaan. Mutta mitä etua puolustaa ja edustaa sen tai niitten henkilöiden toiminta, jotka periaatteessa poikien piilopaikan paljasti?
      Vai olivatko sekä pojat että piilottajat vaan liian huolettomia piilottelussan. Jos heidät olisi haluttu kätkeä todella tehokkaasti, se olisi onnistunut varmasti paremminkin, mutta mitenkään helppoa se ei olisi pojillekaan ollut.

      Ja tällaisesta toiminnasta voi vain langettaa 'kiitoksen' meille hölmöille vanhemmille, jotka lapsistamme teemme 'riitakapuloita' eroissamme.

      • Jore

        > Kajauksen tj:n toiminta osoitti tietynlaista
        > rohkeutta ja ihailtavaa
        > kansalaistottelemattomuutta hölmöjen
        > viranomaisten toimintaa vastaan

        Tj:tä tullaan vielä palkitsemaan rohkeudestaan käräjäoikeudessa.

        > Mutta mitä etua puolustaa ja edustaa sen tai
        > niitten henkilöiden toiminta, jotka
        > periaatteessa poikien piilopaikan paljasti?

        Tätä sinun pitää kysyä poikien äidiltä, koska hän ne pojat paljasti. Nuoremmalla pojalla oli toissapäivänä synttärit, ja poliisi aavisti, että äiti on menossa synttärijuhliin. Ei ole vaikea Suomen kokoisessa maassa seurata yhtä tyhmää ja varomatonta henkilöä.


    • alä kehu

      Lakia ei saa ottaa omaan käteen. Eli pää vaan pölkylle rikollisesta toiminnasta.

    • Pekka

      ...Outi Koski onkin luonnehäiriöinen joka on manipuloinut ihmisiä puolelleen. Voisitte vilkaista Googlesta sanoilla; Raimo Mäkelä, Naamiona terve mieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      959
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      143
      522
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe