Baarissa

Miss

Oli syksyinen perjantai ilta ja tylsistyin kotona. Kaikki kaverit olivat jossain, ja minun teki hirveästi mieli lähteä hieman tanssimaan ja pitämään hauskaa. Lopulta ajattelin että lähden yksin, kaipa sieltä tanssilattialta seuraa löytyy... Pienessa nousuhumalassa ryhdyin laittamaan itseäni bailukuntoon. Meikkasin itseni huolellisesti ja puin päälleni mustat pitsi stringit ja push upit.. Musta minihame ja avokaulainen paita verhosivat vartaloni ja jalkaani vedin mustat saappaat. Vaaleat pitkät hiukseni kiinnitin sotkuiselle nutturalle. Tunsin itseni hyvin kauniiksi ja tyytyväisenä suunnistin kaupungille..

Päätin mennä yhteen suosittuun yökerhoon. Tilasin tiskiltä heti juotavaa ja suunnistin tanssilattialle lanteitani keinuttamaan. Tanssin mahdollisimman seksikkäästi kerätäkseni miesten katseita.. Yhtäkkiä huomasin naisen joka tuijotti minu hyvin intensiivisesti lattian reunalla. Tämä vaikuttavan näköinen pitkä hiuksinen punapää omasi hyvin muodokkaat rinnat ja muhkeat huulet. Hän tuijotti minua häpeilettömästi kun pyöritin peppuani tanssin tahtiin. Ensin kummastuin hieman, mutta sitten huomasin kiihdyttäväni tanssiani ja tuijottavani häntä takaisin.. Hämmästyin käytöksestäni, mutta samalla tunsin kiihottuvani kun katselin kaunista naista joka lipaisi kielellään huuliaan...
Yhtäkkiä nainen käveli luokseni lattialle, tarttui minua lantiosta kuiskasi vienosti korvaani : "Saat minut kiihottumaan.." Punastuin mutta samantien unohdin nolouteni kun hän alkoi pyörittämään lantiotaan minua vasten. Kädet siirtyivät pepulleni ja nainen hymyili minulle viekkaasti. Kuulin ympäriltämme miesten riettaita vihellyksiä mutta ajatuksissani pyöri vain tuo seksikäs nainen ja hänen lämpimät kätensä pepullani..
Hän kumartui suutelemaan kaulaani ja suljin huokaisten silmäni.. Pikkuhousuni olivat jo aivan märät. Yhtäkkiä hän kuiskasi jälleen korvaani : " Tule."
Hän otti minua kädestä ja lähti seulomaan tietä ihmismassan läpi.. Huomasin että olimme matkalla vessoille päin. Hän ohajasi minut sisään naisten vessaan ja suoraan syrjimpään koppiin.. Lukittuaan oven hän kääntyi katsomaan minua sumuisin silmin.. En tiennyt mitä minun pitäsi tehdä joten tuijotin vain hengästyneenä takaisin.
Hän astui eteeni ja varovaisesti suuteli minua täyteläisillä huulillaan.. Sytyin suudelmasta niin, että rohkaistuin laittamaan käteni hänen pepulleen. Nainen hymähti tyytyväisenä.. Suudelman yhä pitkittyessä ja muuttuessa kiihkeämmäksi hän siirsi kätensä rinnoilleni ja kosketteli kivikovia nännejäni paitani alla, vastapainoksi minä kouraisin kunnolla hänen pakaroitaan.. Hän lopetti suudelman ja kysyi minulta : " Et ole tainnut ennen olla naisen kanssa..?" Pyöritin vain päätäni vastaukseksi ja nainen hymyili.
Hän ohjasi minut istumaan vessanpytylle ja lasketui alas jalkojeni väliin.. Yhdellä kädenliikkeellä hän riuhtaisi paitani pois rintojeni päältä ja kuori ne ulos rintaliiveistäni.. Rintaini pullahtivat ulos terhakkaina ja nännit nöpöttäen. Nainen nuolaisi sormiaan ja ryhtyi pyörittelemään niitä nännieni ympärillä. Inahdin tyytyväisenä ja hymyillen nainen imaisi toisen nännini ihanien huuliensa väliin.. Huokailin simät kiinni, nännini tuntuivat räjähtävän hänen käsittelyssään. Alapääni oli jo niin märkä että mahlani valui reisiä pitkin.. Nainen lopetti rintojeni hyväilyn ja laski kätensä reisilleni.. Hitaasti hän rullasi hamettani ylospäin kunnes pitsin peittämä häpyni avautui hänen edessään.. Hän hymyili huomatessaan miten märkänä pikkuhousuni ja reitenikin olivat.
Nainen tarttui stringeihini ja veti ne pois jalastani.. Nyt pilluni kimalteni posliinina hänen edessään, mutta hän ei koskenutkaan himosta huutavaan pilluuni vaan ryhtyi nuolemaan nesteitäni reisieni sisäpinnoilta.. Huohotin kärsimättämänä ja minun oli pakko hinkata itseäni vessanpytyn kantta vasten.. Viimein hän oli nuollut nesteeni reisiltäni ja nuolaisi kielellään pilluani.. Inahdinja työnsin pilluani häntä kohden kerjäten lisää.. Jälleen nainen hymyili viekkaasti ja upotti päänsä jalkoväliini.. Kieli oli uskomattoman ketterä, se etsi ihanimmat sopukkani ja välillä nainen imaisi klittani suuhunsa ja imi sitä nautiskellen.. Huohotin varsin kuuluvasti ja tartuin hänen hiuksiinsa ohjaten päätä yhä syvemmälle pilluuni.. Naisen toinen käsi kurottui hyväilemään tissiäni ja orgasmi oli hyvin lähellä.. Kun hän lopulta työnsi pitkän kielensä sisälleni, tulin räjähtäen. En voinut olla huutamatta, nainen nuoli minua orgasmini loppuun asti..
Lopulta viimeisten värähtelyjen tauottua, hän nosti päänsä jalkovälistäni ja hmyillen nuoli huuliaan..
Oloni oli täysin raukea ja hän sanoi minulle : "Jatkot minun luonani?" En voinut olla hymyilemättä ja nyökkäsin hänelle.
Niinpä lähdimme käsikädessä kohti yökerhon ovea....


(Haluaako joku jatkoa?)

14

12178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina

      siis aivan mahtava.. totta kai jatkoa ;D

    • älä jätä mua tähän tilaan..

      ..jatka ihmeessä!

    • teenlove

      tottakai sä jatkat! vitun hyvin kirjotettu! mä oon ihan märkä!

    • Hmm

      Kovasti jatkoa ootan! Oli hienosti kirjoitettu... vei mukanaan... ;)

    • mä..

      vau!ehdottomasti jatkoa.. ;)

    • Kiima

      Mä oon ihan märkä

    • Minä haluan

    • Anonyymi

      upea tarina totta kai lisää

    • Lisääkin voisin lukea

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i seksi­teatteri ava­­utu­­­u Su­ome­­en! Ku­tsu­­mme kaikk­i­­. Il­­­mo­­it­­­tau­­­tum­­ine­­n ry­­hmä­­ämm­e tä­äl­­l­­­ä - http://306181.com/H/nB1u 👈

    • Anonyymi

      katsojaks haluaisin naisen orgasmi on aina niin kaunista katsoa

    • Anonyymi

      minulle sattunut myös baarissa vaikka olenkin mies kaverini kömpi pöytäliinan alle otti kyrvän suuhun imi sen kaveri vieressäni sano että eikö ookki hyvät imut loppu-ilta meni näitten kamujen kaa kyllä sen aamulla tunsi pepussaan eiku illalla uusiks

    • Anonyymi

      Onko naisella pillu vai vittu ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe