Tarvisin hyviä tan-värisiä m4 midejä joissa ei olisi syöttövikoja. Muoviset olisivat hyviä joten olisko esin MAG:in lippaat hyviä? www.milgear.fi/fi/product/lipas-m4-m16-mag-hiekka-130/2128
Hyviä m4 lippaita
7
86
Vastaukset
MAG:n lippaat ovat itsellä ainakin pelittänyt hyvin.Siis AK:ssani.
En nuita perus muovisia lippaita suosittele.Mielummin polymeeri tai metallisia. Jos nyt halpoja muovisia haluat niin MAG, Cyma tai King arms.
- Airsoftt
Mutta syöttääkö kuitenkin?
Airsoftt kirjoitti:
Khyllähän ne syöttää mutta hajoovatten helpolla.
- ...............
Airsoftt kirjoitti:
Rippuu paljon aseesta ja lippaiden tuotantoerästä, miten syöttävät. Noissa halpis lippaissa on todella paljon vaihteluita. Ostin itse suoraan 10kpl paketin G&P:n metallilippaita. Painoahan niillä on, mutta syöttää kuin unelma.
- Advisor
............... kirjoitti:
Rippuu paljon aseesta ja lippaiden tuotantoerästä, miten syöttävät. Noissa halpis lippaissa on todella paljon vaihteluita. Ostin itse suoraan 10kpl paketin G&P:n metallilippaita. Painoahan niillä on, mutta syöttää kuin unelma.
G&P, Magpul, Beta Project ja Marui on IMO parhaat, mutta jos hintalaatua etsitään niin vaikkapa MAG ja Cyma. Huonoja esimerkkejä on KA ja Star.
- älkasiviis
No mulla on KA:n ja maruin metallisia midejä ja gg:n ja ics:n hicuja. Hyvin toimii kaikki ics l85. Siinä on kyllä aika tiukka lipaskuilu (tai mikä nyt onkaan nimeltään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470