Voiko ottaa vaimon kerrostaloon?

kertokaa viisaat!

Elämä alkaa tuntua hiukan yksinäiseltä.
Ajattelin, että jos menisi vaikka naimisiin, niin ei viikot tuntuisi liian yksitoikkoisilta.
Asiassa on vain yksi paha ongelma.

Asun kerrostalossa ja vaimon pitäisi siis sopeutua asumaan pienessä yksiössä.
Viikothan mä olen toki itsekin kotona, mutta pyhät tahtoo mennä hummaillessa kaupungin huvielämässä.
Tottuuko tällainen vaimo olemaan yksinään kaikki pyhänseudut?

Ruokaa löytyy jääkaapista ja nurkassa on melko uusi televisio.
Lehtikin tulee joka päivä, joten mitä muuta vaimo voisi enää kaivata?
Tottuukohan se käymään yksin vessassa ja tekemään tarpeensa muualle kuin olohuoneen nurkkaan?

Talutushihnaa en millään raaskisi ostaa.
Saahan se tarpeeksi liikuntaa ravatessaan ruokakaapin ja telkkarin välillä.
Uskoisin kyllä, että homma voisi toimia melko hyvin.
Ja tuskin naapurit mitään tulevat valittamaan, jos se vaikka joskus päivisin huutaa ikäväänsä suurella äänellä.

Niin!
Että menenkö nyt hakemaan sen vaimokullan kotiin?
Vai onko jätettävä koko hanke ja hommattava vaikka hamsteri seuraksi?

11

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hummer.

      Ehdotan hamsteria, kunhan ruokit tarpeeksi, että saa kummankin poskensa täyteen.

    • Denkka_Böö

      Nykyisiä asumismääräyksiä kera suosituksia katsoen ei ole kovin EU myönteistä majoittaa vaimoa kerrostaloon. Vaimon pitäisi olla vanha ja käytetty ja omaavan aiempaa kokemusta kerrostalo-asumisessa, että hän sopeutuisi ja ehkä kotiutuisi pidemmäksi aikaa.
      Rauhattomat äänet naapurustossa saattavat aiheuttaa turhaa levottomuutta ja stressikäyttäytymistä vaimon olomuodossa. Intiimi kanssakäyminen saattaa muodostua hätäiseksi hosumiseksi vaimon pälyillessä ympärilleen ja karaten välillä kuuntelemaan korva seinässä, mitä naapureissa tapahtuu. Vähintäänkin reseptilääkitys on hommattava ensi alkuun, vaimo on saatava rauhoittumaan, ei riitä että on ruokaa jääkaapissa.
      Suosittelen odottamaan sen aikaa, että talous antaa myöden ostaa vaikkapa homemarinoitukin läävä, omakotitalo tai dementtiamummonmökki jostakin syrjemmältä. Vaimon voi jättää sinne hyvällä omallatunnolla, kun itse lähtee hummailemaan lähikaupunkiin jossa kapakki-illan jälkeen luulisi yösijojakin tarjottavan.

      • pitsihousu10

        Päivän parhaat naurut.... hyvä että ihmisillä on vielä huumorintajua !


      • Denkka_Pöö

        Meidän kerrostalossa onkin tiukemmat säädökset.
        - Vaimon käyttökielto kello 22 - 06.00 välillä.
        - Jos käytät, aseta vaimon suun eteen läpihengittävä lemmenäänilaastari.
        - Multakuormien tilaaminen klo 22 - 06.00 ehdottomasti kielletty. Jos tilaa, ei sovi naapureiden kuulla äänekästä multa tulee kohta huomautusta.
        - Jos vaimo on kotona päivät, hänen puhelin on takavarikoitava virka-ajaksi. Ei ole suotavaa, että naapurit kuulee sen kaiken kailotuksen, mitä vaimo juoruaa aamusta iltaan.
        - Vessan vetäminen ja suihkun käyttäminen kielletty yön aikana. Käytä savett kosteuspyyhkeitä.
        - Musiikin kuunteleminen myös kuulokkeilla kielletty ja mukana laulaminen.
        - Taloyhtiön saunassa istuminen ilman housuja kielletty. Lauteille ei saa jäädä märkää merkkiä minkä kokoinen takalisto kullakin on.
        - Polkypyörät ja lastenvaunut säilytetään roskakatoksessa tai naapuritalon kellarissa.


      • 1118
        Denkka_Pöö kirjoitti:

        Meidän kerrostalossa onkin tiukemmat säädökset.
        - Vaimon käyttökielto kello 22 - 06.00 välillä.
        - Jos käytät, aseta vaimon suun eteen läpihengittävä lemmenäänilaastari.
        - Multakuormien tilaaminen klo 22 - 06.00 ehdottomasti kielletty. Jos tilaa, ei sovi naapureiden kuulla äänekästä multa tulee kohta huomautusta.
        - Jos vaimo on kotona päivät, hänen puhelin on takavarikoitava virka-ajaksi. Ei ole suotavaa, että naapurit kuulee sen kaiken kailotuksen, mitä vaimo juoruaa aamusta iltaan.
        - Vessan vetäminen ja suihkun käyttäminen kielletty yön aikana. Käytä savett kosteuspyyhkeitä.
        - Musiikin kuunteleminen myös kuulokkeilla kielletty ja mukana laulaminen.
        - Taloyhtiön saunassa istuminen ilman housuja kielletty. Lauteille ei saa jäädä märkää merkkiä minkä kokoinen takalisto kullakin on.
        - Polkypyörät ja lastenvaunut säilytetään roskakatoksessa tai naapuritalon kellarissa.

        Hyvä sinä!


    • Onhan tunnettu tosiasia et ikävä on yksin olla,suosittelisin et hankkisit vaimolle seuralaisen esim jostain aurinkorannalta vetreän vastakkaista sukupuolta olevan, voisit sit rauhassa hummailla kun vaimo olis tyytyväinen kotona.

      • idiksenähyvä

        tuos on ideaa muuten, sellainen ranta-kikolo, työperäinen maahanmuutto hallituksen rahoilla.
        elikkä työllisyysasia.


    • nauranuten

      Olisipa minuakin naurattanut. Taidan omata toisenlaisen huumorintajun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe