Spybot kiukuttelee

harakka

Spybot on alkanut temppuilemaan mulle! Skannauksen jälkeen se aina sanoo että 5 kohdetta pitäisi poistaa ja joka kerralla nämä 5 on samoja (DSO Exploit) muutos rekisterissä.
Kun klikkaan korjausnappia, se korjausruutu, (jossa lukee että poistuu automaattisesti kun tehtävä suoritettu) jumittuu ja joudun painamaan ctrl alt del.
Kertoisitteko ystävällisesti mistä voisi johtua.

15

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pave

muistanut päivittää ohjelman?

• harakka

Just tarkistin, ei uusia päivityksiä saatavana.

• Beeta
        harakka kirjoitti:

Just tarkistin, ei uusia päivityksiä saatavana.

siis BETA päivityksen???

• harakka
        Beeta kirjoitti:

siis BETA päivityksen???

Mikäs se on?

• HurLum
        harakka kirjoitti:

Mikäs se on?

Niin siellä päivityskohdassa asetuksissa tai jossain oli sellainen kohta jossa pyydettiin huomioimaan beta-versiot, ruksi siihen ja etsi päivityksiä ja lataa ne,sulje,avaa Spybot uudestaan ja scannaa.

• siinä vika

asenna siihen spyspottiin update siinä on sellainen bugi joka herjaa turhaan aina niitä samoja! se update paketti löytyy ihan vaikka googlen haulla. tuossa alla hyvä linkki mistä saat ohjeita ko. ohjelmaan

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm

• Pave

Voitko tarkentaa, että millälailla jumittuu, juuri itellä äsken kokeilin eikä mulla ainakaan ollut mitään jumittumista havaittavissa.

• harakka

En nyt viitsi taas ajaa sitä uudelleen, mutta kun skannauksen jälkeen painan sitä korjausta, niin näytölle tulee ruutu jossa otsikkona Creative.... jotain. Siinä viimeisillä riveillä lukee että ikkuna sulkeutuu automaattisesti kun korjaus suoritettu. Saan istua vaikka tunnin sen ruudun kanssa eikä se sulkeudu. Eli en pääse suorittamaan korjausta loppuun, vaan joudun keskeyttämään sen. On tehnyt tätä mulle jo useamman kerran!
        Aika vaikeaselkoisesti taisin selvittää, mutta toivottavasti ymmärrät.

• Pave
        harakka kirjoitti:

En nyt viitsi taas ajaa sitä uudelleen, mutta kun skannauksen jälkeen painan sitä korjausta, niin näytölle tulee ruutu jossa otsikkona Creative.... jotain. Siinä viimeisillä riveillä lukee että ikkuna sulkeutuu automaattisesti kun korjaus suoritettu. Saan istua vaikka tunnin sen ruudun kanssa eikä se sulkeudu. Eli en pääse suorittamaan korjausta loppuun, vaan joudun keskeyttämään sen. On tehnyt tätä mulle jo useamman kerran!

tuosta ymmärsinki jo varsin hyvin mihin se jää jumiin. Itsellä ei oo kyllä tuon ohjelman kanssa käynyt koskaan noin, mutta tuli mieleen että oletko milloinka ajanut Levyn eheytyksen? En muista enäämikä ohjelma mulla kerran teki samaa mutta ihme ja kumma niin ei sen jälkeen. Voihan tietysti olla, että on jotain oikein vikaakin jossain. Viisaammat kertokoon.

• harakka
        Pave kirjoitti:

tuosta ymmärsinki jo varsin hyvin mihin se jää jumiin. Itsellä ei oo kyllä tuon ohjelman kanssa käynyt koskaan noin, mutta tuli mieleen että oletko milloinka ajanut Levyn eheytyksen? En muista enäämikä ohjelma mulla kerran teki samaa mutta ihme ja kumma niin ei sen jälkeen. Voihan tietysti olla, että on jotain oikein vikaakin jossain. Viisaammat kertokoon.

Viimeks olen eheyttänyt. Kaikki päivitykset ja ajot pitäis olla kunnossa!

• Pave
        harakka kirjoitti:

Nyt en kyllä osaa sanoa mitään. On tietysti keino: poista ohjelma ja sitten lataa se kokonaan uudestaan, jos siellä on joku tiedosto jostain syystä vahingoittunut. Tai odota jos joku sattuisi tietämään enemmän.

• varis
        harakka kirjoitti:

Mene vikasietotilaan ja aja ohjelma siellä, jos ei sittenkään toimi, niin sitten on jossain vikaa. Mulla yleensä kestää siellä ajaa se alle kymmenen minuuttia. Vaikka on vanha hidas kone ja paljon roinaa koneella.
        Mitä tarkoittaa toi "Viimeks olen päivittänyt"?

• varis
        varis kirjoitti:

Mene vikasietotilaan ja aja ohjelma siellä, jos ei sittenkään toimi, niin sitten on jossain vikaa. Mulla yleensä kestää siellä ajaa se alle kymmenen minuuttia. Vaikka on vanha hidas kone ja paljon roinaa koneella.
        Mitä tarkoittaa toi "Viimeks olen päivittänyt"?

Tarkotin tota "viimeks olen eheyttänyt?" Mitä siis sillä meinaat?

• harakka
        varis kirjoitti:

Tarkotin tota "viimeks olen eheyttänyt?" Mitä siis sillä meinaat?

Pave kysyi otsikolla Ymmärretty levyn eheytystä, jonka olin tehnyt edellispäivänä.

• harakka kirjoitti:

Moi

Onko sulla XP käytössä ?

Jos on niin se luo sulle siinä palautuspisteen.

Lue tosta alkua
        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm#Poisto
        Lainaus
        >>>>>>>>>>>>>>>>
        Jos olet laittanut sieltä asetuksista ruksin kohtiin luo järjestelmän palautuspiste niin seuraavaksi ohjelma luo sulle uuden palautuspisteen.Odottele rauhassa tämän aikaa (kestää muutaman minuutin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe