Spybot on alkanut temppuilemaan mulle! Skannauksen jälkeen se aina sanoo että 5 kohdetta pitäisi poistaa ja joka kerralla nämä 5 on samoja (DSO Exploit) muutos rekisterissä.
Kun klikkaan korjausnappia, se korjausruutu, (jossa lukee että poistuu automaattisesti kun tehtävä suoritettu) jumittuu ja joudun painamaan ctrl alt del.
Kertoisitteko ystävällisesti mistä voisi johtua.
Spybot kiukuttelee
15
1035
Vastaukset
- Pave
muistanut päivittää ohjelman?
- harakka
Just tarkistin, ei uusia päivityksiä saatavana.
- Beeta
harakka kirjoitti:
Just tarkistin, ei uusia päivityksiä saatavana.
siis BETA päivityksen???
- harakka
Beeta kirjoitti:
siis BETA päivityksen???
Mikäs se on?
- HurLum
harakka kirjoitti:
Mikäs se on?
Niin siellä päivityskohdassa asetuksissa tai jossain oli sellainen kohta jossa pyydettiin huomioimaan beta-versiot, ruksi siihen ja etsi päivityksiä ja lataa ne,sulje,avaa Spybot uudestaan ja scannaa.
- siinä vika
asenna siihen spyspottiin update siinä on sellainen bugi joka herjaa turhaan aina niitä samoja! se update paketti löytyy ihan vaikka googlen haulla. tuossa alla hyvä linkki mistä saat ohjeita ko. ohjelmaan
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm - Pave
Voitko tarkentaa, että millälailla jumittuu, juuri itellä äsken kokeilin eikä mulla ainakaan ollut mitään jumittumista havaittavissa.
- harakka
En nyt viitsi taas ajaa sitä uudelleen, mutta kun skannauksen jälkeen painan sitä korjausta, niin näytölle tulee ruutu jossa otsikkona Creative.... jotain. Siinä viimeisillä riveillä lukee että ikkuna sulkeutuu automaattisesti kun korjaus suoritettu. Saan istua vaikka tunnin sen ruudun kanssa eikä se sulkeudu. Eli en pääse suorittamaan korjausta loppuun, vaan joudun keskeyttämään sen. On tehnyt tätä mulle jo useamman kerran!
Aika vaikeaselkoisesti taisin selvittää, mutta toivottavasti ymmärrät. - Pave
harakka kirjoitti:
En nyt viitsi taas ajaa sitä uudelleen, mutta kun skannauksen jälkeen painan sitä korjausta, niin näytölle tulee ruutu jossa otsikkona Creative.... jotain. Siinä viimeisillä riveillä lukee että ikkuna sulkeutuu automaattisesti kun korjaus suoritettu. Saan istua vaikka tunnin sen ruudun kanssa eikä se sulkeudu. Eli en pääse suorittamaan korjausta loppuun, vaan joudun keskeyttämään sen. On tehnyt tätä mulle jo useamman kerran!
Aika vaikeaselkoisesti taisin selvittää, mutta toivottavasti ymmärrät.tuosta ymmärsinki jo varsin hyvin mihin se jää jumiin. Itsellä ei oo kyllä tuon ohjelman kanssa käynyt koskaan noin, mutta tuli mieleen että oletko milloinka ajanut Levyn eheytyksen? En muista enäämikä ohjelma mulla kerran teki samaa mutta ihme ja kumma niin ei sen jälkeen. Voihan tietysti olla, että on jotain oikein vikaakin jossain. Viisaammat kertokoon.
- harakka
Pave kirjoitti:
tuosta ymmärsinki jo varsin hyvin mihin se jää jumiin. Itsellä ei oo kyllä tuon ohjelman kanssa käynyt koskaan noin, mutta tuli mieleen että oletko milloinka ajanut Levyn eheytyksen? En muista enäämikä ohjelma mulla kerran teki samaa mutta ihme ja kumma niin ei sen jälkeen. Voihan tietysti olla, että on jotain oikein vikaakin jossain. Viisaammat kertokoon.
Viimeks olen eheyttänyt. Kaikki päivitykset ja ajot pitäis olla kunnossa!
- Pave
harakka kirjoitti:
Viimeks olen eheyttänyt. Kaikki päivitykset ja ajot pitäis olla kunnossa!
Nyt en kyllä osaa sanoa mitään. On tietysti keino: poista ohjelma ja sitten lataa se kokonaan uudestaan, jos siellä on joku tiedosto jostain syystä vahingoittunut. Tai odota jos joku sattuisi tietämään enemmän.
- varis
harakka kirjoitti:
Viimeks olen eheyttänyt. Kaikki päivitykset ja ajot pitäis olla kunnossa!
Mene vikasietotilaan ja aja ohjelma siellä, jos ei sittenkään toimi, niin sitten on jossain vikaa. Mulla yleensä kestää siellä ajaa se alle kymmenen minuuttia. Vaikka on vanha hidas kone ja paljon roinaa koneella.
Mitä tarkoittaa toi "Viimeks olen päivittänyt"? - varis
varis kirjoitti:
Mene vikasietotilaan ja aja ohjelma siellä, jos ei sittenkään toimi, niin sitten on jossain vikaa. Mulla yleensä kestää siellä ajaa se alle kymmenen minuuttia. Vaikka on vanha hidas kone ja paljon roinaa koneella.
Mitä tarkoittaa toi "Viimeks olen päivittänyt"?Tarkotin tota "viimeks olen eheyttänyt?" Mitä siis sillä meinaat?
- harakka
varis kirjoitti:
Tarkotin tota "viimeks olen eheyttänyt?" Mitä siis sillä meinaat?
Pave kysyi otsikolla Ymmärretty levyn eheytystä, jonka olin tehnyt edellispäivänä.
harakka kirjoitti:
En nyt viitsi taas ajaa sitä uudelleen, mutta kun skannauksen jälkeen painan sitä korjausta, niin näytölle tulee ruutu jossa otsikkona Creative.... jotain. Siinä viimeisillä riveillä lukee että ikkuna sulkeutuu automaattisesti kun korjaus suoritettu. Saan istua vaikka tunnin sen ruudun kanssa eikä se sulkeudu. Eli en pääse suorittamaan korjausta loppuun, vaan joudun keskeyttämään sen. On tehnyt tätä mulle jo useamman kerran!
Aika vaikeaselkoisesti taisin selvittää, mutta toivottavasti ymmärrät.Moi
Onko sulla XP käytössä ?
Jos on niin se luo sulle siinä palautuspisteen.
Lue tosta alkua
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm#Poisto
Lainaus
>>>>>>>>>>>>>>>>
Jos olet laittanut sieltä asetuksista ruksin kohtiin luo järjestelmän palautuspiste niin seuraavaksi ohjelma luo sulle uuden palautuspisteen.Odottele rauhassa tämän aikaa (kestää muutaman minuutin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673