Hei!
Olen tässä miettinyt kun on noita M4/m16 lippaita niin meneekö ne muihinkin aseisiin? Esim scar, onko muka jotain scar lippaita erikseen? Itse en ole huomannut. Auttakaa avutonta hädässä.
M4/M16 lippaat muihin aseisiin?
8
98
Vastaukset
- omglolxD
Kyl ne m4 lippaat kai scariin menee, ainakin pikku muokkauksel
- adapteri g36:n
ja esim gekkoon on adapteri olemassa jolla saa M4-lippaat käyttöön
- efgvergreg
jotkuthan tykkää niitä M4:n lippaita gekossakin käyttää ... ovat pienempiä, löytyy metallisina/polymeerisinä ja lipastaskujakin löytyy huomattavasti paremmin M4:n lippaille ta niitä liivejä joissa lipastaskut ... onkohan semmosia chest ringejä olemassakaan joihin ne G36:n möhkölippaat menis suoraan :)
- Advisor
efgvergreg kirjoitti:
jotkuthan tykkää niitä M4:n lippaita gekossakin käyttää ... ovat pienempiä, löytyy metallisina/polymeerisinä ja lipastaskujakin löytyy huomattavasti paremmin M4:n lippaille ta niitä liivejä joissa lipastaskut ... onkohan semmosia chest ringejä olemassakaan joihin ne G36:n möhkölippaat menis suoraan :)
SCAR-L menee normit M4 lippaat eli 5.56 mutta SCAR-H ei koska 7.62
M4/M16 lippaat menee ainaskin seuraaviin: TAR 21, Scar-L, L85 ja Masadaan.
- Gekkomyös
Ja halvalla adapterilla myös G36-sarjalaisiin
- Autisti ankka
Pienellä muokkauksella myös famasiin ja olikohan joku adapteri jopa aakooseen (tai ak:n lippaat arskaan jompikumpi) ja m249 taitaa myös mennä
- Advisor
Ja Stoner.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
- 42690
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 15620
- 59597
- 59495
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476