Miten lasketaan nk." OMA KORTTI" syntymäajasta?

Kiinnostunut

Miten lasketaan nk "OMA KORTTI" syntymäajasta? Mikä olisi yksinkertainen tarot-opas tulkintoihin? Sellainen käytännönläheinen?

8

6983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mystis

      Persoonallisuuskortti osoittaa meille sen, miten esiinnymme ulkoisesti, mitä tehtäviä meidän on täytettävä tässä maailmassa ja millaisia haasteita asetamme itsellemme.

      1. Laske yhteen syntymäpäiväsi päivämäärä, kuukausi ja vuosi esim. 23.7.1952, laske yhteen 23 7 1952=1982.

      2. Laske yhteen saamasi summan (1982) numerot 1 9 8 2=20. Kaksikymmentä on persoonallisuuskorttisi. Jos summa on suurempi kuin 22, laske numerot yhteen vielä kerran.

      Sielukortti osoittaa millaisia sisäisiä ominaisuuksiaan ihmisen on kehitettävä.

      1. Laske yhteen persoonallisuuskorttisi luvut (20) 2 0=2 ja kaksi on siis sielukorttisi. Jos persoonallisuuskorttisi on suurempi kuin 22 ja silloin jo laskit luvut yhteen, niin sielukorttisi on sama kuin persoonallisuuskorttisi. Poikkeus: kun persoonallisuuskorttisi on 22, se on silloin Narri eli 0 ja sielukorttisi on 4 (2 2).

      Kasvukortti kertoo mm. niistä energioista, tehtävistä, haasteita ja kehitysaskelista, jotka ovat ajankohtaisia tiettynä vuonna.

      1. Laske yhteen syntymäpäiväsi pvm ja kuukausi sekä viimeinen syntymäpäiväsi vuosiluku esim. 23 7 1988=2018.

      2. Laske yhteen saamasi summan luvut 2 0 1 8=11, joka on kasvukorttisi vuodelle 1988. Jos summa on suurempi kuin 22, laske luvut yhteen vielä kertaalleen.

      Yllä oleva on kopioitu Gerd Zieglerin kirjasta Tarot-sielun peili. Minulla on kolmet kortit, joista kahteen olen ostanut kortteihin kuuluvan opaskirjan. Kaikkien tärkein kirja minulle on kuitenkin ollut Pia Virtakallion kirjoittama kirja "Tarot", jossa käydään hyvin havainnollisesti läpi Waiten Raider-pakka. Näiden kirjojen avulla olen tutustunut Tarot-korttien maailmaan ja aika ajoin palaan kirjojen pariin tutkimaan mikä "tulkinta" siellä tietylle kortille tulee ja pohdin sitten kortin "sanomaa".

      Antoisia hetkiä korttien parissa!=)

      • Kiinnostunut

        Yhteenlasketuna summa on 2001

        persoonallisuuskortti siis 3

        Kun tätä ei voi yhteen laskea, onko sielun kortti myös kolme

        Kasvukortin numeroiksi tuli 2030, tämä siis yhteenlaskettuna 5

        Näinkös se menee? Mitä nämä kortit on?


      • Mystis
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Yhteenlasketuna summa on 2001

        persoonallisuuskortti siis 3

        Kun tätä ei voi yhteen laskea, onko sielun kortti myös kolme

        Kasvukortin numeroiksi tuli 2030, tämä siis yhteenlaskettuna 5

        Näinkös se menee? Mitä nämä kortit on?

        Kun lukuja ei voi enää laskea yhteen, niin sinun persoonallisuus- ja sieulukorttisi on sama eli Suurten Salaisuuksien numero 3, Hallitsijatar.

        Kasvukorttisi on Suurten Salaisuuksien numero 5 eli Ylipappi.

        Mielestäni tässä on aika kauniisti kuvattu Hallitsijatarta eli lyhyesti sanottuna Hallitsijatar kuvaa naisellista, ylevää viisautta. Hän edustaa niin ulkoista kuin sisäistäkin kauneutta ja harmoniaa. Hallitsijattaressa yhdistyy korkein henkisyys ja käytännöllinen maanläheisyys. Pyyteetön, vastaanottavainen rakkaus, hedelmällisyys ja luovuus kuvaavat tätä korttia. Hallitsijatar ei epäröi jakaa lahjojaan ja viisauttaan - hän on Maaäiti sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Ylipappi kasvukorttina (energiat, tehtävät, haasteet) kuvaa mielestäni henkisen kasvun aikaa, jolloin tulee tarve tarkastella ja kyseenalaistaa omia arvoja sekä selvittää mihin uskoo.

        Laajempia tulkintoja näistä korteista löytyy kirjoista ja minusta on ollut mukava huomata, että kirjastoista löytyy mukavasti Tarot-kortteihinkin liittyvää kirjallisuutta myös suomeksi.


      • Hallitsijatar
        Mystis kirjoitti:

        Kun lukuja ei voi enää laskea yhteen, niin sinun persoonallisuus- ja sieulukorttisi on sama eli Suurten Salaisuuksien numero 3, Hallitsijatar.

        Kasvukorttisi on Suurten Salaisuuksien numero 5 eli Ylipappi.

        Mielestäni tässä on aika kauniisti kuvattu Hallitsijatarta eli lyhyesti sanottuna Hallitsijatar kuvaa naisellista, ylevää viisautta. Hän edustaa niin ulkoista kuin sisäistäkin kauneutta ja harmoniaa. Hallitsijattaressa yhdistyy korkein henkisyys ja käytännöllinen maanläheisyys. Pyyteetön, vastaanottavainen rakkaus, hedelmällisyys ja luovuus kuvaavat tätä korttia. Hallitsijatar ei epäröi jakaa lahjojaan ja viisauttaan - hän on Maaäiti sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Ylipappi kasvukorttina (energiat, tehtävät, haasteet) kuvaa mielestäni henkisen kasvun aikaa, jolloin tulee tarve tarkastella ja kyseenalaistaa omia arvoja sekä selvittää mihin uskoo.

        Laajempia tulkintoja näistä korteista löytyy kirjoista ja minusta on ollut mukava huomata, että kirjastoista löytyy mukavasti Tarot-kortteihinkin liittyvää kirjallisuutta myös suomeksi.

        Hmm...mielenkiintoista kyllä. En tunnista itsestäni Hallitsijatarta kovinkaan paljon, mutta kasvun korttini osuu aivan nappiin. Koko vuosi on ollut enmmän ja vähemmän pohdiskelua. Tutuu, että olen riisutunut ja pukeutunut uudelleen henkisesti tämän vuoden aikana ja koko elämä on mennyt monella osa-alueella uusiksi!


    • Anonyymi

      Hei!
      En osaa laskea nyt oikein. Olen syntynyt 17.06.1966 klo 16.15.
      Voisitko auttaa minua tässä asiassa?
      Kiittäen
      Birgitta

      • Anonyymi

        Hei, nyt tulee vatstaus tällä tavoin kolme vuotta myöhässä, kun itsekin etsiskelin kasvukorttien laskemista. Laskin kaikki korttisi äsken ja tässä ovat tulokset.

        Persoonallisuuskorttisi = 13, kuolema
        Sielukorttisi = 4, hallitsija
        Kasvukortti vuodelle 2022 = 20, aikakausi

        Käytin korttien nimissä itse oppimiani termejä, mutta eri pakoissa voidaan käyttää eri termejä. Toivon, että olin avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, nyt tulee vatstaus tällä tavoin kolme vuotta myöhässä, kun itsekin etsiskelin kasvukorttien laskemista. Laskin kaikki korttisi äsken ja tässä ovat tulokset.

        Persoonallisuuskorttisi = 13, kuolema
        Sielukorttisi = 4, hallitsija
        Kasvukortti vuodelle 2022 = 20, aikakausi

        Käytin korttien nimissä itse oppimiani termejä, mutta eri pakoissa voidaan käyttää eri termejä. Toivon, että olin avuksi.

        Eikös se persoonallisuuskortti ole tällöin 9, eli erakko? Tällöin sielukortti on myös sama.
        Kasvukortti vuodelle 2022 olisi nro 11 eli oikeudenmukaisuus.


    • Astro.fi sivustolla voi laskea sielun kortin ja persoonallisuus kortin. Itse sain tällaiset kortit:

      Sielun kortti: Hallitsija
      Hallitsijan kortti kertoo aina näkymättömästä arvovallasta ja suuresta kunnioituksesta, joka perustuu sisäiseen velvollisuudentuntoosi kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämä kortti pyytää aina muistamaan, että ketään ei saa päästää muokkaamaan sinun elämääsi miksikään muuksi, kuin mihin itse olet valmis. Sinulla on käsissäsi hallitsijan valtikka, joka velvoittaa luottamaan omiin päätöksiisi ja ymmärtämään, että niistä perääntyminen altistaa vallankaappaukselle ja sorron lisääntymiselle valtakunnassasi. Muista koko ajan oma asemasi ja elä arvosi vaatimalla tavalla. Vain asemasi säilyttämällä pystyt takaamaan hyvän elämän itsellesi ja läheisillesi.

      Persoonallisuuskortti: Onnenpyörä
      Tämän kortin myötä tiedät olevasi oman kohtalosi herra/herratar. Onni, kohtalo ja karma ovat Onnenpyörän muodostavia tekijöitä ihmeellisessä tasapainossa keskenään. Kortti vaatii luottamaan onnekkailta vaikuttaviin sattumiin ja oivaltamaan, kuinka paljon pystyt lopulta itse vaikuttamaan tapahtumien kulkuun. Onnenpyörä pyörii tai on pyörimättä sinun antamallasi energialla. Halutessasi hyödyntää tämän loistavan kortin antamat mahdollisuudet parhaalla mahdollisella tavalla, tulee sinun koko ajan hakeutua aktiivisesti tilanteisiin, joiden tunnet sujuvan hyvin ja joiden keskuudessa tunnet todella nauttivasi elämästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1613
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      907
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      787
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      731
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe