Hei!
Tässäpä on logini.
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 8:05:43, on 26.10.2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal\Ad-Aware.exe
C:\Documents and Settings\Omistaja\Työpöytä\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.suomi24.fi/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Linkit
O2 - BHO: CNisExtBho Class - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [URLLSTCK.exe] C:\Program Files\Norton Internet Security\UrlLstCk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Supporttrustplayacid] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BeepSettingsSupportTrust\WaveLoud.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Vie Microsoft E&xceliin - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Oheistiedot - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1095066095953
Voisiko joku tarkistaa logini?
11
664
Vastaukset
- @d@
Lukaisin sen läpi ja näyttää hyvältä.
Tarkistaisitko minun?
ölkasejfaieutjakmndasödglfaeoruiepjr akljfdöai
asdjkf ajsfdiaut057293608´ 342574 aefju980572304j
alkfj9w7850328 kwjg0946 0239u
wteojwutå9 å2908456 023846 03u öwtjw
Eli siis ihan kuutamolla olen asioista. sori vaan... :)- ...
Sinunlaisille on ihan oma palsta, älä viitsi häiriköidä täällä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122 - Ryo_Yung
... kirjoitti:
Sinunlaisille on ihan oma palsta, älä viitsi häiriköidä täällä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122Mikä ihme noita oikein vaivaa.
Toiset yrittää saada neuvoa ja vinkkejä ja toiset vain suhivat jotain omaansa ja laittavat otsikoksi "minä neuvon", "näin..." yms.
Poista MessengerPlus3 Lisää/Poista sovelluksesta, se sisältää örkkejä ja tuo niitä myös lisää. Tee HjT:lle oma kansio näin C:/HjT/ ja siirrä HijackThis.exe siihen.
Scannaa tuo
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BeepSettingsSupportTrust\---tuo---WaveLoud.exe
TÄLLÄ
http://virusscan.jotti.dhs.org/
Laita uusi logi ja kerro mitä scanneri sanoi.- minä vaan
Hei!
Kiitos viestistä ja neuvosta, mutta voisitko neuvoa minua pölkkypäätä ja kertoa, että kuinla ton skannaaminen onnistuu ja minkä ohjelman lataan tolta sivulta vai lataanko mitään?!!
Kiitos vastauksesta jo etukäteen! - dana
minä vaan kirjoitti:
Hei!
Kiitos viestistä ja neuvosta, mutta voisitko neuvoa minua pölkkypäätä ja kertoa, että kuinla ton skannaaminen onnistuu ja minkä ohjelman lataan tolta sivulta vai lataanko mitään?!!
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!Mene sille sivulle ja klikkaa yläreunasta SELAA, ja etsi sieltä tiedosto:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BeepSettingsSupportTrust\---tuo---WaveLoud.exe
Sen jälkeen SUBMIT. Sitten oottelet, et se ohjelma skannaa sen tiedoston. Taitaa olla turha scannata, sillä se on lop-variantti. Tullut siis sen Messenger Plussan mukana. Sehän asentelee juuri myös noita ylimääräisiä kansioita koneelle.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BeepSettingsSupportTrust
Noita lop-variantteja on RAJATON / ÄÄRETÖN määrä, joten niitä ei pysty mikään kaikkia tunnistamaan.
:)
.
.- Oma kansio
Eli teenkö minä normaalisti uuden kansion c-juureen ja sinne raahaan hijackthis-ohjelman, vai mitö tarkoitit uuden kansion tekemisellä?
Voisitko neuvoa minua pölkkypäätä paremmin?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen! Oma kansio kirjoitti:
Eli teenkö minä normaalisti uuden kansion c-juureen ja sinne raahaan hijackthis-ohjelman, vai mitö tarkoitit uuden kansion tekemisellä?
Voisitko neuvoa minua pölkkypäätä paremmin?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!sitä tarkoitan.
Tee HjT:lle oma kansio näin C:/HjT/ ja siirrä HijackThis.exe siihen.
Olin poissa koneelta mutta dana ja Ad-Aware selvensi tilanneta.
Poista MessengerPlus Lisää/Poista sovelluksesta.
Sulje selain ja muut ikkunat, laita merkki noiden eteen(jos löytyy)ja paina FIX
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Supporttrustplayacid] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BeepSettingsSupportTrust\WaveLoud.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
Laita piilotiedostot näkyviin, tuossa ohjeet
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2002092715262339
Etsi ja poista vikaietotilassa(painele F8 käynnistyksen aikana ja valitse ylä/alanuolella VIKASIETOTILA ja paina ENTER)
C:\Program Files\----tuo---Messenger Plus! 3
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\----tuo---BeepSettingsSupportTrust
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654