Pahoinpitely

hakattu

Eli asiani on se että haluaisin nostaa syytteen pahoinpitelystä josta on aikaa noin.2 vuotta.
En kumminkaan tiedä voinko enään nostaa syytettä tästä koska siitä on jo aikaa kauan ja en silloin uskaltanut nostaa syytettä nykyistä exääni kohtaan.
Minun kasvoistani pitäisi olla otettuna kuvia pahoinpitelystä, mutta todistajia ei oikeastaan ole... Ainoastaan yksi ohi kulkija joka kysyi tarvitsemmeko poliisia kun makasin maassa naama hakattuna ja sanoin itse että emme.

Ja onko tämä nyt törkeäpahoinpitely jos minua on kuristettu ja hakattu?
Miten minun pitäisi toimia?
Olen ollut 17 vuotias kun tämä on tapahtunut, vaikuttaako alaikäisyyteni tähän ja se että myös exäni joka hakkasi minut on ollut silloin alaikäinen ...

Antakaa kiiitos hyviä neuvoja sillä asia on vaivannut minua jo silloin kun se on tapahtunut mutten ole uskaltanut tehdä asialle mitään sillä olen pelännyt mitä siitä seuraa exäni kanssa.
Toivottavasti tämä on oikea palsta kysyä neuvvoa :)

2

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakattu

ja nyt tajusin että tämä ei ole oikea palsta -.-

• Rikosuhripäivystys vastaa:

Hei,
      Hienoa, että olet lähtenyt hakemaan tilanteesi apua sillä asia on selvästi vaivannut sinua. Olet kokenut väkivaltaa itsellesi läheiseltä ihmiseltä ja on luonnollista tuntea pelkoa tilanteesta. On tavallista, että jos on kokenut väkivaltaa lähisuhteessa, siitä on yleensä vaikea puhua.

Neuvoisin sinua kääntymään tilanteessasi Rikosuhripäivystyksen puoleen. Rikosuhripäivystyksellä on tarjolla erilaisia palveluja. Voit esimerkiksi tulla juttelemaan asiasta RIKUchattin tai voit lähteä hakemaan tukea ja neuvoa lähimmästä Rikosuhripäivystyksen palvelupisteestä. Chat ja palvelupisteiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.riku.fi.

Hienoa, että olet rohkaistunut hakemaan itsellesi tukea.
      RIKU/vapaaehtoinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4483
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      25
      3258
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2904
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2717
    5. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2670
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2557
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2549
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2085
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    Aihe