Eli asiani on se että haluaisin nostaa syytteen pahoinpitelystä josta on aikaa noin.2 vuotta.
En kumminkaan tiedä voinko enään nostaa syytettä tästä koska siitä on jo aikaa kauan ja en silloin uskaltanut nostaa syytettä nykyistä exääni kohtaan.
Minun kasvoistani pitäisi olla otettuna kuvia pahoinpitelystä, mutta todistajia ei oikeastaan ole... Ainoastaan yksi ohi kulkija joka kysyi tarvitsemmeko poliisia kun makasin maassa naama hakattuna ja sanoin itse että emme.
Ja onko tämä nyt törkeäpahoinpitely jos minua on kuristettu ja hakattu?
Miten minun pitäisi toimia?
Olen ollut 17 vuotias kun tämä on tapahtunut, vaikuttaako alaikäisyyteni tähän ja se että myös exäni joka hakkasi minut on ollut silloin alaikäinen ...
Antakaa kiiitos hyviä neuvoja sillä asia on vaivannut minua jo silloin kun se on tapahtunut mutten ole uskaltanut tehdä asialle mitään sillä olen pelännyt mitä siitä seuraa exäni kanssa.
Toivottavasti tämä on oikea palsta kysyä neuvvoa :)
Pahoinpitely
2
142
Vastaukset
- hakattu
ja nyt tajusin että tämä ei ole oikea palsta -.-
Rikosuhripäivystys vastaa:
Hei,
Hienoa, että olet lähtenyt hakemaan tilanteesi apua sillä asia on selvästi vaivannut sinua. Olet kokenut väkivaltaa itsellesi läheiseltä ihmiseltä ja on luonnollista tuntea pelkoa tilanteesta. On tavallista, että jos on kokenut väkivaltaa lähisuhteessa, siitä on yleensä vaikea puhua.
Neuvoisin sinua kääntymään tilanteessasi Rikosuhripäivystyksen puoleen. Rikosuhripäivystyksellä on tarjolla erilaisia palveluja. Voit esimerkiksi tulla juttelemaan asiasta RIKUchattin tai voit lähteä hakemaan tukea ja neuvoa lähimmästä Rikosuhripäivystyksen palvelupisteestä. Chat ja palvelupisteiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.riku.fi.
Hienoa, että olet rohkaistunut hakemaan itsellesi tukea.
RIKU/vapaaehtoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962