Julista! On vain Hetki Aikaa!

sinettisormus1

Jesaja 40:6:
Ääni sanoo: " Julista !"
Toinen vastaa: " Mitä minun pitää julistaman?"
Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jes.40.html

Herran Rauhaa ja Siunausta teille!

102

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
    • Mehän julistamme

1. "Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani", sanoo teidän Jumalanne.

2. "Puhukaa suloisesti Jerusalemille ja julistakaa sille, että sen vaivanaika on päättynyt, että sen velka on sovitettu, sillä se on saanut Herran kädestä kaksinkertaisesti kaikista synneistänsä."
      3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
      4. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.
      5. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."
      6. Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:
      7. ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
      8. Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.
      9. Nouse korkealle vuorelle, Siion, sinä ilosanoman tuoja; korota voimakkaasti äänesi, Jerusalem, sinä ilosanoman tuoja. Korota, älä pelkää, sano Juudan kaupungeille: "Katso, teidän Jumalanne!"
      10. Katso, Herra, Herra tulee voimallisena, hänen käsivartensa vallitsee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.

• sinettisormus1

Kiitos ja Iso Aamen! Siunausta!

• Amen

Jae 10 puhutteli, osui.
        Taannoin Herra puhui rukouksessa. "Ei kukaan jää palkkaansa vaille. Minä tulen ja minulla palkka mukanani."

• sinettisormus1
        Amen kirjoitti:

Jae 10 puhutteli, osui.
        Taannoin Herra puhui rukouksessa. "Ei kukaan jää palkkaansa vaille. Minä tulen ja minulla palkka mukanani."

... oli tarkoituskin osua, sillä rukouksessa pyysin Herralta tämän sanan tänne ja tämän hän avasi, siis joihinkin se myös silloin uppoaa ...

• wellabi
        Amen kirjoitti:

Jae 10 puhutteli, osui.

Kyllä on väkevää julistusta, kääntyy lumiukkokin.

• sinettisormus1
      • Sinetti on kovasti ihastunut Lake Worthin kotikirkon konnaan.

• sinettisormus1

Syntivelan varsinainen ja todellinen maksaminen/ sovitus on tapahtunut Kristuksen kärsimyksen ja ristinuhrin kautta.

• sintsorbus

Sehän on kivaa, velka on maksettu, ennenkuin ehty mitään tehäkään..

• sinettisormus1

On vain hetki aikaa. Nyt Morsiamen on noustava ylös ja Julistettava! Meidän tulee olla vapaita ja usakaltautua julistamaan ja jättää ihmis pelko syrjään! Onhan Herra meidän vahvuutemme, ilman hänen voimaansa emme ole mitään!

• sinettisormus1
    • sinettisormus1

Syvälle syntiin vajonneita on autettava nousemaan parannukseen ja uskon kautta elämään Kristuksessa. " Vuoret ja kukkulat alennettakoon": ylpeät omahyväiset on lain sanalla " alennettava" synnintuntoon ja katumukseen. "Koleigot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut tasaiseksi maaksi": Tylyt, kovat, riitaisat ja väkivaltaiset nöyrtyköön parannukseen tullakseen armon uudistamina rauhallisiksi ja rakastaviksi.

https://www.youtube.com/watch?v=UCKn1G7V444

• sinettisormus1

Jumalan sanan pysyvyys ja luotettavuus. "Pyhä Raamattu on Jumalan sanaa, joka on, niin sanoakseni, kirjaimin kirjoitettua ..., aivankuin Kristus on Jumalan iankaikkinen Sana ihmisluontoon verhottuna.

https://www.youtube.com/watch?v=L79FcuKiVZs

• yeppee

Notta hommissa siementä levittämässä.

• Amen

Juuri niin on asia. Pois ihmispelko uskovilta. Älkää katsoko oikealle, eikä vasemmalle, katsokaa Kristuksen ristiin. Sieltä tulee teille apu. Sieltä loistaa valo pimeyteen. Olkaa rohkeat, olkaa rohkeat, sillä Herra on teidän kanssanne, rakkaat lapset.

• sinettisormus1

Aamen.
        Kun Kristus, Hyvä Paimen, tulee palauttamaan syntistä laumaansa, Hänellä on vaivojensa ja ristinuhrinsa palkka/ ansio mukana ja annettavana tälle hänen syntivelkansa maksuksi ja anteeksianatamiseksi. Hänen "käsivartensa" vallitessa syntinen särkyy parannukseen ja ottaa Hänet uskossa vastaan evankeliumin lupauksesta. Niin hänestä tulee Hyvän Paimenen lauman jäsen ja Hänen seuraajansa.

• sinettisormus1
    • Herralle kiitos

Kaunista musiikkia.

• Julistaminen on yhteydessä myös ojentamiseen, nuhteluun ja varoittamiseen. Uskoville kun täytyy myös julistaa ettei lihan mieli pääsisi unettamaan. On rakkaudellista, vaikka se ensin tuntuisikin vastakarvaan silittämiseltä.

Ef. 4 : 17 - 19. " Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa; älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa, nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden, ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet irstauden valtaan, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa. "

Ef. 5 : 12 - 14. " Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät; mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta. Sentähden sanotaan: " Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee! "

2 Tim. 4 : 2 - 4. " saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. "

• sinettisormus1

Aamen.

• Oikein puhut

Pekka.
      Se on niin ja amen.
      Sillä tulee aika... on jo tosin tullutkin.

• sinettisormus1

Aamen.
      Siis Julistakaa, julistakaa Herran sanaa Korkeuksiin!

• Herra on kanssamme

Niin me teeemmekin, julistamme. Emme pelkää.

• sinettisormus1

Jumala osoittaa itseään joksikin kuvitteleville ihmisille, miten vähäisiä he ovat verrattuina häneen, maailman kaikkeuden Luojaan ja Hallitsijaan. Vielä paljon mitättömämpiä ovat ihmisten tekemät jumalankuvat, jotka ovat vain ihmisten omaa perinnettä.
      "Hän, joka levittää taivaan niinkuin harson."

• sinettisormus1

Tähtitaivaan katseleminen antaa avistuksen Jumalan, sen Luojan ja Ylläpitäjän, viisaudesta, suuruudesta ja voimasta. Vaikka meidän aurinkokuntamme on valtavan suuri, se on vain pieni osa linnunradan valtavaa tähtikuntaa eli galaksia. Maailmankaikkeudessa on ties kuinka monia miljoonia sellaisia galagseja. Taivaanavaruus ilmoittaa hänen kättensä tekoja. (Psalmi19)

• sinettisormus1
    • Seurailija1

Vaikka ihminen on päässyt laitteillaan kauaksikin on ne vielä kuitenkin hyvin lähellä maanpintaa, Jumalan luo on triljoonia kilometrejä, ei sinne ylety ihmisen härveleillä koskaan.. Tämä aika on mennyt pahaksi, tämä on aivan mieletöntä, selfie pyllyt täyttää lööpit, palvotaan juoppoja artisteja ja seksin kuumuutta. Ollaanko jo yhtä pitkällä kuin oli Sodoma ja Gomorra?, vai ollaanko jo aavistuksen pitemmällä(minusta olemme). Kuritukset alkaa aivan justiinsa Aamen.

Kiitos sinetti sanasta ja noista mahtavista lauluista..

• sinettisormus1

-jarmo-, eräänä päivänä laittoi viestiä tuonne Hilja ketjuun, videon muodossa ja tuo viesti on Herralta, niille jotka kuulee ja ymmärtää:
        - SE ON ALKANUT!

• ...
        sinettisormus1 kirjoitti:

-jarmo-, eräänä päivänä laittoi viestiä tuonne Hilja ketjuun, videon muodossa ja tuo viesti on Herralta, niille jotka kuulee ja ymmärtää:
        - SE ON ALKANUT!

...

• sinettisormus1

Omassa varassaan eläessään parhaissa voimissa olevat nuoret nääntyvät ja sortuvat syntien ja turmiollisten tapojen, juoppouden, huumeiden, huoruuden, rikollisuuden orjuuteen. Herraan turvansa panevat saavat uudestisyntymisessä häneltä uudet voimat. Herran odottaminen on häneen turvaamista, hänen armonsa ja hoitonsa varassa elämistä, häneltä kaikkeen avun, voiman ja johdatuksen rukoilemista.

• Seurailija1

AAMEN sinetti..

• AOAOAOAOAOAOAOAO

Kiitos sinettisormus1, että toit viestin Jumalalta aamulla.

Uskon sen olleen tänään minun tehtäväni. Puhuin sen eräälle ystävälliselle miehelle kasvotusten.

Jos jaksat, niin pyytäisin sinua muistamaan tätä miestä ja hänen perhettään rukouksessa. Siis, kuinka Jumala johdattaa. En halua taakoittaa.

Jes.40:6-8 oli viesti.

Jumala itse sanoo, ettei Hänen Sanansa tyhjänä palaa, vaan tekee sen mitä varten Hän sen lähettää.

Toivon ja rukoilen, että Herra Jeesus Kristus kirkastaa itse itsensä tuolle miehelle ja hänen rakkailleen.

Herra Jeesus Kristus ! Kiitos siitä että Sinä haluat pelastaa tuonkin perhekunnan kokonaan. Aamen.

• sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

Kiitos sinettisormus1, että toit viestin Jumalalta aamulla.

Uskon sen olleen tänään minun tehtäväni. Puhuin sen eräälle ystävälliselle miehelle kasvotusten.

Jos jaksat, niin pyytäisin sinua muistamaan tätä miestä ja hänen perhettään rukouksessa. Siis, kuinka Jumala johdattaa. En halua taakoittaa.

Jes.40:6-8 oli viesti.

Jumala itse sanoo, ettei Hänen Sanansa tyhjänä palaa, vaan tekee sen mitä varten Hän sen lähettää.

Toivon ja rukoilen, että Herra Jeesus Kristus kirkastaa itse itsensä tuolle miehelle ja hänen rakkailleen.

Herra Jeesus Kristus ! Kiitos siitä että Sinä haluat pelastaa tuonkin perhekunnan kokonaan. Aamen.

Aamen.
        Tätä olen rukoillut ja jatkan edelleen, ota siis tuo uskon askel ja käy hänen luokseen ...

• sinettisormus1
      • Seurailija1

Eija Kourimon kanssa väännettiin kasteesta kerran.. Kyllä hän Jumalaan kuitenkin uskoo, ajatellaan vähän erilailla, hän ei sulattanut aikuiskastetta.. No asiat valkenee vielä.. Hyvä laulu.. Kiitos sinetti ja kunnia Jumalalle..

• Seurailija1

Uskon sen että onkin alkanut, omatkin näkyni ja tuntoni viittaa siihen.. Aivan hirvittävä aika, sukupuolen vaihdotkin on jo viihdettä.. Jumala vastaa ja niin pitääkin koska Hän toimii aina samallalailla, Hän ei poukkoile.. Ei meillä ole mitään hätää "Koska hän on kiintyynyt minuun,..(meihin jotka uskovat)..minä pelastan hänet. Minä vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14

Vie jonnekkin kauaksi meidät, sinne triljoonien km päähän, LUOKSEEN!!!..

• sinettisormus1

... minä uskon aikuis kasteeseen, eli uskon kasteeseen ja olen sen itse käynytkin, uskossa Jeesukseen.
        Uskon myös että "se on jo alkanut", kaikki viittaa siihen, niin näyt, unet kui kaikki muu maailman touhu. Eilen saunassa olin Herrani edessä vahvasti ja pyysin häntä avaamaan tätä kaikkea, niin suuri on tuskani tämän vuoksi ja myös väsymys. Pyhä Henki laskeutui vahvasti, tuntui kuin päässäni olisi ollut pienen pieniä sähköiskuja .... jotain tapahtuu, se tiedän, pyysin sanan paikkaa saunan jälkeen ja se avautui Esteristä, tuosta josta minulle on profetoitu, että minua valmistellaan kuninkaan eteen niinkuin Esteriä, kuningatar joka pelasti juutalaisen kansansa paholaiselta ja siksi tuo käärme vihastui ja sanotaan että lopunaikana tuo kaikki tapahtuu uudelleen. Koen että on Esterien aika.

• sinettisormus1

... minä uskon aikuis kasteeseen, eli uskon kasteeseen ja olen sen itse käynytkin, uskossa Jeesukseen.
        Uskon myös että "se on jo alkanut", kaikki viittaa siihen, niin näyt, unet kui kaikki muu maailman touhu. Eilen saunassa olin Herrani edessä vahvasti ja pyysin häntä avaamaan tätä kaikkea, niin suuri on tuskani tämän vuoksi ja myös väsymys. Pyhä Henki laskeutui vahvasti, tuntui kuin päässäni olisi ollut pienen pieniä sähköiskuja .... jotain tapahtuu, se tiedän, pyysin sanan paikkaa saunan jälkeen ja se avautui Esteristä, tuosta josta minulle on profetoitu, että minua valmistellaan kuninkaan eteen niinkuin Esteriä, kuningatar joka pelasti juutalaisen kansansa paholaiselta ja siksi tuo käärme vihastui ja sanotaan että lopunaikana tuo kaikki tapahtuu uudelleen. Koen että on Esterien aika.

http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/vt/vt4m.html

• Minä sanon

Totisesti. On Esterin aika. Peltolalla hyvä selitys Raamattuun.

• sinettisormus1
    • Ei tullut minusta

sinettisormus1

Tee hyvä ihminen useampia aloituksia.

Suomi Jumalalle, Jeesukselle Kristukselle.

• sinettisormus1
      • Lake Worthin kotikirkon konna se onkin oikein hyvä esikuva kristityille.

• -jarmo-
        netpunk kirjoitti:

Lake Worthin kotikirkon konna se onkin oikein hyvä esikuva kristityille.

Kato netpunk ja ihan ameriikasta asti, no mutton hyvä ettoot säälittäny rehellisyytes.

• sinettisormus1
      • sinettisormus1

... heitätkö sinä sen ensimmäisen kiven, oletko itse synnitön?

• sinettisormus1 kirjoitti:

... heitätkö sinä sen ensimmäisen kiven, oletko itse synnitön?

Minä voisin aivan hyvin heittää sen ensimmäisen kiven, koska olen täysin synnitön, sillä raamatun synti-käsitykselle ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa. Synti on vain yksi aavikkobarbaarien primitiivisistä käsityksistä.
        Yleisinhimillisestä sekulaarista näkökulmasta väkivalta on väärin, joten jätän kiven heittämättä.

• sinettisormus1

... ei keskustelua .....

• Tyhjää,turhaa

Eipä kannatakaan.

• Seurailija1

sinetti!.. välihuomautus!, näin äsken näyn. Kerroin aiemmin että oli täysi vesiämpäri mutta se laitettiin hyllyyn, nyt se täysi vesiämpäri oli kädessäni ja kävelin.. Jotain alkaa tapahtumaan.

• sinettisormus1

Aamen, Seurailija!
        Hyvä näky, nyt pääset jakamaan tuota virvoittavaa vettä, saat alkaa julistamaan hänen sanomaa .... Siunausta siihen.

• Seurailija1

Aamen, Seurailija!
        Hyvä näky, nyt pääset jakamaan tuota virvoittavaa vettä, saat alkaa julistamaan hänen sanomaa .... Siunausta siihen.

Mistä sen tietää mitä Jumala aikoo.. ehkä alan jonkun julistajan autokuskiksi tai jotain.. en mene asioitten edelle..

• sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Seurailija1

Hyvää, Siunattua yötä, sinetille ja kaikkille.

• sinettisormus1

... kuin myös seurailija ja te kaikki, hyvää yötä!

• näkymätön ninni

Sitä samaa täältäkin. Hyvää ja siunattua yötä kaikille tasapuolisesti!

• Öitä myös sisarille! Jeesus on peittonamme, Pyhän Henkensä kautta. Lisäksi hänen enkelit ovat kanssamme. Saamme voiman jolla olemme reagoimatta pimeyden hyökkäyksiin omassa elämässämme.

• Rukouskutsu

Rukousvartiossa on hyvä olla silloin, kun Herra rukousvartioon kutsuu.

Herran ääni on vaiennut ja yleensä Herra vaikenee silloin, kun synti on tullut liian suureksi kansakunnan keskuudessa. Tilalle on tullut ihmistekoista.

Jeesus tule vielä ja kutsu tätä kansaa, kutsu niin, että ihminen pysähtyy kuuntelemaan, näytä voimasi ja valtasuuruutesi, pelasta vielä, täytyyhän jossakin olla vielä joku, joka haluaa kuulla kutsun ja tulla sinun tykösi.

Jeesus viivytä vielä myrskyä, älä anna sen vielä tulla, tule Jeesus ja etsi ensin ne, jotka sinua kaipaavat kärsimysten ja vaikeuksien keskellä ja auta.

• Seurailija1

Huomenta, todella aiheellinen tuo yllä oleva Rukouskutsu, nyt on tyyntä niinhän se on aina ennen myrskyä. Synti on tullut liian suureksi.

Ristin voima ei ole kadonnut, eikä edes
      tippaakaan heikennyt, muistakaamme se,
      ja rukoilkaamme ristin juurella noilla sanoilla
      tai omilla Aamen.

• Myrsky myös avaa ihmisen sydämen Jeesuksen puoleen yhä totisemmin, niidenkin jotka ovat vielä kahden vaiheilla ja joita Pyhä Henki kutsuu kaiken sieluntuskan keskellä. Oli myrsky sitten henkilökohtaisen elämän tilanne tai näkyvän maailman kautta tuleva muutospaine kun jotkut kulissit kaatuvat.

• sinettisormus1

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän,
      se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.
      Joh.13:20.

• sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Seurailija1

Nyt tuntuu siltä että julistukset on julistettu ja on Jumalan vastausten aika, Jumala on pakotettu toimiin, häntä on pilkkaamalla pilkattu!. Otin pienet päikkärit ja heräsin siihen että Ruotsi tuotiin mieleeni. Ruotsilla on sukupuolineutraali esikoulu, Ruotsissa vihitään homot avioon, Ruotsi tunnustaa Palestiinan. Ruotsilta on siunaus pois joka on sitä kantanut sotienkin yli. Nyt se on pois.. He ovat antaneet paholaiselle enempi kuin pikkusormensa ja se hotkasee koko käden. Ruotsissa koittaa pahat ajat, he ovat itse syyllisiä siihen. On Ruotsissa Jeesukseen uskoviakin paljon mutta riittääkö rukoukset enää kun heitä ei kuunnella ja kun kaikki on systemaattisesti murennettu. Uskovilla ei ole ruotsissakaan hätää mutta sääliksi käy se että päättäjät ovat saaneet niin paljon pahaa aikaan. Tuleva aika näyttää Jumalan vastauksen ja teot, niin että sen kaikki näkee. Aamen.

• Klimenkon profetia

Kuuntelen juuri tätä kaunista musiikkia. Samalla mietin, miten koskettavaa oli joskus -80-luvun loppupuolella kuunnella kasettia, missä Klimenkon pojan profetia ja samaan aikaan myös toinen henkilö oli saanut saman profetian. Oli koskettavaa, vaikka sanat "Suomi pääsee kuin koira veräjästä tällä kertaa" helpottivat. Ruotsi ja Norja eivät päässeet. Tuohon aikaan oli vielä perheessämme pieniäkin lapsia ja lähitulevaisuus huolestutti. Että pian tapahtuisi.

Olen aina profetian muistanut ja kuten täällä on usein kirjoitettukin, rukousrintamat voivat vaikuttaa niin, että Jumala armahtaa.

http://www.youtube.com/watch?v=ZeW9jyw1vnk&index=7&list=PLF42DEC7DB37B0F99

• Lisää Klimenkoa
        Klimenkon profetia kirjoitti:

Kuuntelen juuri tätä kaunista musiikkia. Samalla mietin, miten koskettavaa oli joskus -80-luvun loppupuolella kuunnella kasettia, missä Klimenkon pojan profetia ja samaan aikaan myös toinen henkilö oli saanut saman profetian. Oli koskettavaa, vaikka sanat "Suomi pääsee kuin koira veräjästä tällä kertaa" helpottivat. Ruotsi ja Norja eivät päässeet. Tuohon aikaan oli vielä perheessämme pieniäkin lapsia ja lähitulevaisuus huolestutti. Että pian tapahtuisi.

Olen aina profetian muistanut ja kuten täällä on usein kirjoitettukin, rukousrintamat voivat vaikuttaa niin, että Jumala armahtaa.

http://www.youtube.com/watch?v=ZeW9jyw1vnk&index=7&list=PLF42DEC7DB37B0F99

Tämä on vauhdikas ja rakas.
        http://www.youtube.com/watch?v=Za7VUQQT-HU&list=PLF42DEC7DB37B0F99&index=9

• Klimenkoa

• sinettisormus1
    • Seurailija1

Mitäpä tuohon profetiaan muuta lisäämään kuin että AAMEN... Tarkennuksia siihen kyllä tulee, eihän mikään profetia ole täydellinen mutta runko pitää.

• sinettisormus1
      • AOAOAOAOAOAOAOAOAO

Itse en usko "Tukholman profetiaan" enkä tuohon norjalaisen naisen "näkyyn".

• sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

Itse en usko "Tukholman profetiaan" enkä tuohon norjalaisen naisen "näkyyn".

... itse en uskalla olla uskomatta, etteikö Jumala voi näin meitä varoittaa, niin kuin aikanaan egyptiläisiä vitsauksista, joita eivät ensin uskoneet Jumalan teoiksi ....

• sinettisormus1

... itse en uskalla olla uskomatta, etteikö Jumala voi näin meitä varoittaa, niin kuin aikanaan egyptiläisiä vitsauksista, joita eivät ensin uskoneet Jumalan teoiksi ....

... muuten AOAOAO, sopiiko kysyä, miten eilinen kohtaaminen meni? Voimmeko pian sanoa; Aamen! ???

• AOAOAOAOAOAOAOAO

... muuten AOAOAO, sopiiko kysyä, miten eilinen kohtaaminen meni? Voimmeko pian sanoa; Aamen! ???

Se meni rauhallisesti. Olin menossa muutenkin tuon miehen luokse, kun sitten huomasin tuon sinun viestisi.

Itse koin heti, että tuo koskee juuri minua, ja tuota miestä. Esitin Jumalan Sanan hänelle, ja sitten keskustelimme alkuperäisestä asiasta, jonka vuoksi olin alunperin menossa tapaamaan häntä.

En tiedä miten hän koki viestin. Kuunteli kyllä maltillisesti.

Tämä oli siemen. En osaa yhtään sanoa, mitä nyt tapahtuu. Mutta, tuo Jesajan kohta, on minulle tuttu. Ja, siksi minulla oli varmuus, että minun tulee puhua.

Tuloksista en tiedä, enkä sitä, puhuinko taidollisesti tai en.

Mutta, olettaisn näin....tuntien oman lihani, että seuraavalla kerralla voisi olla vaikeampa puhua hänelle, ehkä/en tiedä, jos Jumala edelleen käskisi jotain puhua tuolle miehelle.

Toivon aina, että Jumalan pelkoni on suurempi kuin ihmispelkoni.

Tiedäm jo nyt, että tapaan tämän henkilön tietyn asian yhteydessä lähi- tulevaisuudessa.

Jos Herra Jeesus Kristus haluaa miehelle puhua vielä kauttani, niin pyydän Jeesuksen tahdon tapahtumista.

Haluan olla kuuliainen, vaikka pelottaisi/hävettäisi, eniten pelkään sitä etten tottelisi Jumalaa.

• sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

Se meni rauhallisesti. Olin menossa muutenkin tuon miehen luokse, kun sitten huomasin tuon sinun viestisi.

Itse koin heti, että tuo koskee juuri minua, ja tuota miestä. Esitin Jumalan Sanan hänelle, ja sitten keskustelimme alkuperäisestä asiasta, jonka vuoksi olin alunperin menossa tapaamaan häntä.

En tiedä miten hän koki viestin. Kuunteli kyllä maltillisesti.

Tämä oli siemen. En osaa yhtään sanoa, mitä nyt tapahtuu. Mutta, tuo Jesajan kohta, on minulle tuttu. Ja, siksi minulla oli varmuus, että minun tulee puhua.

Tuloksista en tiedä, enkä sitä, puhuinko taidollisesti tai en.

Mutta, olettaisn näin....tuntien oman lihani, että seuraavalla kerralla voisi olla vaikeampa puhua hänelle, ehkä/en tiedä, jos Jumala edelleen käskisi jotain puhua tuolle miehelle.

Toivon aina, että Jumalan pelkoni on suurempi kuin ihmispelkoni.

Tiedäm jo nyt, että tapaan tämän henkilön tietyn asian yhteydessä lähi- tulevaisuudessa.

Jos Herra Jeesus Kristus haluaa miehelle puhua vielä kauttani, niin pyydän Jeesuksen tahdon tapahtumista.

Haluan olla kuuliainen, vaikka pelottaisi/hävettäisi, eniten pelkään sitä etten tottelisi Jumalaa.

Aamen, jatketaan rukoilua ja Herra on kyllä tässä puolellamme, sillä miksi uskoa jos jossittelee .... Siunausta sinulle!

• sinettisormus1
    • bää

olen edelleen sitä mieltä, että venäläinen ei tule rajan yli. sitten vasta kun seurakunta otetaan maanpäältä poissa yläilmoihin. en ole nähnyt minkäänlaisia unia enkä sanomia Jumalalta venäläisen tulosta rajan yli.näen paljon unia.mutta en ole yhtään sotakonetta venäläisten ajamista nähnyt. viimeviikolla kyllä näin ufoista unta. en ollut ajatellut niitä enkä muitakaan ilmavallan hallitsijoita, mutta niin vaan Jumala antoi ne uniin. siinä ne jutteli ihmisten kanssa siinä unessa. en kyllä muista tarkalleen sitä unta enää. kenties niitä voi ola jo ihan ihmiseks puketuneena täällä maan kamaralla jo, eikä kukaan huomaa oliko se ihminen vaiko ufo.

• sinettisormus1

... totisesti toivon, että Herra hakee meidät/ morsiamensa pois ennen tuota vaivan aikaa.

• sinettisormus1

... totisesti toivon, että Herra hakee meidät/ morsiamensa pois ennen tuota vaivan aikaa.

... siksi hän haluaakin meidän vielä julistavan ja rukoilevan, kunnes hän saapuu, aika on jo alkanut ....

• AOAOAOAOAOAOAOAOAO

Me olemme koko ajan "vaivan ajassa ". Vai, onko sinulla ollut erityisen "helppoa" tässä ajallisessa elämässäsi ?

Jeesus sanoi, Joh.16:33 ;

"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on AHDISTUS; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Matt.13:21
        mutta hänellä ei ole juurta itsessään, vaan hän kestää ainoastaan jonkun aikaa, ja kun tulee AHDISTUS tai vaino sanan tähden, niin hän heti lankeaa pois.

Matt.24:21
        Sillä silloin on oleva suuri AHDISTUS, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

Mark.4:17
        mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee AHDISTUS tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.

Mark.13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva AHDISTUS, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

Luuk.21:25
        Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja AHDISTUS kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.

• sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

Me olemme koko ajan "vaivan ajassa ". Vai, onko sinulla ollut erityisen "helppoa" tässä ajallisessa elämässäsi ?

Jeesus sanoi, Joh.16:33 ;

"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on AHDISTUS; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Matt.13:21
        mutta hänellä ei ole juurta itsessään, vaan hän kestää ainoastaan jonkun aikaa, ja kun tulee AHDISTUS tai vaino sanan tähden, niin hän heti lankeaa pois.

Matt.24:21
        Sillä silloin on oleva suuri AHDISTUS, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

Mark.4:17
        mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee AHDISTUS tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.

Mark.13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva AHDISTUS, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

Luuk.21:25
        Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja AHDISTUS kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.

AAMEN!

• Jeesus on Herra

Ufo- luotsi palstalla aina muistuttaa moisesta. Tavallinen uskova ei niitä päästä edes mieleensäkään. Sehän se on kun sitä pahaa esillä pidetään.

• sinettisormus1
    • bää

vai olen minä nykyään ufo luotsi. noh. jos tappelua joku haluaa, niin minun puolesta se "uskova " saa tapella ihan itse. yksin vain on hiukka vaikea tapella, mutta kokeillahan aina voi. olen tainnut joutua Jarmon kanssa samaan kategoriaan, kun jotkut uskovatkin hyppää silmille pitäen minua eksyneenä. nyt tiedän jarmo, miltä sinusta tuntuu.
      työpaikalla tapaan evankelioida jos mahdollista näitä suomen somaleja. hoitoalalla kun somalinaisia paljon. osa kuuntelee, mutta osa ei. jotkut pitävät islamin uskon sekä kristin uskon Jumalaa samana. kovasti saa aina niitä heidän käsityksiään aina oikoa että ne olisivat oikeilla poluilla.

• sinettisormus1

... bää, tuo taisi olla virhe arviointi sinusta, me jotka tunnemme sinut, tiedämme ettei tuo pidä paikkaa. Siunausta sinulle ja työhösi, tiedän sen raskaaksi, kun itsekkin työskentelen hoito puolella ...

• No voi, voi ja voi

... bää, tuo taisi olla virhe arviointi sinusta, me jotka tunnemme sinut, tiedämme ettei tuo pidä paikkaa. Siunausta sinulle ja työhösi, tiedän sen raskaaksi, kun itsekkin työskentelen hoito puolella ...

Missä puskissa te elätte?
        Profetiat sivustolla on oikea ufo-luotsi asioimassa ollut vuosikausia. Lähinnä trollina kylläkin. Jokainen palstaa seuraava on sen huomannut.
        Pysyyköhän tuo rautakankikaan suorassa tällä sivustolla?
        Itsestään selvät asiatkinko pitäisi selittää alusta loppuun asti.
        Oletus on, että kun tietyt nikit näkee usein, niin olettaa heidän olevan tietoisia palstan asioista. Mutta ei näköjään. Jos joku haluaa kilpailla ufo- luotsina niin siitä vaan.
        Tästä on kysymys:

Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Rajatieto / Ufot
        Ufot

Palstan luotsi(t): kekek-kekek, Käpymäki

Keskustele ufoista ja ufosieppauksista.

• Voi voi ja voi
        No voi, voi ja voi kirjoitti:

Missä puskissa te elätte?
        Profetiat sivustolla on oikea ufo-luotsi asioimassa ollut vuosikausia. Lähinnä trollina kylläkin. Jokainen palstaa seuraava on sen huomannut.
        Pysyyköhän tuo rautakankikaan suorassa tällä sivustolla?
        Itsestään selvät asiatkinko pitäisi selittää alusta loppuun asti.
        Oletus on, että kun tietyt nikit näkee usein, niin olettaa heidän olevan tietoisia palstan asioista. Mutta ei näköjään. Jos joku haluaa kilpailla ufo- luotsina niin siitä vaan.
        Tästä on kysymys:

Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Rajatieto / Ufot
        Ufot

Palstan luotsi(t): kekek-kekek, Käpymäki

Keskustele ufoista ja ufosieppauksista.

kekek-kekek
        16.9.2014 15:07
        2
        Oli viime yönä sellainen hallusinaatio että joku repii peittoa päältä. Ensin jalkopäästä sitten toisesta päästä. Asun yksin ja ovi on aina lukossa, niin mikään oikea luonnollinen olento ei asialla voinut olla.

Epäufouskovaisena en tietenkään syytä asiasta humanoideja. Koska en usko kummituksiin en syytä asiasta kummituksiakaan.

Hallusinaatio siis.

• Voi voi ja voi
        Voi voi ja voi kirjoitti:

kekek-kekek
        16.9.2014 15:07
        2
        Oli viime yönä sellainen hallusinaatio että joku repii peittoa päältä. Ensin jalkopäästä sitten toisesta päästä. Asun yksin ja ovi on aina lukossa, niin mikään oikea luonnollinen olento ei asialla voinut olla.

Epäufouskovaisena en tietenkään syytä asiasta humanoideja. Koska en usko kummituksiin en syytä asiasta kummituksiakaan.

Hallusinaatio siis.

Totuus tekee vapaaksi. Vai tekeeko?

• bää

rakas sinetti. sinä tiedät paljon minusta. siunausta sinulle ja perhekunnallesi.

• Voi voi ja voi
        Voi voi ja voi kirjoitti:

Totuus tekee vapaaksi. Vai tekeeko?

Vuosikausia muslimi kirjoitti teijjän lössistä ja pilkkasi kristittyjä. Ivasi ja mainosti psyk. pot. sivustoa, että HÄLYTYS, nyt on päivitys.
        Eipä häirinnyt uskovia, kunnes Herra alkoi paljastaa asioita ja jatkaa paljastamistaan sanansa mukaan.
        Valvokaa, sanon minä teille.

• Näin se menee
        bää kirjoitti:

rakas sinetti. sinä tiedät paljon minusta. siunausta sinulle ja perhekunnallesi.

Valvo silti omaa tilaasi.

• sinettisormus1
    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

... ja seurailijalle, huomasitko tuon tukholman profetian jälkeen .... vastattiin taas samaan aikaan ... Herralla on asiaa ....

• bää

totisesti sinetti. niin työn puolesta, kuin Jumalan sanankin, josta hilja puhui. olemmehan sisarukset Jeesuksessa. kiitos kun laitoit tämän nauhan tänne.

• Seurailija1

Joo o.. mukava törmäillä, ei mikään ole sattumaa.. nyt saunaan..

• sinettisormus1

... jooo, mää kävin jo ...... :)

• Musiikillista pyhää

Kaunista musiikkia sunnuntaipäiväksi. Kuunnelkaa ja ihastukaa! Hyvää Yötä Jeesus Myötä.

• Musiikillista

Koko ketjussa siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe