Olen saanut ajatuksen, että Jumalalta tulee kosto Usalle useasta syystä. Esimerkkinä mainitsen sen, että Usa on atomipommittanut Japania, eikä ainoastaan ole siitä seurannut ihmisen kuolemia, mutta myös luonnon pilaantumista salakavalasti ja pitkässä juoksussa. Jumala on Raamatussa selvästi sanonut ihmiselle tehtävän viljellä ja varjella maata. Se, että Usa on pommittanut atomipommilla, on ollut maan turmelua eikä varjelua. Tällä teolla Usa on lähtenyt sotimaan Jumalaa vastaan. Toinen asia, mistä Jumala on ilmoittanut, on että Jumala on ylpeitä vastaan. Usa on ylpeä ja häikäilemätön ja tällä tavalla on itse ottanut askeleen sotaan Jumalaa vastaan. Näistä asioista muun muassa on tulossa Jumalan kosto.
Varoitan vielä Venäjää käyttämästä ydinaseita. Älkää käyttäkö, Jumala näkee ja kostaa niin pahat teot! Jos joku vihollinen lavastaa teidät käyttäjäksi, kosto tulee viholliselle. Jumala näkee kyllä ja tuomitsee oikeamielisesti.
Muitakin asioita on, kuten se, että Usa on lähtenyt pakottamaan mikrosirua ihmisille, pedon merkkiä. Lähtekää pois Usasta älkääkä millään rintamalla liittoutuko sen kanssa, sillä uskon Jumalan koston tulevan Usalle vielä ennen maailmanloppua. Ihmiset, älkää muuttako sinne missään tapauksessa! Varoitan.
Toinen on yksityiset kostot kaikille kiduttajille. Jumalalla on mahdollisuus järjestää kosto, ja niin Hän tekeekin.
Koska ilkeämieliset lähtivät kiduttamalla kiusaamaan toisia eivätkä rakastaneet lähimmäistä kuin itseään, niin Jumala puuttuu myös näiden kiusaajien toimintaan. Olisi vielä mahdollisuus kysellä armoa ja tehdä parannus pahoista töistä, mutta jos sitä ei tule, niin Jumalan kosto seuraa väistämättä.
Jumala kostaa Usalle?
15
103
Vastaukset
- ---
Vasta atomiaseiden käyttökö on tarpeeksi vakavaa, jotta Jumalasi kostaa? Tiedäthän, että ihmisiä on kuollut ja kuolee huomattavasti enemmän esimerkiksi liikenneonnettomuuksissa. Miksei Jumalasi kosta autovalmistajille?
- ajassa.
Tahallinen maan turmelu on rikos. Jumala käski varjella, ei turmella. Se, että toisen alueen maaperän turmelee ja tekee asuinkelvottomaksi ja syömäkelvottomaksi maaperän on hirvittävä rikos.Jos kaikki olisivat sellaisia saastuttajia, niin maailma olisi ihan pilalla. Ilmestyskirjassa puhutaan myös vaimosta, joka istuu verenkarvaisen pedon päällä ja jolla on kauhistuksia. Tarkkaan en muista, miten meni, mutta kerrotaan myös samassa yhdeydessä Babyloniasta, maan huoruuden ja kauhistusten äidistä. Jokin taho on olemassa, mikä edustaa tuon kaltaista pahuutta. SIlle taholle myös ennustetaan tuho. Ja se taho on myös sellainen, jonka ansiosta maan kauppamiehet ovat rikastuneet. Sitten kun tuho tulee, niin ilmeisesti sitä puoltaneet itkevät ja surevat, kun tuo tapahtuu. Sitä en tiedä, onko tuo taho Usassa, voi olla. Mutta tässä nyt tuli mieleen tuokin Babylonkin jostain syystä.
- ---
ajassa. kirjoitti:
Tahallinen maan turmelu on rikos. Jumala käski varjella, ei turmella. Se, että toisen alueen maaperän turmelee ja tekee asuinkelvottomaksi ja syömäkelvottomaksi maaperän on hirvittävä rikos.Jos kaikki olisivat sellaisia saastuttajia, niin maailma olisi ihan pilalla. Ilmestyskirjassa puhutaan myös vaimosta, joka istuu verenkarvaisen pedon päällä ja jolla on kauhistuksia. Tarkkaan en muista, miten meni, mutta kerrotaan myös samassa yhdeydessä Babyloniasta, maan huoruuden ja kauhistusten äidistä. Jokin taho on olemassa, mikä edustaa tuon kaltaista pahuutta. SIlle taholle myös ennustetaan tuho. Ja se taho on myös sellainen, jonka ansiosta maan kauppamiehet ovat rikastuneet. Sitten kun tuho tulee, niin ilmeisesti sitä puoltaneet itkevät ja surevat, kun tuo tapahtuu. Sitä en tiedä, onko tuo taho Usassa, voi olla. Mutta tässä nyt tuli mieleen tuokin Babylonkin jostain syystä.
Nagasaki ja Hiroshima eivät ole asuinkelvottomia (Nagasakissa 2014 430000 asukasta, Hiroshimassa 1,2 miljoonaa) tai maaperänsä syömäkelvotonta. Harva muuten syö syömäkelpostakaan maaperää.
- Hömölöt
--- kirjoitti:
Nagasaki ja Hiroshima eivät ole asuinkelvottomia (Nagasakissa 2014 430000 asukasta, Hiroshimassa 1,2 miljoonaa) tai maaperänsä syömäkelvotonta. Harva muuten syö syömäkelpostakaan maaperää.
Ei täällä kosteta. Sen tekee muslimit. isis ja hamas
Xiina
26.11.2011 19:05
0
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.
- Jumala tulee
kostamaan Babylonialle, ja on Eufratin varrella sidottu, samoin monet muut Israelin viholliset myös siellä Lähi-idässä ja useat tahtoivat heti 1948 Israelin tuhota ja myöhemmin myös vaikka 1967 sai Israel Jerusaelin Jordanialta vaikka oli esittänyt rauhaa sille ennen sotatoimia. Nähdään helposti että Jordania sai sitä mitä kylvi ja menetti Länsirannan, toki palestiinalaisten viha on leppymätöntä kuten nähdään hamasista ja toimistaan näiden kymmenien vuosien aikana.
Siunataan Israelia ja juutalaisia ja tahdotaan hyvää kaikille ja Jeesus ja Raamattu on tätä varmuudella ja juutalaisuudesta. Rakastetaan totuutta ja Jeesusta kaikesta sydämestä ja sielusta ja mielestä.Siinäpähän siunaatte taas väkivaltaa.
Nykyisen Israelin valtion ensimmäinen presidentti David Ben-Gurion sanoi elämäkerrassaan, että Israelin tasavalta ei ole mitenkään sidoksissa raamattuun. Alunperin Israelin tasavallan oli tarkoitus olla sekulaari tasavalta. Ortodoksi juutalaiset sanelivat pöytäkirjaan eriävän mielipiteen. Lukekaapa Israelin perustuslaki, niin huomaatte, että Israel ei ole uskonnollisessa merkityksessä juutalainen valtio. Perustuslaki jättää suurelta osin koko kysymyksen uskonnosta käsittelemättä, koska yksimielisyyteen ei perustuslain laatijoiden kesken päästy.
Tel Avivin yliopiston historian professorin Sholo Sandin tutkimukset ovat taas osoittaneet, että juutalaisuutta kansallisuutena ei edes koskaan ollut sellaisena kuin raamattu sen kuvaa.
Jahve tuskin kostaa millekään kansalle. Jahve on aika voimaton tekemään yhtään mitään. Jos jahve kostaisi mitään edes vähäisemmässä määrin, niin se tekisi jahvesta todella sairaan sadistin. (ja egostaan mustasukkaisen pas.ki.aisen)
- ---
Japani on muuten ateistinen maa. Eikös tuon koston tulisi liikkua sinnepäin?
- Parantukaa tekin
Hulluuksistanne.
Xiina
0
Sulje
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun. - Hullut
Usa ja kosto ei kuulu tänne, ellet ole itse Jumala.
Xiina
0
Sulje
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun. - kerty
Jumalaan luottavat!
UudenTestamentin salaisuuksia:"Jeesukseen oli kaikki luotu!""Kaikki kuoli Golgatalla!""Jeesus nousi synnittömänä kuolleista ja astuin taivaaseen!" "Joka uskoo Jeesukseen syntyy uudesti eli on uudestisyntynyt!" "Joka uskoo Jeesukseen elää, mutta joka ei usko Jeesukseen, ei ole elävä!" "Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa paitsi Jeesuksessa Kristuksessa, jonka kautta vain voi päästä pelastukseen Jumalan luo!" Paremmin Uudessa Testamentissa! Löytyy netistäkin useilla eri kielillä.
Vain Kristityillä on Pyhä Henki, jonka Jeesus lupasi omilleen! Kristinusko sai Pyhän Hengen ensimmäisenä Helluntaina Apostolien tekojen mukaan. Löytyy Uudesta Testamentista.
Tee parannus ja usko Evankeliumi, joka väärentämättömänä on vain Kristinuskossa!
"Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan synnit anteeksi Jeesuksen nimessä, ja vakuudeksi Jumala herätti Jeesuksen kuolleista!" Apostolien tekojen mukaan. Keinokastelu on pilannut suuria aloja viljelykelpoista maata. Se siitä viljelystä.
- Minä pelastan
Minä menen pelastamaan. ei hätää kekek-kekek. Menen ufolla. lentelen sillä ilman peiton nykimisiä, että ole rauhassa vaan.
Xiina
0
Sulje
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun. - ajassa.
Vielä palatakseni aiheeseen. Uskoakseni Jumala ei tuhoa koko Usa:ta, vaan osittain. Nimittäin sieltä on todellakin lähtöisin paljon toisten maiden kaupunkien tuhoamisia ja esimerkiksi atomipommittamalla tuhotaan massiivisesti alueita, kuten myös uraaniköyhdytetyillä pommeilla.
Sitten palatakseni muistelemaan Raamattua. Jumala ilmoittaa itsensä kansojen kohtaloissa. Esimerkiksi aikoinaan Egyptissä Israelin kansaa piinattiin, ahdistettiin ja vaivattiin. Siitä syystä Jumala rankaisi egyptiläisiä ja lähetti vitsauksia sinne. Tällä tavalla Jumala sai ahdistelun loppumaan, mutta eipä nämä egyptiläiset olleet oppivaisia, vaan heti vitsausten lakattua ahdistelu alkoi uudestaan. Israelilaisten olikin lähdettävä pois sieltä. Ahdistelijat lähtivät perään, jolloinka siinä tuli viimeinen pisara täyteen ja Jumala hukutti ne. Tässä on selvä esimerkki siitä, että ihminen ei voi toimia mielivaltaisesti toisia painaen ja olettaen, ettei itselle tule mitään seuraamuksia siitä. - Tässä totuus
Ja paskat.
Täällähän on isoja pomoja linjalla - kun itse jumalakin, joka tietää kostavansa.
Ne pienemmät pomot raamatussa kyllä kieltää kostotoimet kokonaan.
Se lisäksi Jumala ei kosta kenellekään mitään, sanansa mukaan.
Kaikkivaltiaalla on hommat hanskassa, samoin kansojen kohtalot.
Jumala puhuu monin eri tavoin ihmisille, kansoille, kaikille meille herätelläkseen uskomaan nimensä kaikkia ihmisiä.
Te tulette vielä yietämään, että minä olen Herra.
Kommareiden kostotoimet kuuluu demonisille ihmisille.- Voi voi sentään
Minun kamu on aloituksen takana. Se uskoo tosissaan milloin mitäkin, mutta ei totuutta.
0
Sulje
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828