Kone ihan sekasin voisko joku helppiä

Harri

E:\WINDOWS\System32\smss.exe
E:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
E:\WINDOWS\system32\services.exe
E:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
E:\WINDOWS\system32\svchost.exe
E:\WINDOWS\System32\svchost.exe
E:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
E:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
E:\WINDOWS\Explorer.EXE
E:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
E:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
E:\Program Files\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe
E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe
E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe
E:\Program Files\Eset\nod32kui.exe
E:\WINDOWS\System32\tnnzqvk.exe
E:\WINDOWS\System32\lssrv.exe
E:\WINDOWS\System32\qtask.exe
E:\WINDOWS\System32\qjsqyuks.exe
E:\WINDOWS\System32\msnst32.exe
E:\WINDOWS\System32\wuam.exe
E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\WebTrap.EXE
E:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe
E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
E:\Documents and Settings\Jope\Application Data\weed.exe
E:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
E:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Tmntsrv.exe
E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCPFW.exe
E:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE
C:\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.searchmiracle.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Linkit
R3 - Default URLSearchHook is missing
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] E:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "E:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] E:\Program Files\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCCClient.exe] "E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Pop3trap.exe] "E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] E:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "E:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKLM\..\Run: [WindowsRegistration] tnnzqvk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Services] lssrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Start Upping] qtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ati control panel] qjsqyuks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft MsnST] msnst32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update Time] wuam.exe
O4 - HKLM\..\Run: [rjsozfx] E:\WINDOWS\System32\fotcnc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sais] e:\program files\180solutions\sais.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NetPumper] "E:\Program Files\NetPumper\NetPumperIEProxy.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [WindowsRegistration] tnnzqvk.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Services] lssrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Start Upping] qtask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ati control panel] qjsqyuks.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft MsnST] msnst32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update Time] wuam.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] E:\Program Files\Valve\Steam\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Tcra] E:\Documents and Settings\Jope\Application Data\weed.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WindowsRegistration] tnnzqvk.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Start Upping] qtask.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ati control panel] qjsqyuks.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft Update Time] wuam.exe
O8 - Extra context menu item: Download with NetPumper - E:\Program Files\NetPumper\AddUrl.htm
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'imon.dll' missing
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {771A1334-6B08-4A6B-AEDC-CF994BA2CEBE} (Installer Class) - http://www.ysbweb.com/ist/softwares/v4.0/ysb_regular.cab

11

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juggis

      taitaa olla jokunen mato koneellasi.

      Scannaa koneesi tuolla onlinescannerilla, sen pitäisi löytää ainakin yhden madon.
      http://housecall.trendmicro.com/housecall
      Anna sen pistaa mitä löytää.
      Lähetä sitten uusi logi ja kerro mitä scanneri sanoi.

    • että tämmönen pila tällä kertaa.
      Laitas koko logi.

      • Harri

        mitään pilaile. Koko logi on pistetty mitä siitä muka puuttuu?


      • lokin
        Harri kirjoitti:

        mitään pilaile. Koko logi on pistetty mitä siitä muka puuttuu?

        yläosa.Katso vaikka noita edellisiä viestejä niin ymmmärrät mitä tarkoitan.
        Scannaa siis uudestaan ja sit laitat sen koko lokin.


      • Harri kirjoitti:

        mitään pilaile. Koko logi on pistetty mitä siitä muka puuttuu?

        jos erehdyin, olin varma että tämä on joku pila logi. Laita uusi logi niin että se näkyy kokonaan siis myös ne ylimmät rivit.


    • LOG

      WINDOWS kaatuu sillä ei ole mitään mahiksia

      • semmosta sattuu, nosta vaan pystyyn uudestaan, kyllä se siitä.


      • Juu
        HJT kirjoitti:

        semmosta sattuu, nosta vaan pystyyn uudestaan, kyllä se siitä.

        Sulla vaan tota huumoria riittää...hienoo.

        Kyllä tuo kone voi noitten örkkien takia olla ihan sekasin,mutta ehkä pahin sekottaja on tuo

        E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe
        E:\Program Files\Eset\nod32kui.exe

        2 antivirusohjelmaa käynnissä


      • Juu kirjoitti:

        Sulla vaan tota huumoria riittää...hienoo.

        Kyllä tuo kone voi noitten örkkien takia olla ihan sekasin,mutta ehkä pahin sekottaja on tuo

        E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe
        E:\Program Files\Eset\nod32kui.exe

        2 antivirusohjelmaa käynnissä

        Riittää ja riittää. Oot vielä tajuissas sinäkin


      • Harri
        Juu kirjoitti:

        Sulla vaan tota huumoria riittää...hienoo.

        Kyllä tuo kone voi noitten örkkien takia olla ihan sekasin,mutta ehkä pahin sekottaja on tuo

        E:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe
        E:\Program Files\Eset\nod32kui.exe

        2 antivirusohjelmaa käynnissä

        kömmähdys toi kaks virus ohjelmaa samaan aikaan. Unohin toisen poistaa ku asensin uuden mutta nyt ei oo ku yks ohjelma.


    • Harri

      Yritin vähän joka keinoa mut mikään ei auttanu kyllästyin ja formatoin koko koneen nyt toimii taas mut 84gigaa meni tavaraa siinä samassa.

      Kiitoksia kaikille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe