Bussiliikenne Gran Canaria ?

.......,,,,,,,,,,,,,

Mites julkinen liikenne toimii näin turistin näkökulmasta Gran Canarialla ?

Kaupunkiliikenne Maspalomas-Ingles

Muualle saarelle Maspalomas/Ingles - Las Palmas ?

Hinnat yms. lapset (ikärajat ?)/Aikuiset ?

Muuta tietoa..?

15

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainospäällikkö
    • yyyytttrre

      Ingles-Maspalomas väli taksilla, halpaa niillä ajelu, n.5€
      Bussit ovat siistejä ja kulkevat aikataulun mukaan.

    • 515123

      Isompien hotellien aulassa on ilmaisia esitteitä ja yleensä saaren bussiaikataulu esite. Siinä on kaikki saaren bussiliikenne. Turisti-info on Yumbo ostarin kulmalla erillinen rakennus taksiaseman lähistöllä. Käynti kadulta.

    • me bus

      Bussit siistimpiä, ilmastoidumpia ja ajallaan enempi kuin meillä monessa kotimaamme kunnista! Helppoa ja halpaa.

    • maspalomas

      2,70 muistaakseni kertalippu.Taksi tosi halpa.

      • Don-luis

        Pistä tuohon 5c lisää ja pääset jo Inglesistä Puerto Ricoon (2,75€)
        Maspalomas-Ingles maksaa 1,40€


    • helppookuheinänteko

      Toimii hyvin, erittäin halpaa, ilmastoidut bussit. Aja silti mieluummin taksilla, toimii hyvin, suomalaisittain erittäin halpaa, ilmastoidut taksit. Käsi pystyyn tai tolpalle.

      • lkmsk0

        Paljonko maksoi Inglesistä Atlantico-ostoskeskukseen taksilla?


    • komero

      olimme menossa sinne atlantico ostoskeskukseen ja kyselimme taksista hintoja .hinta oli yllättävän kallis ,muistaakseni noin 60 euroa .kuski selvitti sitä ja sanoi , että sinne tulee 40 km edestakaisin ja hänen on tultava sieltä tyhjänä takaisin , en tiedä mutta ymmärsin että hän ei saa ottaa sieltä kyytejä .niimpä menimme bussilla maksoi muutaman euron bussin numerot ja ajoreitit ovat hyvin esillä pysäkeillä .meikäläisille se ostoskeskus oli liian hieno ja kallis ,siellä ei ollut mitään ostettavaa meikäläiselle .mutta jos hakee kalliita merkkiliikkeitä , niin niitä siellä kyllä on .olimme siis menossa inglesistä atlanticoon.

      • talvella.matkaan

        Eiköhän se liene samanlainen kuin Las Palmasin ostoskeskukset. Niissä ja Corte Inglesissä oli viime talven aleaikaan hyvää ostettavaa. En ole käynyt Atlanticon sivuilla, en ole siis toistaiseksi jkatsonut mitä liikkeitä siellä on, mutta varmaankin tulee käytyä. Menemme San Agustiniin, en tiedä, mistä pitää mennä bussilla, Maspalomasista kaiketi majakalta lähtevät.

        Pidin Gran Canarian takseja edeullisina, mutta emme ajaneet noin pitkiä matkoja. Tuo 40 ja edestakaisuuden vatimus tuntuu huijaukselta - tottakai taksi kuin taksi voi ottaa paluukyydin, paitsi jos ovat keskenään sopineet joistain käytännöistä, mutta siitä ei asiakaan pidä maksaman. Lyhyemmillä matkoilla niillä oli mittarit ja suurin taksimaksu meillä oli 5 euroa kerralta.


      • talvella.matkaan kirjoitti:

        Eiköhän se liene samanlainen kuin Las Palmasin ostoskeskukset. Niissä ja Corte Inglesissä oli viime talven aleaikaan hyvää ostettavaa. En ole käynyt Atlanticon sivuilla, en ole siis toistaiseksi jkatsonut mitä liikkeitä siellä on, mutta varmaankin tulee käytyä. Menemme San Agustiniin, en tiedä, mistä pitää mennä bussilla, Maspalomasista kaiketi majakalta lähtevät.

        Pidin Gran Canarian takseja edeullisina, mutta emme ajaneet noin pitkiä matkoja. Tuo 40 ja edestakaisuuden vatimus tuntuu huijaukselta - tottakai taksi kuin taksi voi ottaa paluukyydin, paitsi jos ovat keskenään sopineet joistain käytännöistä, mutta siitä ei asiakaan pidä maksaman. Lyhyemmillä matkoilla niillä oli mittarit ja suurin taksimaksu meillä oli 5 euroa kerralta.

        San Agustinistä bussit 025 ja 001 ainakin menevät cc Atlanticon vierestä. Kuski neuvoo milloin pitää jäädä pois, kunhan kysytte.


      • iapcv

        Taksi Maspalomasista Atlantikoon maksaa noin 25 euroa,eihän teidän missään nimessä tarvi maksaa edestakaista matkaa taksille.Kyllä ne taksarit ja kaikkea keksii,että rahaa saa.


      • globalbuses
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        San Agustinistä bussit 025 ja 001 ainakin menevät cc Atlanticon vierestä. Kuski neuvoo milloin pitää jäädä pois, kunhan kysytte.

        Bussilla 36 pääsee myös lähelle Atlanticoa. Takaisin Inglesiin se ja 25 ajavat muutama kortteli ylempää, eli Vecindarion pääkadusta kortteli ylöspäin.
        Bussi 90 ajaa Atlanticon viereen mennen tullen. Ajavat myös San Agustinin läpi tullessaan Inglesistä.


      • iapcv

        Nykyään kaikki bussit 01,25,36,66,90..menevät Atlantico-ostarin kautta,koska Vecindarion pääkatu on melko pitkälti kävelykatua,joten bussien reitti on muuttunut.


      • globalbuses

        66 on lentokenttäbussi, eikä enää muutamaan vuoteen ole ajanut Atlanticon kautta. Inglesistä tultaessa Bahia Feliz on viimeinen pysähdyspaikka ennen lentokenttää. Bussi ei pysähdy edes moottoritien varteen Atlanticon kohdalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe