no mikäköhän ulosottossa taas kestää??

kuopionnakkimakkara

heip tilasin omat luottotietoni ja tulostin tämän lapun ja vein sen ulosottovirastoon(siis olen maksanut velkani pois). Sanoi virkailija että viikon sisään soitamme sinulle jos on epäselvyyttä tai vaikka ei olisikaan niin ilmoitamme asiasta. Tästä on jo 13päivää eikä vieläkään ole kuulunut mitään eikä ole omatietoon tullut merkintää että asiat on maksettu. Soitin ulosottovirastoon tuumasi vaihteessa äkäisesti että turhaan soittelet se käsitellään kun kerkiää. Onko kellään kokemuksia kauanko asiassa menee?

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu kestää, odottele rauhassa, merkinnät tulee kyllä.

Itse aikoinani lähetin uo:ssa olevista veloista maksettu-kuitin uo:lle. Kesti viikon pari että laittoivat ref-merkinnät A-tietoon. Muiden velkojen osalta pyysin velkojaa ilmoittamaan A-tietoon ref-merkinnän. Mikäli velkoja ei suostunut tai pyysi siitä lisämaksua laitoin kyseisen velan maksettu-kuitin suoraan A-tietoon.

• kuopionnakkimakkara

kysyisin muuten vielä että onko ongelmia auton vakuutuksen ottamisessa jos on kuitenkin tuo ref merkintä siinä? nyt on uusi auto tulossa eikä ole tarvinnut uusia vakuutuksia kun eka kerta kun vaihdan autoa.

• Jos sulla on voimassa oleva vakuutus niin ok. Jos on jotain kaskoja niin periaatteessa ne voi lähteä. Eli saat vain liikennevakuutuksen, kiitos siitä lakipykälille. Itse pysyisin samassa vakuutusyhtiössä ja en muuttaisi vanhoja vakuutuksia mitenkään, etteivät ala kattella tarkemmin. Ref-merkintähän tarkoittaa että velka jo hoidettu. Voit toki ottaa luottotietotulosteen mukaan konttoriin varmuudeksi, näytät vain jos tarve.
      Mulla vakuutus IF:ssä ja samanlaiset ref-merkinnät luottotiedoissa. Sain vuosi sitten autoon liikennevakuutuksen ja puoli vuotta sitten mp:ään myös liikennevakuutuksen. Mulla on tosin aina ollut vain pelkkä liikennevakuutus. Ja molempien bonukset 70%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe