Minkälaisia kokemuksia on infrapunasaunasta, nimenomaan heiltä, joilla se on käytössä. Olen lukenut paljon sen hyvistä puolista, mutta vain kerran pikaisesti kokeiltuani niin en oikein vielä sisäistänyt asiaa, mutta edelleen on harkinnassa. Hinnat tuntuvat suht edullisilta, kun ostaa koko helahoidon.
Infrapunasauna
miten on
2
313
Vastaukset
- peukutan
Halpa. Kaunis. Huippu tuote. Meillä ollut jo 5 vuotta. Kesällä ei käytetä, mutta talvella useinkin jos käydään esim kävelyllä tai kuntosalilla. Mahtavasti hikoiluttaa mutte ei tule jälkihikeä. Meillä ei ole sisäsaunaa, mutta ulkosauna o n ja sitä käytetään kesäisin ja joskus talvellakin.
minkä merkkinen teidän infrasauna on ja onko siinä höyrytoiminto myös? Kun katselin tuota kylpyhuone-osastoa, niin siellä monilla oli huonoja kokemuksia, höyry oli suunnattu väärin ja muovirakenteet yms. rikkoontuivat nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1291343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 67661
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442