Minkälaisia kokemuksia on infrapunasaunasta, nimenomaan heiltä, joilla se on käytössä. Olen lukenut paljon sen hyvistä puolista, mutta vain kerran pikaisesti kokeiltuani niin en oikein vielä sisäistänyt asiaa, mutta edelleen on harkinnassa. Hinnat tuntuvat suht edullisilta, kun ostaa koko helahoidon.
Infrapunasauna
miten on
2
210
Vastaukset
- peukutan
Halpa. Kaunis. Huippu tuote. Meillä ollut jo 5 vuotta. Kesällä ei käytetä, mutta talvella useinkin jos käydään esim kävelyllä tai kuntosalilla. Mahtavasti hikoiluttaa mutte ei tule jälkihikeä. Meillä ei ole sisäsaunaa, mutta ulkosauna o n ja sitä käytetään kesäisin ja joskus talvellakin.
minkä merkkinen teidän infrasauna on ja onko siinä höyrytoiminto myös? Kun katselin tuota kylpyhuone-osastoa, niin siellä monilla oli huonoja kokemuksia, höyry oli suunnattu väärin ja muovirakenteet yms. rikkoontuivat nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056