Voidaanko kiinteistö ulosmitata...

18+5

jos ulosottovelkaa on vain noin 3000 euroa. Vai pitääkö ulosmitattavan omaisuuden olla jotenkin suhteessa velkojen määrään?

7

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan. Palkasta menee jos olet työssä.

      • 5454773

        Yleensä käyttävät noin pienessä velassa suppeaa ulosottoa joka kohdistuu vain tuloihin esim. palkkaan ja valmiiksi rahana olevaan omaisuuteen.

        Yleensä eivät aloita normaalia ulosottoa jos velat lyhenevät suppean ulosotonkin kautta. Normaalissa ulosotossa kiinteistö voidaan pistää pakkomyyntiin.


      • 5454773
        5454773 kirjoitti:

        Yleensä käyttävät noin pienessä velassa suppeaa ulosottoa joka kohdistuu vain tuloihin esim. palkkaan ja valmiiksi rahana olevaan omaisuuteen.

        Yleensä eivät aloita normaalia ulosottoa jos velat lyhenevät suppean ulosotonkin kautta. Normaalissa ulosotossa kiinteistö voidaan pistää pakkomyyntiin.

        Jos olet kela gold tuloilla ja tuloista ei voi ulosmitata senttiäkään sitten saattavat pistää kiinteistön pakkomyyntiin jos sillä on jotain arvoa.


      • elliei eliö
        5454773 kirjoitti:

        Yleensä käyttävät noin pienessä velassa suppeaa ulosottoa joka kohdistuu vain tuloihin esim. palkkaan ja valmiiksi rahana olevaan omaisuuteen.

        Yleensä eivät aloita normaalia ulosottoa jos velat lyhenevät suppean ulosotonkin kautta. Normaalissa ulosotossa kiinteistö voidaan pistää pakkomyyntiin.

        ??? Minulle tehtiin alle 3000 euron velassa normaali uo/turvaamistoimi(hukkaamiskielto), ja sitä ei ole purettu, kun on vain kymmeniä euroja velkaa jäljellä. Palkasta ei ole nyt otettu, niitä kymppejä kellutetaan... Makselen itse pois, ja toivon turvaamistoimen purkautuvan ilman että itse sitä pitää peräämään lähteä.


    • näin on.

      Kyllä se voidaan ulosmitata, jos et muuten suostu maksamaan.

    • kyllä mitataan

      Tietysti kiinteistö voidaan ulosmitata, ellet maksa vapaaehtoisesti eikä sinulla ole tuloja eikä irtainta omaisuutta, joka voidaan ulosmitata.

      Onhan se harmi, jos arvokas kiinteistö menee pikkuvelan takia. Siksi kannattaisi nyt yrittää sopia jokin muu maksujärjestely.

      • uusi ainoa puoli

        Jos ulosmitataan, niin todennäköisesti ei myydä, eli tehdään vaan turvaava ulosmittaus. Jos ulosottoon kertyy palkasta, niin realisointiin ei ryhdytä. On vain siellä "varulta".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe