jos ulosottovelkaa on vain noin 3000 euroa. Vai pitääkö ulosmitattavan omaisuuden olla jotenkin suhteessa velkojen määrään?
Voidaanko kiinteistö ulosmitata...
7
169
Vastaukset
Ei todellakaan. Palkasta menee jos olet työssä.
- 5454773
Yleensä käyttävät noin pienessä velassa suppeaa ulosottoa joka kohdistuu vain tuloihin esim. palkkaan ja valmiiksi rahana olevaan omaisuuteen.
Yleensä eivät aloita normaalia ulosottoa jos velat lyhenevät suppean ulosotonkin kautta. Normaalissa ulosotossa kiinteistö voidaan pistää pakkomyyntiin. - 5454773
5454773 kirjoitti:
Yleensä käyttävät noin pienessä velassa suppeaa ulosottoa joka kohdistuu vain tuloihin esim. palkkaan ja valmiiksi rahana olevaan omaisuuteen.
Yleensä eivät aloita normaalia ulosottoa jos velat lyhenevät suppean ulosotonkin kautta. Normaalissa ulosotossa kiinteistö voidaan pistää pakkomyyntiin.Jos olet kela gold tuloilla ja tuloista ei voi ulosmitata senttiäkään sitten saattavat pistää kiinteistön pakkomyyntiin jos sillä on jotain arvoa.
- elliei eliö
5454773 kirjoitti:
Yleensä eivät aloita normaalia ulosottoa jos velat lyhenevät suppean ulosotonkin kautta. Normaalissa ulosotossa kiinteistö voidaan pistää pakkomyyntiin.??? Minulle tehtiin alle 3000 euron velassa normaali uo/turvaamistoimi(hukkaamiskielto), ja sitä ei ole purettu, kun on vain kymmeniä euroja velkaa jäljellä. Palkasta ei ole nyt otettu, niitä kymppejä kellutetaan... Makselen itse pois, ja toivon turvaamistoimen purkautuvan ilman että itse sitä pitää peräämään lähteä.
- näin on.
Kyllä se voidaan ulosmitata, jos et muuten suostu maksamaan.
- kyllä mitataan
Tietysti kiinteistö voidaan ulosmitata, ellet maksa vapaaehtoisesti eikä sinulla ole tuloja eikä irtainta omaisuutta, joka voidaan ulosmitata.
Onhan se harmi, jos arvokas kiinteistö menee pikkuvelan takia. Siksi kannattaisi nyt yrittää sopia jokin muu maksujärjestely.- uusi ainoa puoli
Jos ulosmitataan, niin todennäköisesti ei myydä, eli tehdään vaan turvaava ulosmittaus. Jos ulosottoon kertyy palkasta, niin realisointiin ei ryhdytä. On vain siellä "varulta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784