vetramil

oman pojan terveys

Kokemuksia Vetramil voide/spray hoitona tassuongelmissa tai furunkoloosissa?

5

8631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glennin kanssa

      Olisi ihanaa jos joku kertoisi kokemuksia.

    • Oma kokemus furunkelin ennaltaehkäisyssä ja hoidossa on 1.kuivaus, 2.kuivaus. ja
      3. kuivaus.

      Pidä tassut puhtaina ja kuivina. Lenkin jälkeen puhdistus ja varsinkin kuivaus. Monet käyttävät vielä pyyhekuivauksen jälkeen viimeiseen kuivaukseen talouspaperia. Vetramil on oikein hyvää ihonhoitoon lievissä tapauksissa ja sillä voi ylläpitää tassujen ihon terveyttä, jotta iho ja anturat pysyvät ehjänä ja joustavana. Vakavemmissa tarvitaan oikeat puhdistusaineet tai jopa antibiootteja.

      Pahassa tulehduskierteessä käytössä kostealta suojaavat tossut, esim mustin ja mirrin verkkokaupassa on sellaisia kokonaan muovisia tossuja.

    • Anonyymi

      Onko jollain kokemuksia koirani korvien hiiva ongelmaan. Anivoxin kanssa puhdistan. Auttaako sen jälkeen tämä vetramil hubaja pohjainen voide auttamaan mahdollisiin haavoihin?

      • Anonyymi

        Ite puhdistan hiiva korvia 1-5kertaa kuukaudessa, ihan miltä korva kulloinkin näyttää. Käytän hellävaraisesti wc paperia, korvatikkuja(ei sisäkorvaan) ja maxim puhdistetta, en kaada maximia korvaan vaan wc papruun ja pyyhkäilen ja tikutan ja pyyhin pois hyvin, muut aineet ärsyttää korvaa ja maxim korviin tiputettuna ja pois pyyhkimättä oikeen ruokkii hiivaa(mutta maxim on ainoa mitä tuon korvan pinnat kestää ilman punaisia rakkuloita) kuivattavia aineita tms ei voi käyttää ärsytyksen vuoksi. Pahimmilla kausilla tuon korvia saa putsata 2kertaa viikossa. Hiivakorvat kertoo mielestäni aina ettei koiran sisuskalut toimi aivan viimeisen päälle.. Ruoka, suolisto, atopia, allergiat ja triljoona muuta😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite puhdistan hiiva korvia 1-5kertaa kuukaudessa, ihan miltä korva kulloinkin näyttää. Käytän hellävaraisesti wc paperia, korvatikkuja(ei sisäkorvaan) ja maxim puhdistetta, en kaada maximia korvaan vaan wc papruun ja pyyhkäilen ja tikutan ja pyyhin pois hyvin, muut aineet ärsyttää korvaa ja maxim korviin tiputettuna ja pois pyyhkimättä oikeen ruokkii hiivaa(mutta maxim on ainoa mitä tuon korvan pinnat kestää ilman punaisia rakkuloita) kuivattavia aineita tms ei voi käyttää ärsytyksen vuoksi. Pahimmilla kausilla tuon korvia saa putsata 2kertaa viikossa. Hiivakorvat kertoo mielestäni aina ettei koiran sisuskalut toimi aivan viimeisen päälle.. Ruoka, suolisto, atopia, allergiat ja triljoona muuta😶

        Jäi pois vielä että ikä saattaa osaltaan alkaa altistamaan hiivoille.. Immuniteetti ehkä laskee, suoliston kyky hyödyntää ravinteita alenee yms pientä kivaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe